Voi ei… Selviytyjät Suomi -jaksossa koetaan dramaattinen tilanne. Tsemppiä!
Varo sisältöpaljastuksia:
https://www.suomi24.fi/viihde/halyttava-tilanne-selviytyjat-saarella-yksi-kisaaja-tilittaa-itkuisena-mun-kisa-on-kisattu?s24
Hälyttävä tilanne Selviytyjät-saarella - Yksi kisaaja tilittää itkuisena: "Mun kisa on kisattu..."

9
1378
Vastaukset
- Anonyymi
Voi Jasmiinaa. On kyllä vetänyt tosi hienosti, vaikka tietysti saa isomman painonsa takia arvostelua osakseen. Toivon todella, että palaa takaisin kisaan
- Anonyymi
Onko jasminalla anoreksia ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko jasminalla anoreksia ?
Miten vesipuhvelilla voi anoreksia olla?
- Anonyymi
tiesi itse mihin lähti...mitäs läksit nii ,,sulla on mun luonto ..kikkelis kokkelis,,,
- Anonyymi
Sitä sattuu kaiken laista , kuuluu elämään eikä se katso aikaa ei paikkaa eikä ikää.
Jos sairastuu jotenkin - Anonyymi
Laiskimus vietiin hoitoon. Ei laiskempaa valittajaa ole ennen ollut kilpailemassa kuin tuo.
- Anonyymi
Samaa mieltä!!
- Anonyymi
Jassu on pärjännyt tosi hyvin. Ei se sitä sano, jos on kiloja, että on laiska. toivottavasti palaa takaisin kisaan.
- Anonyymi
Eihän tuo leirissä juuri mitään muuta tehnyt, kun valitti vaan koko ajan kaikesta. Kilpailuissa ei jaksanut edes esteiden läpi päässyt, ellei joukkuetoverit olisi kiskoneet yli ja raahanneet perässä, oliko pakko ottaa mukaan kaikkiin tehtäviin? Ei kunto ole välttämättä kiloista kiinni, kyllä lihavakin voi pärjätä, mutta jos asenne on noin negatiivinen kaikkeen, niin sitten onkin vaikeuksia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195467
- 715178
- 924208
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603278- 432861
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582029- 431877
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723