Tienraivaajien toimintaan muutoksia?

Anonyymi-ap

8

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos Lontoo sujuu niin kannattaa kuunnella tuo youtube juttu. Herran ohjelmaan saavat ihmiset soittaa ja kertovat kokemuksiaan.

      Ilm seura kiristää kontrolliaan ja on kehittänyt uuden valvontaluokan: kierrospalvelijat jotka kiertelvät seurakunnissa vakoilemssa seurakuntia.
      Kiitos aloittaja hienosta aloituksesta!

    • Anonyymi

      Samoin Peräilmanormia tarkastetaan. Nyt riittää 12 suhnua per tunti. Se nostetaan 19,14 suhnuun per tunti. Jos lisäys tuntuu isolta, niin ei se tarkemmin ajatellen sitä ole. Kun nauttii henkistyttyyneesti 607 g enämpi hernevelliä päivässä, niin suurenmoinen tavoite saavutetaan helposti.

      • Lipsahti ilman nimmaria.


    • Anonyymi

      Onko myös oikeuskomitean toimintatapaan tulossa muutoksia? Nimittäin valtakunnansalin pihalle on ilmestynyt irtonainen betoniputki, jota ei ole asennuttu mihinkään. Nimittäin olen nähnyt jossain elokuvassa samanlaisen ruoskintapaaluna

      • Anonyymi

        Katos kirjoitusvirhe asennettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katos kirjoitusvirhe asennettu.

        Vitsi mitä vellihousuja.
        Minun aikanani tienraivaajien tuntitavoite oli 100. Ja jos usean kuukauden aikana ei tavoitetta täyttänyt, piti harkita tienraivauksen lopetusta.
        Niin sitten teinkin. Ja kohta lopetin koko pelleilyn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitsi mitä vellihousuja.
        Minun aikanani tienraivaajien tuntitavoite oli 100. Ja jos usean kuukauden aikana ei tavoitetta täyttänyt, piti harkita tienraivauksen lopetusta.
        Niin sitten teinkin. Ja kohta lopetin koko pelleilyn

        Kyllä tilasto pitää olla hyvä enää konventikaan
        Ole kun 3 päivää.... ! Ja 1 päivä .


    • Anonyymi

      Talvi ja lumisateet alkaa.
      Vois tienraivaajat ottaa lumikolan siihen eteen kun tietään raivaavat niin tulisi jotain hyödyllistäkin samalla tehtyä.

      Moni omakotiasuja olisi iloinen kun pihatien edusta on lumesta ja varsinkin kadulta siihen kaupungin puolesta auratusta kasasta vapaa.
      Ei tarvitsisi työpäivän päätteeksi tai aluksi raivata tietään lumesta päästäkseen kulkemaan.
      Win Win !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      53
      2366
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      884
    3. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      866
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      835
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      69
      733
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      731
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      640
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      545
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      82
      537
    10. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      65
      522
    Aihe