Rukoilisitteko ystäväni puolesta en tiedä onko hän enää uskossa jos ei ole niin että saisi uskonsa takaisin. Hän ei voi pelastua ilman uskoa ja Jeesusta. Sitten kun menen taivaaseen haluaisin että hänkin sinne on menossa.
Kiitos Jeesus
12
182
Vastaukset
- Anonyymi
Rukoilen ystäväsi puolesta.
- Anonyymi
Kiitos kun muistat.
- Anonyymi
Asuu kehä III n sisäpuolella.
- Anonyymi
Ei sillä missä hän asuu ole mitään väliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä missä hän asuu ole mitään väliä.
Eri seurakunnilla on myös esirukouspalstoja, googlaa "esirukous".
Esirukoukset kantavat kyllä, vaikka ei ihan heti huomaisikaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eri seurakunnilla on myös esirukouspalstoja, googlaa "esirukous".
Esirukoukset kantavat kyllä, vaikka ei ihan heti huomaisikaan.Tiedän jospa Jumala kuulee tuon joka lupasi rukoilla ja minäkin rukoilen ja myös ystäväni muiden ystävien rukoilun. Hänen puolestaan monet rukoilevat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän jospa Jumala kuulee tuon joka lupasi rukoilla ja minäkin rukoilen ja myös ystäväni muiden ystävien rukoilun. Hänen puolestaan monet rukoilevat.
Rukoilen edelleenkin ystäväsi puolesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rukoilen edelleenkin ystäväsi puolesta.
Se on hyvä hänen nimensä on Hellevi.
- Anonyymi
Rukoillaan.
Saisitko hänelle luettavaksi tämän Taivassanoman:
https://Jeesus-on-Herra.com/taivassanomat-8-2022/- Anonyymi
Hän on ollut uskossa mutta en tiedä onko enää.
Ei halua pitää yhteyttä.
- Anonyymi
Rauhaa hänelle.
- Anonyymi
Rukoillaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306282Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144744Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413304IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623141Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601760Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111578- 721408
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411318- 831229