Jehovan todistajain raamattupiiriin, olisi ollut eräässä yksityisasunnossa. En ole ihan varma millaista nimitystä JT:t käyttävät, tuli kuitenkin muuta menoa. Mutta kysyisin vastaisen varalle, saako siellä olla eri mieltä?
Sain kutsun
9
145
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Jehovan Todistajilla nykyaikana kai ole mitään kokouksia yksityisasunnoissa...
Kyllähän sellaisissa saa mielensä puhua puhtaaksi jos haluaa:-D ...MUTTA formaatti ei ole väittelyä varten (siis tyyliin yksi väittää yhtä, toinen vastaa siihen väitökseen, jne). Enemmänkin seurataan jotain materiaalia. - Anonyymi
JT:t eivät nykyään kokoonnu tuolla tavoin. Taisit ymmärtää väärin. Ehkä halusivat pitää "raamattukurssia" sinulle.
- Anonyymi
Se taisi olla joskus 2005 ilmankos ei ole tuulut uutta kutsua....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se taisi olla joskus 2005 ilmankos ei ole tuulut uutta kutsua....
Todistajilla oli joskus kolme kokousta viikossa, joista yksi pienryhmässä jonkun seurakuntalaisen kotona. Nykyään tuosta kokouksesta on luovuttu ja on enää kaksi kokousta valtakunnansalilla tai zoomissa.
- Anonyymi
Jehovat eivät ole kristinuskoisia. Se ei kuuluu kristinuskoon vaan niillä on omia huuhaa juttuja. Kinaavat sinut hengiltä.
Olen joskus jutellut niiden kanssa. Hinkuyskäkin on parempi kun umpipää jehova.- Anonyymi
Ovat varmaan huomanneet tuon vaaran, että joku tietää enemmän... Pääsee "hapatus" lviämään.
- Anonyymi
Kucetusta koko homma. Älä mene.
Ei tietenkään saa olla eri mieltä. Kannattaa nyökytellä kaikkeen satuiluun, missä nyt vaan pystyy pokan pitämään.
Mutta tämä on tärkeintä, niiku raamattu sanoo: jolla ymmärrys on, se laskekoon isoäänisesti Peräilmaa. Eli valmistaudu huolella: syö hin-mitallinen hernevelliä ennen raamattupiiriä. Se on paras mahdollinen henkistyytynytty valmistautuminen satupiiriä varten.- Anonyymi
Siellä yksityisasunnossa olisi voinut olla vaikka minkälainen seksuaaliviritteinen sessio, olisi kannattanut vaikka käydä kurkistamassa avaimenreiästä sisälle?
T. Bertil Perversson.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542754
- 88944
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11925- 49876
- 78787
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35751Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650- 82631
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85586- 48565