Kauniaisissa on ollut hyvä asua ja elää.

Anonyymi-ap

Kauniaisissa on ollut hyvä asua ja elää.

Mutta nyt tunnen, että olen hieman syrjäytynyt, sillä täälläkin, ennen niin Arvostetulla asuinalueella on ruvennut näkymään hijabhuivisia naisia, joilla on kaksi muovikassia elintarvikkeita kannettavanaan ja neljä alle kouluikäistä niissä riippumassa !

Härregod tätä maailman menoa !!!!!!!!! Uskaltaako tässä enää Cristofferin,
( Hän on minun villakoirani ), kanssa enää kakkalenkille lähteä, kun siellä on kaikenlaista vieraskielistä lasta siellä tulossa taputtelemaan Häntä, siis Cristofferia, Hän kun on niin Herkkä kaikenlaiseen erilaisuuuteen ja tunkeilevaan käytökseen !

Eihän ne lapset ole mitään pahaa tehneet, lapsethan ovat ihan ihania, kauniita ruskeasilmäisiä ja mustatukkaisia ja vallattomia ihmistaimia, ja ei varmaankaan sekään heidän Äitinsäkkään ole aivan vapaaehtoisesti tänne Suomen talviseen loskaan tullut, mutta nyt kysysinkin, miksi HALLITUS HAALII TÄNNE SUOMEEN IHMISIÄ, jotka eivät tänne kuulu ????????????

Nyt kyllä tunnen Itseni hieman syrjäytyneeksi Cristofferin kanssa ja ihmettelenkin tätä, miten tämä on mahdollista, sillä onhan siellä Hallituksessa se meidän oma RKP:kin ja en ymmärrä miten tällainen meno on mahdollista ja mihin se oikein johtaa??

Tunnen Itseni Syrjäytyneeksi ja joudun ottamaan päivittäin muutaman Diapamin ja illalla melatoniinia valkoviinin kanssa, että saan nukuttua ilman painajaisia, niistä erilaisista ihmisistä !!!!!

Olen syrjäytynyt ja haluaisinkin tietää, onko kellään muilla samanlaisia kokemuksia ??

Samanlaisen omalle kohdalle sattuneen epäkohdan analyyttinen keskustelu, Toisen Ihmisen kanssa voisi auttaa, Minua, meitä ja jopa kaikkia !!!!!

t. Kauniaislainen

5

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      RKP ei tajuu,,,,

    • Anonyymi

      Mutta tiesitkö sitä, havaintojen mukaan että Turussa Ruissalon
      ala-asteella suomalaiset ovat jo vähemmistönä. Se on pöyristyttävää.
      Yritetäänkö Suomeen tehdä samanlaisia slummeja kuin Ruotsin
      Göteborgissa ja Malmössä jo on . Autoja poltetaan jo joka yö.

      • Anonyymi

        Yritetäänkö suomen kaupungeista tehdä jotakin rikollisjengien paratiisiä.


      • Anonyymi

        Vihreät vihaa autoja koska
        Yksityisautoilu saastuttaa
        Autojen polttajat tuodaan ulkoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihreät vihaa autoja koska
        Yksityisautoilu saastuttaa
        Autojen polttajat tuodaan ulkoa

        Autojen polttajat pitää vain asuttaa samoille alueille umpivihreiden kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2570
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1682
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1630
    4. 79
      1301
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1035
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      966
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      47
      934
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      850
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      833
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      808
    Aihe