Kauniaisissa on ollut hyvä asua ja elää.

Anonyymi-ap

Kauniaisissa on ollut hyvä asua ja elää.

Mutta nyt tunnen, että olen hieman syrjäytynyt, sillä täälläkin, ennen niin Arvostetulla asuinalueella on ruvennut näkymään hijabhuivisia naisia, joilla on kaksi muovikassia elintarvikkeita kannettavanaan ja neljä alle kouluikäistä niissä riippumassa !

Härregod tätä maailman menoa !!!!!!!!! Uskaltaako tässä enää Cristofferin,
( Hän on minun villakoirani ), kanssa enää kakkalenkille lähteä, kun siellä on kaikenlaista vieraskielistä lasta siellä tulossa taputtelemaan Häntä, siis Cristofferia, Hän kun on niin Herkkä kaikenlaiseen erilaisuuuteen ja tunkeilevaan käytökseen !

Eihän ne lapset ole mitään pahaa tehneet, lapsethan ovat ihan ihania, kauniita ruskeasilmäisiä ja mustatukkaisia ja vallattomia ihmistaimia, ja ei varmaankaan sekään heidän Äitinsäkkään ole aivan vapaaehtoisesti tänne Suomen talviseen loskaan tullut, mutta nyt kysysinkin, miksi HALLITUS HAALII TÄNNE SUOMEEN IHMISIÄ, jotka eivät tänne kuulu ????????????

Nyt kyllä tunnen Itseni hieman syrjäytyneeksi Cristofferin kanssa ja ihmettelenkin tätä, miten tämä on mahdollista, sillä onhan siellä Hallituksessa se meidän oma RKP:kin ja en ymmärrä miten tällainen meno on mahdollista ja mihin se oikein johtaa??

Tunnen Itseni Syrjäytyneeksi ja joudun ottamaan päivittäin muutaman Diapamin ja illalla melatoniinia valkoviinin kanssa, että saan nukuttua ilman painajaisia, niistä erilaisista ihmisistä !!!!!

Olen syrjäytynyt ja haluaisinkin tietää, onko kellään muilla samanlaisia kokemuksia ??

Samanlaisen omalle kohdalle sattuneen epäkohdan analyyttinen keskustelu, Toisen Ihmisen kanssa voisi auttaa, Minua, meitä ja jopa kaikkia !!!!!

t. Kauniaislainen

5

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

RKP ei tajuu,,,,

• Anonyymi

Mutta tiesitkö sitä, havaintojen mukaan että Turussa Ruissalon
      ala-asteella suomalaiset ovat jo vähemmistönä. Se on pöyristyttävää.
      Yritetäänkö Suomeen tehdä samanlaisia slummeja kuin Ruotsin
      Göteborgissa ja Malmössä jo on . Autoja poltetaan jo joka yö.

• Anonyymi

Yritetäänkö suomen kaupungeista tehdä jotakin rikollisjengien paratiisiä.

• Anonyymi

Vihreät vihaa autoja koska
        Yksityisautoilu saastuttaa
        Autojen polttajat tuodaan ulkoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihreät vihaa autoja koska
        Yksityisautoilu saastuttaa
        Autojen polttajat tuodaan ulkoa

Autojen polttajat pitää vain asuttaa samoille alueille umpivihreiden kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      30
      5617
    2. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      11
      2601
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      186
      2199
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      163
      1693
    5. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      72
      1486
    6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      32
      1394
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1354
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      72
      1263
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1175
    10. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      219
      1157
    Aihe