Kukaan ei enää käytä turvavälejä tai maskeja, vaikka tauti jyllää. Teitähän huijattiin ihan täysillä, koska koko tauti oli ihan liioteltua ja rokotteet lähes toimimattomia ja jopa vaarallisia (Pfizer dokumenteissa oli 4 sivua haittavaikutuksia A4 paperilla).
Miten te kykenette olemaan ajattelematta ja uskotte ilman medialukutaitoja kaikkiin uutisiin. Rokotteita väitettiin aluksi, että ei voi levittää virusta ja sitten oli mukamas 90-99% teho, lopulta rokotteet toimivat vain 2-3kk ja teho hiipui 20%
Miksi unohditte yhtäkkiä pandemian?
8
356
Vastaukset 8
- Anonyymi
Pfizer johtaja myönsi, että rokotteita ei koskaan testattu leviämisen kannalta, eli oli show alusta asti.
- Anonyymi
Korona ja maskit ei ole enää trendikästä.
- Anonyymi
Sanopa aloittaja muuta. Kyllä ihminen osaa olla typerä! Toisaalta oli todella kova sosiaalinen paine ajatella niin kuin kaikki muutkin. Olin silti toisinajattelija koko ajan ja nyt ylpeä siitä.
- Anonyymi
Piikitys, oli koko ajan se ainoa TAVOITE.
Nyt on 80% kansasta osallistettu väkisin, lupaa kysymättä piikityskokeeseen
ja nyt odotellaan vaikutuksia. - Anonyymi
Ajan kuluksi aamun virkkuna tältä Itä Helsingistä sivustoa luen. Itse olen rokotukset vapaaehtoiseti ottanut.Eli niitä saanut 3kpl.Neljänen korona rokotuksen saan viikolla 47 ja saamalla otan flunssa piikin.Omassaelämässäni en kohtaaen tapaa rokote vastaisia.Se oikeus minulla on. Kuten heillä jotka rokotetta ei ota on oikeus valita sekin. Mutta väkisin ei pidä tunkeutua ihmisen elämän kun sanoo.Anteksi en voi sinua tavata et roktuta itseäsi et käytä maskia,siis aika joloin maski suositus oli.Alvarin met itis pankki palvelun jonotta rahaa ja sen jälkeen ostoksille maskitta.Että valintasi on sinun.ei minun.Mutta kuniota myös minun valintaa en koronaa ihan ilmaiksi halua kuitenkaan kun terveyteni kanssa ongelmia ja yksin asun.Otetin herneet neniin. Nyt olen alkanut pitää maskia likuntasalissa.En nyt haluaisi edes flunssa virusta tai mitän vatsatautia.
- Anonyymi
Kuules ei mitään tautia ollut ikinä olemassakaan.Nyt on kun ne rokotteet ovat täynnä vaikka mitä tauteja ja moskaa ja sisältävät mm bluetooth seurantajärjestemän...Se on plandemia.
- Anonyymi
Bluetooth seurantajärjestelmä... kaikenlaisia se leipä elättää...
- Anonyymi
Jännästi kuitenkin teho-osastoilla olevat potilasmäärät laskivat aivan suoraan verrannollisesti rokotelukemien noustessa. Aivan selvä korrelaatio, mutta taitaa olla liian vaikeaa lukea tilastoja. Mielummin öyhälistö öyhöttää k-piikistä, hahaha.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.641021Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30687- 90685
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu24661- 46648
- 9641
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14635Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.68629Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan82558- 42550
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj22548- 62546
- 61539
- 44531
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47523Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.134508Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13482Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.27437Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa46433Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.29423