Kävin k marketissa ja juttelin kassan kanssa niin kuin yleensä teen, eli kohteliaasti toivotan hyvää päivän jatkoa ja kiitän ja niin edelleen.
Sitten menin s markettiin, ja hämmästykseni oli suuri kun siellä oli aivan saman näköinen kassa kuin k marketissa!
Ei voinut olla samasta kassasta kyse koska eri liikkeet. Mutta toivotin hyvät päivänjatkot ja kiitin kuitenkin vaikka tilanne oli erittäin outo.
Kassa oli merkiltään casio ja sellainen harmaan värinen.
Hämmentävä kohtaaminen s marketissa
9
1796
Vastaukset
- Anonyymi
Olet ihanan kohtelias ja kauheen viisas ihan omasta mielestäsi. Mutta voi kun et huamaa et kassat ovat saman näköisiä ja hajuisia hei.
- Anonyymi
Kihniössähän kaikki ovat samannäköisiä, ei erota edes miestä naisesta.
- Anonyymi
Keskustelitko sitten sen kassan kanssa, sanoit sille kiitos ja näkemiin. eikö ollut tyly kassa kun ei vastannut?
- Anonyymi
Menin ihan sekaisin kun kaikki alkoi näyttämään vaan samannäköisiltä, etten kuullut mitään, kun kaikki kuulostikin vain ihan samankuuloiselta.
- Anonyymi
Kihniössä kaikilla on samannäköiset Casiot.
- Anonyymi
Casio on laatumerkki.
- Anonyymi
Kaupoissa pääsääntöisesti hyvät kassat ja myös ihmiset niiden takana :-)
- Anonyymi
Muistakaa kannattaa oman kylän kauppaa.
- Anonyymi
Nykyisin ravintola-alalla ja sekä kaupan osaaika työntekijöitä.Saatetaan olla useassakin eri paikassa päivän aikana. Aivan normaalia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385104
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253376Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132684- 472358
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611791Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471729- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201546- 281520
- 191281