Hajulukon verran eroa

Anonyymi-ap

Kun nainen osaa puhdistaa hajulukon googlen neuvojen avulla, se on lehtiuutisen tasoinen asia, miehet osaa puhdistaa sen ihan päättelemällä, eivätkä pidä edes ihmeellisenä asiana.
https://www.is.fi/yleisurheilu/art-2000009119268.html

Eikä se möhnä siinä todennäköisesti haissut vaan viemäri kun vesi haihtunut, sama haju tulee lattiakaivostakin kun kuivuu. Naisten pitäisi osatakin puhdistaa hajulukko kun pitkät hiukset sen useimmiten tukkii.

12

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En minä miehenä ainakaan osaa ja jättäisin tuollaiset remontit muutenkin ammattilaisille.

      • Anonyymi

        Ainahan on uusavuttomia, neiti homppeleita ja transuja yh-äiskien kasvatteja, mutta jokainen normaali mies osaa tehdä ilman mitään neuvoja.


      • Anonyymi

        Ei puhdistus ole mikään remontti eikä se vaadi ammattitaitoa.


    • Anonyymi

      Hyvin täässä on vuokralla 50 vuotta asuttu naisena ilman puolisoa ja osattu laittiakaivo kuin haju lukkokin putsata,ilman miehstä apua tai netti opastusta. Nykyisin ihan ruokakaupoissa myydään sihti.Kylpyhuoneseen lattiakaivoon ja suihkun alle viemärin ,Johon ne irtohiukset ymm. jää.Olohuoneen lapuu on sokerin palaa.Tytären mies laitoin sihen lampun.Aina valot lamput paloi. Kunnes asian Hoiti siskoni mies Raimo. Jaakko oli ne sokerin palaan johdot väärin laittanut. Joten nuori mies ei homaa halinut,ei osanut. Kun asialla vanhempi mies homma hoitui. Joten miehissäkin on osaavia ja ei osaavia. Myös naisissa.Myönetään minulta ei onnistu sokeripalan johtoja laitaa. Oneksi on keittö ,makuuhuone ja eteinen katossa töpselit ,siis pistorasiat ja sinne vaan lampujen pistoke. Menen naiseltakin ihan oikein.Osanut olen aina paikata pyöränkumit,kuin vaihtaa uudet kumit pyörään.Terv. Itä Helsinki.Akka sitten jo vanha 69v.oma toiminen kuitenkin.

      • Anonyymi

        Höpön pöpön. Siihen lampun sokeripalaan tulee kaksi johtoa ja lamppu toimii kytki ne miten päin tahansa. Kruunukytkennässä voi tulla kolmekin johtoa, mutta ei mennä nyt siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpön pöpön. Siihen lampun sokeripalaan tulee kaksi johtoa ja lamppu toimii kytki ne miten päin tahansa. Kruunukytkennässä voi tulla kolmekin johtoa, mutta ei mennä nyt siihen.

        Samaa mietin. Taitaa tuo puhella edellinen pehmoisia?


    • Minäkin puhdistin hajulukon, eikä se ollut edes ällöttävää minun mielestä. Minun lavuaarin hajulukossa ei ollut muuta kuin pesukoneesta tullutta mustaa töhnää mustista sukista. Työkokemusta on kyllä jopa vanhusten hoitolaitoksista perushoitajana. Ehkä sillä työkokemuksella hajulukon puhdistus tuntui siistiltä sisätyöltä. Vaikka olenkin nainen.

    • Anonyymi

      Ei osaa nykymies enää mitään, pelata konsolipelejä kyllä joo. Per**et leveitä kuin naisilla, kunto pas*ana. Käsistä jo näkee ettei niillä ole oikeita töitä koskaan tehtykkään.

      • Anonyymi

        Ämmillä perseet levinneet vielä enemmän, hoitsukin hyvä jos mahtuvat ovista kulkemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ämmillä perseet levinneet vielä enemmän, hoitsukin hyvä jos mahtuvat ovista kulkemaan.

        Miehistä suurempi prosentti on kyllä ylipainoisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehistä suurempi prosentti on kyllä ylipainoisia.

        Riippuu miten lasketaan, naisilla rasvaprosetti suurempi "normaali"painoisenakin.


      • Anonyymi

        Aika moni tuttu mies on kaatanut viime aikoina puita ja pilkkonut ne polttopuiksi. Montako puuta sinä olet kaatanut?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2057
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      113
      1512
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1490
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1184
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      482
      1111
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      62
      1087
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      943
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      912
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe