Vaimolle vierasta, mutta miten ?

Anonyymi-ap

Miten voisi toteuttaa tuon asian mahdollisimman anonyymisti ja hienotunteisesti ? Kysyy mien 45v.

32

2415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan noita mahdollisuuksia monia, tässä yksi helposti toteutettava ja toimiva.
      Ja tämä ei ole ensimmäinen kerta. Vaimo laittoi tiukan läpinäkyvän t-paidan ilman ritsikoita. Lantiokorsetti, ja sukat. Korkkarit jalkaan ja ihanat hiukan läpinäkyvät joustavat pikkarit. Ja tämän päälle pitkä poplari. Kello oli kolme aamulla. Kävelimme katua pitkin ja kysäisin sopivalta näyttävältä vastaantulijalta " haluatko pikaiset vaimoni kanssa". Eka mies ei kiinnostunut asiasta. Seuraavalle sama kysymys. Nuori mies, katseli hiukan ihmeissään ja kysyi tarkoitinko, että panisin vaimoasi ? Nyökkäsin, ja vaimo vahvisti nyökkäystäni avaamalla poplarinsa. Missä, kysyi nuori mies. Vaikka tuolla sanoin ja osoitin kadun alikulkutietä. Vaimo avasi pojan farkut ja otti pojan hepin käteensä, nojasi tunnelin seinään selkä edellä ja vartalo kaarella. Pikkarin punttia toisella kädellä sivuun ja siitä sisään. Poika katseli minua kysyvästi ja nyökkäsin hyväksyvästi. Kävelin hiukan sivuun, katsomaan, että meitä ei häirittäisi. Ei siinä kauaa mennyt, pari minuuttia ehkä. Poika nosti farkut ylös ja vaimo napitti poplarinsa. Kotimatkalla vaimo huomautti, että pojalta tuli sellainen latatus, että pitää ottaa pikkarit jalasta. Ja sinne ne jäivät liikennemerkiin roikkumaan.

• Anonyymi

Moneltako vastaantulijalta tuota joutuisi kysymään ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moneltako vastaantulijalta tuota joutuisi kysymään ?

Ai siis milloin tärppäisi ? Jos syötti on hyvä ja osaa valita kohteen oikein, niin ehkä joka kolmas :)

• Anonyymi

Kyllä tuo pariskunta esiintyminen ja miehen esittämä kysymys herättää luottamusta. Myös live kohtaaminen on nettisurfailua fiksumpi tapa. Ravintolassa, tansseissa tai vaikka kadulla, paikalla ei ole niin väliä.

• Anonyymi

Viet vaimosi gloryholeen, joka ainakin Tampereelta löytyy. Hommaat etukäteen sovitut miehet paikalle ja annat vaimosi nauttia luukun kautta ja anonyymius säilyy. Itse saat vielä painaa lopuksi kunnon märkää...

• Anonyymi

Hmm. vaikuttaa mielenkiintoiselta. Olisiko jollain pariskunnalla käytännön kokemuksia kyseisestä paikasta? Kuinka esim. toimia kyseisessä paikassa?

• Anonyymi

Meillä eka kerta kun vaimo sai vierasta, olin vihjaillut jonkun aikaa vieraan kanssa yhdynnästä. Olimme messuilla jossa tantra osasto, kävimme keskustelemassa hoidosta. Vaimo innostui asiasta, tilasimme kotia keski ikäisen mies hierojan, jonka tapasin etukäteen. Sovimme tekee koko vartalo ja intiimi hieronnan niin hyvin että vaimo valmis yhdyntään. Mies saapui sovitusti, koottava hieronta pöytä mukana, joimme kahvit sanoin lähden kolmeksi tuntia hoitaa asioita kaupungille. Lähtiessä vinkkasin molemmille, nauttikaa toisistanne johon vaimo vastas hymy kasvoilla, olekkin sit poissa kolmetuntia. Mies näytti peukkua asia kunnossa. Kotiin palattuani molemmat vielä sänkyssä täysin alasti, vaimo sanoi paras hoito koskaan. Pari 50

• Anonyymi

tulkaa mökille sysmään viettään iltaa,saunomaan vloppuna mies50v luokse

• Anonyymi

Kiitos kutsusta! Voitais suunnitella joku viikon loppu viettää kanssasi mökillä. Meillä vaunu Messilässä ei pitkä matka Sysmään. Voisit varmaan hakea vaimoni hoitoon jos itse jään kavereiden kanssa viettää poikien vkloppua. Pari 50

• Anonyymi

Vaikkapa näin: Kun olin ollut pitkähkön ajan kykenemätön kirurgisen toimituksen jälkeen, kutsuin yhden nuoren kaverin kylään iltapäiväkahville. Vaimolle kerroin, että soitapas minulle, ja hän meni vessaan ja soitti. Sanoin sitten, että nyt tuli kiire meno, menee puolitoista tuntia, morjens. Jäivät kaksistaan.

• Anonyymi

Simppeliä. Kerrot sille virtuaaliselle vaimollesi, että saa vapaasti harrastella muita miehiä, kyllä hän itse sitten tekee toteutukset tahollaan ;-)

• Anonyymi

Vieraalla paikkakunnalla varmaan ensin kumpikin katsoo sellaisen miehen joka vaikuttaa käytökseltään asialliselta ja luotettavalta ja si nainen vai koittaa josko saa miehen vieteltyä sänkyynsä

• Anonyymi

Mene vaimosi kanssa esim ruotsinlaivan iskelmäristeilylle tai keväällä jonkin jääkiekkojoukkueen faniristeilylle. Kyllä pikkutunneilla joku iskee vaimosi vuorenvarmasti, jos et roiku koko ajan hänessä kiinni.
      Vaimoni kanssa olen tämän kokenut. Itseäni vielä viehättää se, jos pääsee vierestä katselemaankin. Sitäkin on tapahtunut. Faniristeilyllä kyllä kannattaa olla tarkkana ettei hyttiin änkeä liian montaa tyyppiä pillun perään - siitäkin eräällä tutulla rouvalla on kokemusta.

Pete

• Anonyymi

Olen sivistynyt, ok näköinen, diskreetti mies enkä ensimmäistä kertaa pelissä mukana. Voitaisiin tavata jossain sopivassa paikassa kahvin tms merkeissä. Kun tavataan näissä merkeissä ilmapiiri on seksuaalisesti jännittynyt, vaimokin kiihottuu tuossa tilanteessa. Kun vähän toisiamme tunnetaan voidaan siirtyä eteenpäin ja kaikki saa sovitulla tavalla mitä haluaa :-) . Sähköpostiin voi laittaa tuttujuttuko ja sitten se ät ja viimeksi gmail ja com. Mitään ei koe jos ei uskalla yrittää. Tuolla tavalla pääsee mukavasti eteenpäin.

• Anonyymi

Meillä myös etsitään tyttöystävälle vierasta miestä koska minä en kestä pitkään ja orkut jää tyttöystävällä saamatta. On sanonut, että saan katsoa jos mies suostuu siihen. Etsitään siis kokenutta miestä ja ei ole kuulemma väliä vaikka olis jo vähän vanhempikin. Vastaile jos tunnet olevasi etsimämme mies!

• Anonyymi

Moi mistäpäin te olette.? T.m39v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi mistäpäin te olette.? T.m39v

Ollaan Pirkanmaalta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaan Pirkanmaalta

Ok täällä olis siisti reissumies 39

• Anonyymi

Minkähän ikäisiä olette? Olisko 48-vuotias tyttöystäväsi mielestä jo "liian vanha"? Tre

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkähän ikäisiä olette? Olisko 48-vuotias tyttöystäväsi mielestä jo "liian vanha"? Tre

Heti tuli kiinnostuneita. Ollaan parikymppisiä ja et ole liian vanha.. kokemus on tärkeämpi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkäs kokoinen varustus sulla on?

• Anonyymi

Minne vastailisin siis?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heti tuli kiinnostuneita. Ollaan parikymppisiä ja et ole liian vanha.. kokemus on tärkeämpi.

Minne vastailen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minne vastailen?

No vaikka tähän alkuun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkö olisit kiinnostunut?

• Anonyymi

Kaverini yritti "syöttää" minut vaimolleen, jota en ennestään tuntenut. Olin viettämässä iltaa ravintolassa työporukan kanssa. Kaverini tuli vaimonsa kanssa samaan pöytään. Hän lähti siitä sitten istuskelemaan baaritiskin ääreen ja näki siitä koko ajan pöytäämme. Kaverin vaimo pyysi melkein heti, että lähtisimme käymään hänen kotonaan, asui ihan lähellä. En mennyt.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Usein kuiskin sängyssä kun rakastellaan 60 pyöreän vaimoni kanssa että tuon meidän yhteisen nuoremman kaverini kanssamme sänkyyn ja kuinka haluan että se saa antaa vaimolleni nautinnon, kyllä kiima lisääntyy ja pillu alkaa sykkiä kun nussiessani samalla kerron fantasiaa....

• Anonyymi
    • Anonyymi

Työkaverini oli bi-seksuaali, itse kertoi. Tämän tiesi myös vaimoni, joka kutsui kerran hänet mökillemme käymään. Siellä sitten vietimme aikaa saunoen ja touhuten "sitä-sun-tätä" .

• Anonyymi

Sait siis pötkylää persaanukseesi ihan kunnolla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sait siis pötkylää persaanukseesi ihan kunnolla

Kyllä varmasti saa nainen kuin nainen ei ne kilot naidessa haittaa ja vioelä jos luvan kanssa saa joku tulla polkeenii nvarmasti tulee.
        Chateissa sun muilla tapaamis palstoilla on kyllä tulijoita mutta olkaa tarkkana ketä päästätte asuntoihinne TAI minne itse menette,hulluja kun on myös liikkeeellä!

Ketjusta on poistettu 126 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      95
      3859
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3235
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2837
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      136
      2540
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2480
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2408
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2397
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2344
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2336
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2100
    Aihe