Vallan halu, yhteisöt ja usko

Anonyymi-ap

Yhteisöjen suuri uhka on vallanhaluiset, muita valvovat ihmiset, jotka eivät valvo itseään, vaan kääntävät puheen itsestään muihin. Muiden tekoihin. Tämä pätee niin uskonnoissa kuin muuallakin. Raamattu on hyvä kirja lukea , mutta kun siitä otetaan lauseita muiden piiskaksi, niin mennään hakoteille. Tai kun ei haluta jotain, niin sitten vähätellään Raamatun todenperäisyyttä. .Minulla on ollut vaikeaa löytää yhteisöä, jossa tuntisin olona kotoisaksi. En ole ollut riittävä. En ole muuttunut uskonnolliseksi. Yritin monta vuotta kyllä. Ikäänkuin löytää saman elämän kuin muut. Itse ajattelen nykyisin niin, että usko Jeesukseen, rukoilu ja kun jaksaa lukea Raamattua välillä, riittää, ja ajan oloon minussa tapahtuu muutosta. Ei tarvitse enää yrittää. Olen valinnut Jeesuksen, se riittää. Minua ei johdata ihmiset, yhteisö, vaan Jeesus. Toki olo on välillä yksinäinen, mutta tässä vaiheessa en jaksa selitellä itseäni mihinkään yhteisöön. Tulisi sitten taas tarve mennä muiden mukana.

6

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulostaa tutulta. Valitettavasti nykyään on ongelmana yhteisöt jotka haluavat sitouttaa ihmiset siihen. "Tule sellaisena kuin olet ja muutu meidän kaltaiseksi."

    • Anonyymi

      Jasherin kirja kertoo kuinka Nooa opetti Aabrahamia tekemään raamatun ja korkean moraalisääntökokoelman avulla kaikista niistä orjia, jotka olivat alueella joka valloitetaan.

      Raamattu on orjien kirja. Ehkä te ette ole orjaksi tarkoitettu.
      Mutta vapaat ovat monen vaimon miehiä ja moraalisäännöistä piittaamattomia nautiskelijoita kuten antiikin Filosofit.

      Heidän joukkoonsa on vaikea päästä.
      Te kuulutte vapaaksi, mutta Kristus ja orjuus kiehtoo teitä?

      • Anonyymi

        Elämä Kristuksen seuraajana ja turvaamana ei ole mitään orjuutta.

        Saatanan teot ovat ilmeiset, niinkuin ovat Jeesuksenkin teot.

        Kaikki loistava ei ole oikeaa valoa, vaan usein pimeys tekeytyy valkeuden enkeliksi, että se voisi eksyttää mahdollisimman monta.


    • Anonyymi

      Kaikenlaisia mielipuolien kultteja sitä onkin nykyään.

      • Anonyymi

        jos ne sinua niin suuresti haittaa, niin miksi olet täällä ja mitä sinä haet täältä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos ne sinua niin suuresti haittaa, niin miksi olet täällä ja mitä sinä haet täältä?

        on hyvä , että nekin saa tietää, jotka eivät tiedä näistä uskonyhteisöistä,

        " tulevat luoksenne lammasten vaatteissa , mutta sisältä ovat raatelevaisia susia"
        Matt: 7: 15


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe