Miten täällä vieläkin voi olla venäjä-mielisiä palstalla ?

Anonyymi-ap

Ihan käsittämätöntä, tuollaiset tulisi saattaa hoitoon tai Venäjälle, jota ihailevat !

32

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kelan elättiryssät eivät mihinkään lähde.

    • Anonyymi

      Eikö sitä kestetä muita näkökulmia? Sehän on fanaattisen uskonlahkon merkki, jota koko lännen ukrainapropaganda lieveilmiöineen on.
      Otahan pää pois pyllystä ja pese naama, niin näkee maailman eri tavalla.

      • Anonyymi

        Ei näillä natopelleillä ole kuin yksi silmä ja se tuijottaa sinne samaan paikkaan ,omaan natopersreikään.


    • Anonyymi

      Laitamme Venäjän lipun ylpeänä salkoon. Sille tulemme tekemään kunniaa jatkossakin.

      • Anonyymi

        Hakaristilippukin liehui aikansa olympialaisia myöten. Venäjän lipusta on muodustumassa samanlainen roistolippu kuin hakaristilipustakin. Ensin Hitler ja nyt Putin, suuruudenhullut möykkäävät bunkereissaan aikansa ja tappavat lopulta itsensä.


      • Anonyymi

        Työkalulippu on vaihtunut Venäjän natsilippuun. Kommunistista natsiksi on lyhyt askel, Putler näyti esimerkin! Heil Putler!


    • Anonyymi

      Aivojen kehitys on putinistilla vajavainen, pelkkää harmaata mössöä.

      • Anonyymi

        Parempi kuin sinunlaisten pää täynnä ureaa.


      • Anonyymi

        Kommenttis kertoo, ettei ees sitä🤯


    • Anonyymi

      Se että suhtautuu natohypetykseen kriittisesti ei tee Venäjä mielistä.
      Vanha viisaus ystävät lähellä, viholliset kaukana pitää edelleen5paikkansa.

      • Anonyymi

        Kyllä. Täällä aloitteita tekee ja päivystää joku Yhdysvaltoja nuoleva😜😝😛😋😋😝😛😝😜😋😜😝😛😝😜😋😜😛😝😜😋😜😝😛😝😜😋😜😝😛😝😜😋😜😝😛😝😜😋😜😝😛😝😛😝😜😋😜😝😛😝😜😋😜


      • Anonyymi

        Venäjästä ei ole ystäväksi.


      • Anonyymi

        Kukaan täysjärkinen ei voi kutsua venäjämielistä natsia ystäväksi. (paitsi natsivajakki, joka ei tajua ystävyydestä enempää lammas viulusta) Venäjä ei valtiona ikinä ole ollut Suomen valtion ystävä. Kremlin vallanpitäjät ovat aina olleet paskaväkeä.
        Toki venäläisessä voi olla potentiaalia ystäväksi suomalaisen kanssa, mutta varuillaan pitää olla näiden Igorien ja Svetlanojen kanssa aina.


    • He saavat rahaa.

      • Anonyymi

        Mistä?
        Laita linkki. Lisätienestiä tarttis😉


      • Anonyymi

        Mahtavat perustelut väitteen perässä!


    • Anonyymi

      Realisteja ollaan. Ei pidä kiihtyä.

    • Anonyymi

      En halua Ukrainan kohtaloa, siksi kannatan Suomen liittymistä Natoon.

    • Anonyymi

      Venäjä-fantasiahan on vain teillä (yksi vai monta), kun jaksaa, jaksaa kirjottaa aina vaan 24/7. Tottahan me vastataan. Eikös tämä palsta sitä varten ole? Kipitäs nyt pikku pullaposki peilin eteen ja mieti. Kirjota vaikka tuteista. Sopisi sinulle parhaiten, tietäisit ainakin mistä kirjoittaisit, kun tuttiajasta on niin lyhyt aika.

    • Anonyymi

      Eihän mustassa Afrikassakaan enää tehdä tällaisia kansanmurhia mitä Venäjä harjoittaa. Kuinka alas tuo maa voi vajota?

    • Anonyymi

      Suomalaisista 89% kannattaa EU:n ja Suomen yhteisiä toimia Ukrainan tukemiseksi kaikin tavoin sen oikeutetussa taistelussa rikollista hyökkääjää vastaan. Mitätön marginaali ovat nuo moraalittomat putinistit jotka kannattavat rikollista hyökkääjää ja ukrainalaisten kansanmurhaa.

      • Anonyymi

        Onko Äänestystietoa tuosta?
        Muuten valhetta.


    • Anonyymi

      Yksi on jo varmaa, venäläisillä ei ole tulevaisuutta Suomessa.

    • Anonyymi

      Noloja puhut. Minulla on mukavat venäläiset naapurit. Ei koskaan häiriötä.

      • Anonyymi

        Ai ei ole koskaan ollut häiriötä?

        Etkö muista Karjalaa?

        Etkö muista Petsamoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ei ole koskaan ollut häiriötä?

        Etkö muista Karjalaa?

        Etkö muista Petsamoa?

        Mulla on ollut venäläisiä naapureina.
        Eräs perhe vei siivousparvekkeelle puutarhakalusteensa, no ei sinne sitten päässyt mattoja tamppaamaan. Kalusteet sai äkkilähdön sieltä. Toinen perhe vei pyykkitelineen siivousparvekkeelle ja kun sitä meni siirtämään että mahtuu tamppaamaan mattoja, he olivat vihaisia. Nainen sopotti hoonolla soomen kielellä: mina olla poly allerkine. Mina soitta poliisi kun sina siirry minu teline. He ovat todella omistushaluisia,kaikki mikä on sun ,se on mun. Ja sitä meteliä kun juhlivat mitä milloinkin. Ei oven pielet riittänyt kun he ramppas käytävässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ei ole koskaan ollut häiriötä?

        Etkö muista Karjalaa?

        Etkö muista Petsamoa?

        Oot kyllä pihalla😂


    • Anonyymi

      Lopeta jo noi typerät slotukset, tai lähe Venäjälle vaahtoomaan.

    • Anonyymi

      Taitaa suurin osa heistä jo kirjoitella itärajamme tuolta puolen.

    • Anonyymi

      Jos ei ylistä Sannan hallitusta on venäjämielinen.

    • Anonyymi

      Näkisivät Venäjällä nälkää ja joutuisivat rintamalle.

    • Anonyymi

      Onko Putin Venäjä, vai onko Venäjä Putin?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe