Onko henkilöllä joka syö pysyvää lääkitystä (kolmiolääke) mahdollisuutta saada taksilupaa?
Kysymys taksiluvasta
13
185
Vastaukset
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Sellainen henkilö ei edes saa ajaa autoa. Jos havaitaan ajamassa, otetaan kortti pois.
- Anonyymi
Ei todellakaan pidä paikkaansa :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan pidä paikkaansa :D
Mikä ei pidä paikkaansa? Jos syö kolmiolääkkeitä, ei saa ajaa autoa.
- Anonyymi
Rikosrekisteri tarkistetaan myös, joten turha haaveilla luvasta.
- Anonyymi
Luuletko että kaikki, joille on määrätty kolmiolääkkeitä omistaa rikosrekisterin? 😂
- Anonyymi
Kyseessä on varoitus kuljettajalle ja varoitus myös jättää vastuun ajokunnosta kuljettajalle. vastuu tarkoittaa mm. ettei vaikkapa unilääkkeen nauttimisen jälkeen samana iltana lähdetä ajamaan.
Jos esim. liikenneonnettomuuden selvittelyssä ilmenee että kuljettaja on nauttinut ns. kolmiolääkkeitä siten että ne ovat vielä onnettomuushetkellä vaikuttaneet harkintakykyyn ja reaktionopeuteen tms. hänen voidaan tulkita olleen yhtä kuin rattijuoppo ja rangaistus on sen mukainen. - Anonyymi
Ymmärtääkseni kolmiolääkkeiden vaikutuksen alaisena ei ole edes suositeltavaa ajaa omalla autolla
- Anonyymi
Meinaatko että renki voi ajaa isännän taksiautoa.
- Anonyymi
Sittenhän takseja voi ajaa aina, koska ne ovat rahoitusyhtiöiden autoja. Omia autoja ei ole, eikä ole varaa ostaa naurettavilla taksialan yrittäjätuloilla. Kaikki yrittäjäthän ovat välityskeskuksien renkityttöjä.
- Anonyymi
Lue se lääkkeen mukana tullut ohje, tai kysy lääkäriltä.
- Anonyymi
Kolmiolääkkeiden käyttö ei kiellä autolla ajoa. Kuljettaja on itse vastuussa omasta ajokunnostaan. Jos lääkkeeseen on oma resepti, ajaminen on sallittua.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍒 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017596066hy
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892