Kokemuksia ryhmäseksistä kaveriporukassa

Anonyymi-ap

Kiinnostaisi kuulla kaveriporukoista, joissa on/ on ollut ryhmäseksiä. Luin hesarista viikonloppuna orgioista kertovan artikkelin, jossa haastateltava kertoi harrastaneensa ennen orgioita ryhmäseksiä vain omissa kaveriporukoissaan. Onko tämä kuinka tyypillistä ja miten tälläiseen on päädytty?

14

2266

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Ei hirveän yleistä luulisin.
      Jos porukassa on joku vetäjä ja yksi myötäilijä niin kyllä se ryhmäseksi löytyy kaikissa muodoissa.

    • Anonyymi

      Kaikenlaista...Jos on enempi porukkaa, joka "vapautuu" estoistaan, sieltä löytyy sellaisia, jotka ovat kiinnostuneempia samasta sukupuolesta," kun tässä nyt kerrankin on mahdollisuus" edes kokeilla. Nämä tilausuudet ovat ainoat sellaiset, joissa en ole vastustellut, kun joku on yllättänyt takaapäin.

      • Anonyymi

        niin se menee sain tutulta naiselta ja hänen miehensä tykkäs mun pepusta nussi mua lujaa mahtavin orkku


      • Anonyymi

        tyttis kans sanoi nussi kaveria sitten työnsi sormen mun peppuun sano valmis uskokaa tuntuu mahtavalta olla pillussa ja kova kulli pepussa


    • Anonyymi

      Meitä oli 3 miestä ja 3 naista.
      Ensin puhuttiin miesten kesken yleisistä tunteista parinvaihtoon.
      Kun olimme vähän kiinnostuneita ja suostuvaisia toistemme kanssa vaihtamaan paria niin aloimme ehdottelemaan tyttöystäville parinvaihtoa.
      He ilmeiseståi keskustelivat keskenään kun saimme lopulta myöntävät vastaukset yhtäaikaa viikonloppua viettäessämme.
      Keräsimme talon kaikki patjat olohuoneen lattialle.
      Oltiin yleensä samassa huoneessa kun pantiin toistemme tyttöystävän kanssa.

    • Anonyymi

      Hyvien kaverien kanssa vaihdellaan paria ja pannaan kimpassa.
      Meidän parinvaihto kaverit erosivat.
      Emme ole löytäneet avioparia mukaan vaan minun kaveri ja vaimoni ystävätär on ollut meillä toisena "parina".
      Ovat molemmat aviossa tahoillaan ja kumpikin saa kahta vierasta kun ovat meillä käymässä.

      • Anonyymi

        Elä saatana ja tuokin vain paksun kallosi sisällä


    • Anonyymi

      Meillä on yksi kaveri joka panee vaimoani sellaisella vauhdilla että pussit hakkaa vaimon persettä niin että läiskä kuuluu.
      On ihme että vaimo pystyy istumaan kun on niin voimalla läpsitty pylly.
      Hän laukeaa nopeasti mutta kiihoittuu melko nopeasti uuteen erektioon ja kulli uudestaan vaimoni pilluun.

    • Anonyymi

      Oon kertonut tämän jo täällä ,mutta kerrottakoon uudestaan ,sen verran oli kiva juttu.
      Levillä kavereiden kans juhlimassa,ja katseltiin että onpa nätti nainen ,vaikka ikää jo jonku verran.puhuttiin että eipä tollaista saa ja sillä on ukko mukana.
      Kaverini on vähän sellainen naisten mies,kävi hakeen sitä näistä tanssimaan.
      Tuli takas vietetään daamin pöytään.
      Se on pojat kiimassa tuo nainen ,antaa vittua kaikille. Katselimme epäuskoisena,että oikeesti.
      Joo joo ,jos ette usko niin kysyn antaako naida meidän kaikkien kans,mutta olette sitten tosissaan.
      Meitä hymyilytti,ja mulla ainakin oli heti pillu mielessä ,vaikka mietitytti että pystyisikö nussimaan kaverin jäljiltä.
      Niin olimme pian matkalla heidän vuokra mökille.
      Kaveri pussas näistä,olimme takapenkillä nainen mun ja kaverin välissä.
      Kaverin käsi oli naisen jalkojen välissä ja sormet tiettävästi pillulla.
      Pakkohan minunkin oli laittaa käsi hameen alle.
      Pillu oli jo aika märkänä,ja muilla kyrpä kovana.
      Teki mieli nuolla näistä, maistaa mitä naisella valui.
      Kun päästiin mökille ,nainen riisuttiin vaatteista.
      Takaraivossa tykytti kun aloin nuolemaan naisen pillua,maistui aika vahvasti naiselle.
      Näistä naitiin joka asennossa,oli ihan perhoa työntyä naiseen joka valui kaverin spermaa.
      Mua se kiihoitti,samoin kun nainen voihki aidon äänekkäästi ja mies katseli vieressä kun vaimo sai vierasta loppuun asti.
      No sen arvaa että vuosien varrella olemme käyneet vierailulla samoissa asioissa.

      • Anonyymi

        Spede se vaan porskuttaa


    • Anonyymi

      mää oon ollut juhannuksena toisen parin kans samassa mökissä molemmat harrasti sexiä katselin kaverin kyrpää olipa iso naiset leikkivät jo keskenään tartuin kulliin koveni naiset halus nähdä meneekö peppuun menihän se lopulta ihanaa meistä tuli loma porukka kaikki saa tehdä mitä haluaa

      • Anonyymi

        Jännää ihanko totta keksi nyt parempi satu


    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1405
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1127
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      957
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      857
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      79
      807
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      733
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe