Niin ei teillekään suotako mitään. Te jotka kiellätte toisilta kaiken ja kiellätte toiset niin teiltäkin kiellettäköön kaikki ja teidätkin kiellettäköön.
Teille jotka ette suo toisille mitään
11
612
Vastaukset
- Anonyymi
Just niin se pitäis mennäkin.
- Anonyymi
Miksi pahuutta tai moraalittomuutta pitäisi sallia?
- Anonyymi
Maksakaa ite syntinne tai teidän lapset maksaa ne. Muistakaa se.
- Anonyymi
Mun kohdalla sattui näin: hommasimme veneen, sitten mieheni veli hommasi myös veneen, mutta... he eivät tulleet meidän kanssa vaan lyöttäytyivät mun veljen porukoihin... siinä sit kävi niin että mieheni veljen vaimo haksahti mun veljen kanssa samaan sänkyyn... seuraukset arvattavat... kateus kaiken takana...
- Anonyymi
Kiitos aloittajalle. Jaan tämän näkemyksen. Olkoon kuten sanot.
- Anonyymi
Ei todellakaan ole noin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ole noin
Vaan mitenkä sitten on? Minkä vuoksi olet kateellinen jollekin toiselle?
- Anonyymi
Ihana käydä nukkumaan.
- Anonyymi
Noin ajattelee toisten aikaansaannokset hyödyntävä/hyödyntänyt joka jää osattomaksi.
- Anonyymi
Toisten raatamaa satoa vaan pitäis päästä nauttimaan aloittajan.
- Anonyymi
Hyvin sanottu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1102523- 842211
- 561727
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai621719- 1621633
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1571517Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461506- 1181270
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket271207Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261206