TV7:lla naisevankelista Clory hoki: "sakara, makara, sakara, makara," kiihtyvään tahtiin.
Antakaahan nyt hellarit tulla sitä selitystä, mitä tuo tarkoittaa?
Mitä mahtoi tarkoittaa?
8
169
Vastaukset
- Anonyymi
Ne on niin hurmoksissa ei ne pysty.
Todennäköisesti Glory, ei Clory.
Varmaan laulusta "Miljoonan markan pakarat".
Siinä lauletaan sakaroista.- Anonyymi
Tarkoittaa sitä ja ainastaan sitä, että aloittaja on jumalaton pilkkaaja ja kaiken vanhurskauden vihollinen ja pimeyden ruhtinaan omaisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittaa sitä ja ainastaan sitä, että aloittaja on jumalaton pilkkaaja ja kaiken vanhurskauden vihollinen ja pimeyden ruhtinaan omaisuutta.
Mutta tuollaisiakin ne hokee. Olen itsekin kuullut mutta en todellakaan tajua sitä.
- Anonyymi
Ylläpito sabotoi palstaa postaamalla työkseen solvauksia ja hullutuksiaan ja valheitaan palstalle. Ylläpidon tarkoitus on estää kaikki rauhallinen ja oikeamielinen keskustelu ja tuoda tilalle ääriluterilaisuuden opit ja saatanan synagoogan valheet.
suomi24 on osallinen kiihottamiseen kansaryhmää vastaan. Ylläpito on suurin yksittäinen aloitusten tekijä ja kommenttien lähettäjä. Lähes kaikki ylläpidon kautta palstalle postatut kommentit sisältävät vihapuhetta ja panettelua ja solvaamista ja valheellisia väittämiä.- Anonyymi
"Ylläpito sabotoi palstaa postaamalla työkseen solvauksia ja hullutuksiaan ja valheitaan palstalle. "
Olet harhainen! Luuletko tosiaan, että joku ylläpito ehtisi/jaksaisi lukea satoja tuhansia viestejä päivässä ja editoida niitä sinun mielihalujesi mukaisesti?
- Anonyymi
Näiden harhaoppihenkiin sortuneiden "kielilläpuhuminen" on siansaksaa!!!
Aito, Jumalan Hengen aikaan saamat kielet ovat kauniita ja osin jopa taitoisten ymmärrettävissä.
Mm Jorma Lappalainen, Kolarin eksyttäjä, hokee hiukan samantyyppisiä sanoja. Jotkut ovat niistä löytäneet pakanajumalien ja -henkien nimien hokemista tai joitain mantran lauseita!!
Nämä ovat järkyttäviä eksyttäjiä, saastahenkien vaikutusten alla.
KARTTAKAA niin Glorya, kuin monia monia "opettajia" tänään!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721157
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?44595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296548Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t219513- 50504
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492