Hyvää sapattia

Anonyymi-ap

Herran kansa viettää sapattia, joten hyvää sapattia kaikille Jumalan lapsille. Adventtiseurakunnissa tutkitaan raamattutunnilla aihetta, joka on ehdottomasti osattava Raamatusta: sielu on kuolevainen ja ikuinen elämä on lahja, jota ei ihmisellä ole muutoin kuin Jeesuksen antamana.

14

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaa tulla kuulolle joka ikinen sapatti.

      • Anonyymi

        Netti on täynnä kuunneltavia...joka ikinen päivä. Miksi siis keskittyä vain yhteen päivään viikossa kun Jumalan kanssa voi olla seitsemänä päivänä viikossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netti on täynnä kuunneltavia...joka ikinen päivä. Miksi siis keskittyä vain yhteen päivään viikossa kun Jumalan kanssa voi olla seitsemänä päivänä viikossa.

        Sapatti on pyhä. Muut päivät eivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sapatti on pyhä. Muut päivät eivät.

        Minulle kaikki päivät ovat pyhiä. Kunnioitan Jumalaa niin suuresti, en vain lauantaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle kaikki päivät ovat pyhiä. Kunnioitan Jumalaa niin suuresti, en vain lauantaisin.

        Silloin syyllistyt tekopyhyyteen. Aino päivä, jonka JUMALA on asettanut pyhäksi, on sapatti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin syyllistyt tekopyhyyteen. Aino päivä, jonka JUMALA on asettanut pyhäksi, on sapatti.

        Höpöhöpö! Et näköjään TUNNE Raamattuasi.

        Esran mukaan joka seitsemännen kuukauden ensimmäinen päivä on pyhä. Raamatusta käy myös ilmi, että ihmisetkin voivat pyhittää päiviä. Minä pyhitän jokaisen päivän Jumalalle, en vain sapatteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö! Et näköjään TUNNE Raamattuasi.

        Esran mukaan joka seitsemännen kuukauden ensimmäinen päivä on pyhä. Raamatusta käy myös ilmi, että ihmisetkin voivat pyhittää päiviä. Minä pyhitän jokaisen päivän Jumalalle, en vain sapatteja.

        Höpöhöpö itsellesi. Viikonpäivistä vain sapatti on pyhä, eivät muut.

        Eri asia sitten ne nyt jo kumotut vuosittaiset Vanhan testamentin juhlat. Seitsemännen kuukauden ensimmäinen päivä oli pasuunansoiton päivä eli yksi vuosisapateista. Se ei sitä enää ole.

        Sanoessasi pyhittäväsi kaikkia päiviä olet ainoastaan tekopyhä.


    • Anonyymi

      Miten ihmeessä jonkun Jeesuksen jutustelut 2000 vuotta sitten voivat millään tavalla vaikuttaa 2022??
      Kukaan ei ole tullut haudan takaa kertomaan mitään.
      Homma tapahtuu vain uskovien päässä.

      • Anonyymi

        Oletko lukenut Late Johanssonin kirjoituksen ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko lukenut Late Johanssonin kirjoituksen ?

        En haaskaa aikaani linnakundeihin.
        Maailman epäluotettavinta porukkaa se kaikki siellä on.Eräät alkavat linnassa lukemaan Raamattua vain sen vuoksi, että kakku lyhenisi.
        Sitten ne sekoboltsis huomaa, että lahkojen sisällä kusettaminen onnistuu kaikkein parhaiten ja sillä voi jopa tienata aivan kuin pastorit ja muu loisporukka tekee. 'Halle lujaa!' huusi vankikarkuri Halle Johanssonille.


      • Anonyymi

        Saathan sinä noin itsellesi valehdella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saathan sinä noin itsellesi valehdella.

        Valehtelu on sitä kun puhuu asioita ohi paremman tietonsa. Tiedän tasan tarkkaan mistä puhun. En siis valehtele.


      • Anonyymi

        Jos noin tyhmiä kyselet, niin on jotain jäänyt pahasti peruskoulussa oppimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelu on sitä kun puhuu asioita ohi paremman tietonsa. Tiedän tasan tarkkaan mistä puhun. En siis valehtele.

        Et tiedä. Valehtelet.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8534
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe