Erikoistienraivaajista "kenttätienraivaajia" tuntivaatimus 80 h.
Tienraivaajien tuntivaatimus 50 tuntiin?
Tutkisteluksi lasketaan jo ensimmäinen uusintakäynti....
Näin väittää rick fearon.
Odotellaan josko voidaan todeta että oikeassa vaiko vaan luopioretku
https://www.youtube.com/watch?v=dWdRVA0yCts&list=UU5SiqFSJttX7giJQFWO2aAA&index=6
Tienraivaajien toimintaan muutoksia?
8
334
Vastaukset
- Anonyymi
Jos Lontoo sujuu niin kannattaa kuunnella tuo youtube juttu. Herran ohjelmaan saavat ihmiset soittaa ja kertovat kokemuksiaan.
Ilm seura kiristää kontrolliaan ja on kehittänyt uuden valvontaluokan: kierrospalvelijat jotka kiertelvät seurakunnissa vakoilemssa seurakuntia.
Kiitos aloittaja hienosta aloituksesta! - Anonyymi
Samoin Peräilmanormia tarkastetaan. Nyt riittää 12 suhnua per tunti. Se nostetaan 19,14 suhnuun per tunti. Jos lisäys tuntuu isolta, niin ei se tarkemmin ajatellen sitä ole. Kun nauttii henkistyttyyneesti 607 g enämpi hernevelliä päivässä, niin suurenmoinen tavoite saavutetaan helposti.
- Anonyymi
Onko myös oikeuskomitean toimintatapaan tulossa muutoksia? Nimittäin valtakunnansalin pihalle on ilmestynyt irtonainen betoniputki, jota ei ole asennuttu mihinkään. Nimittäin olen nähnyt jossain elokuvassa samanlaisen ruoskintapaaluna
- Anonyymi
Katos kirjoitusvirhe asennettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katos kirjoitusvirhe asennettu.
Vitsi mitä vellihousuja.
Minun aikanani tienraivaajien tuntitavoite oli 100. Ja jos usean kuukauden aikana ei tavoitetta täyttänyt, piti harkita tienraivauksen lopetusta.
Niin sitten teinkin. Ja kohta lopetin koko pelleilyn - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vitsi mitä vellihousuja.
Minun aikanani tienraivaajien tuntitavoite oli 100. Ja jos usean kuukauden aikana ei tavoitetta täyttänyt, piti harkita tienraivauksen lopetusta.
Niin sitten teinkin. Ja kohta lopetin koko pelleilynKyllä tilasto pitää olla hyvä enää konventikaan
Ole kun 3 päivää.... ! Ja 1 päivä .
- Anonyymi
Talvi ja lumisateet alkaa.
Vois tienraivaajat ottaa lumikolan siihen eteen kun tietään raivaavat niin tulisi jotain hyödyllistäkin samalla tehtyä.
Moni omakotiasuja olisi iloinen kun pihatien edusta on lumesta ja varsinkin kadulta siihen kaupungin puolesta auratusta kasasta vapaa.
Ei tarvitsisi työpäivän päätteeksi tai aluksi raivata tietään lumesta päästäkseen kulkemaan.
Win Win !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532366
- 85884
- 49866
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11835- 69733
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35731Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 48545
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82537- 65522