Tyttönen vaan uskoo hyvän voittoon Ukrainassa, eikä ymmärrä, että Putin saattaa painaa jossakin vaiheessa nappia päästäen Harmageddonin valloilleen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8f098dc8-4cb9-47fa-b9a3-bc762fc507c6
Sanna Marin ei taida tietää mitä ydinsota tarkoittaa.
27
141
Vastaukset
- Anonyymi
Tyttönen on tyttönen, lapsellisen naivi "on pakko voittaa"ilmaisua hokeva ei ymmärrä, että se voi merkitä ydintalvea maailmaan, kysymmekö silloin kaverilta "oli pakko voittaa tämä sota". Nyt bailataan. Wau.
- Anonyymi
Ostaisit sinäkin aivot, niin ulos tulisi jotain järkevämpää.
- Anonyymi
Mikä sinusta tuossa edellä ei ollut järkevää?
Itse aktiiviupseerina koen avauksen osuvan hyvinkin kohteeseensa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse aktiiviupseerina koen avauksen osuvan hyvinkin kohteeseensa.Niinpä, maailmansodasta on kulunut pian kaksi sukupolvea, kolmas ei enää muista ja on valmis naisia myöten uuteen sotaan. En todellakaan usko jotta Marin ymmärtää näin suuria asioita täysin, hän kokee vain nuorena naisena olevansa osa jotain suurta, kuten hehkutettiin "maailman vaikusvaltaisimpiin" kuuluvana minä en ole saanut kuin korviin vaikkua....
Anonyymi kirjoitti:
Itse aktiiviupseerina koen avauksen osuvan hyvinkin kohteeseensa.Sinä kuules et ole aktiiviupseeria nähnytkään.
Kerro nyt kuitenkin, mitä Marinin pitäisi sinusta tehdä. Uusi YYA? Äkkiä antautumaan Moskovaan?
- Anonyymi
Sosiaalidemokraatit eivät koskaan ole tienneet tyhjänpäiväisistä asioista mitään!