Kauniaisissa on ollut hyvä asua ja elää.
Mutta nyt tunnen, että olen hieman syrjäytynyt, sillä täälläkin, ennen niin Arvostetulla asuinalueella on ruvennut näkymään hijabhuivisia naisia, joilla on kaksi muovikassia elintarvikkeita kannettavanaan ja neljä alle kouluikäistä niissä riippumassa !
Härregod tätä maailman menoa !!!!!!!!! Uskaltaako tässä enää Cristofferin,
( Hän on minun villakoirani ), kanssa enää kakkalenkille lähteä, kun siellä on kaikenlaista vieraskielistä lasta siellä tulossa taputtelemaan Häntä, siis Cristofferia, Hän kun on niin Herkkä kaikenlaiseen erilaisuuuteen ja tunkeilevaan käytökseen !
Eihän ne lapset ole mitään pahaa tehneet, lapsethan ovat ihan ihania, kauniita ruskeasilmäisiä ja mustatukkaisia ja vallattomia ihmistaimia, ja ei varmaankaan sekään heidän Äitinsäkkään ole aivan vapaaehtoisesti tänne Suomen talviseen loskaan tullut, mutta nyt kysysinkin, miksi HALLITUS HAALII TÄNNE SUOMEEN IHMISIÄ, jotka eivät tänne kuulu ????????????
Nyt kyllä tunnen Itseni hieman syrjäytyneeksi Cristofferin kanssa ja ihmettelenkin tätä, miten tämä on mahdollista, sillä onhan siellä Hallituksessa se meidän oma RKP:kin ja en ymmärrä miten tällainen meno on mahdollista ja mihin se oikein johtaa??
Tunnen Itseni Syrjäytyneeksi ja joudun ottamaan päivittäin muutaman Diapamin ja illalla melatoniinia valkoviinin kanssa, että saan nukuttua ilman painajaisia, niistä erilaisista ihmisistä !!!!!
Olen syrjäytynyt ja haluaisinkin tietää, onko kellään muilla samanlaisia kokemuksia ??
Samanlaisen omalle kohdalle sattuneen epäkohdan analyyttinen keskustelu, Toisen Ihmisen kanssa voisi auttaa, Minua, meitä ja jopa kaikkia !!!!!
t. Kauniaislainen
Kauniaisissa on ollut hyvä asua ja elää.
5
138
Vastaukset
- Anonyymi
RKP ei tajuu,,,,
- Anonyymi
Mutta tiesitkö sitä, havaintojen mukaan että Turussa Ruissalon
ala-asteella suomalaiset ovat jo vähemmistönä. Se on pöyristyttävää.
Yritetäänkö Suomeen tehdä samanlaisia slummeja kuin Ruotsin
Göteborgissa ja Malmössä jo on . Autoja poltetaan jo joka yö.- Anonyymi
Yritetäänkö suomen kaupungeista tehdä jotakin rikollisjengien paratiisiä.
- Anonyymi
Vihreät vihaa autoja koska
Yksityisautoilu saastuttaa
Autojen polttajat tuodaan ulkoa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihreät vihaa autoja koska
Yksityisautoilu saastuttaa
Autojen polttajat tuodaan ulkoaAutojen polttajat pitää vain asuttaa samoille alueille umpivihreiden kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2916357Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652009- 1801780
- 1191241
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141225Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181671141Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411001RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j50991Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962