Saarnaajan kirja on aika järkevän oloista tekstiä. Sen kun lukee niin aika hyvin voi itsekin olla samaa mieltä: Toki outoa että nimi on Saarnaaja: No voihan se olla salanimikin tai taiteilijanimi.
Olisi se hyvä jos uskovaiset alkaisivat uskoa johonkin muuhun kuin jeesukseen tai jehovaan.
Mitä se uskominen auttaa kun ihmisten kohtalo on aivan sama kuin eläintenkin.
Uskovainen uskoessaan käy kauppaa jumalansa kanssa. Hei jumala, haluan uskoa sinuun JOS saan syntini anteeksi JA ikuisen elämän. En muuten.
Eiks oo kiva :)
Turhuutta kaikki on
Anonyymi-ap
3
270
Vastaukset
Peräilman Laskian Korkea Haisu on kanssa suurenmmoinen henkisttytty kirja. Satukirjan parhainmpia kirjoja, ellei paras.
- Anonyymi
Usko tai katoa maailmasta lopullisesti, näin se menee
Tyhmää valita matojen seura, kun tarjolla ikuinen elämä, joka on aivan muuta mitä nyt elämme!!Valitse sinäkin Suurenmoinen Peräilma. Siinä on Totuus, kiva ääni ja tuoksu. Madotkin laskevat kuulemma Peräilmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 512243
- 85864
- 49856
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!9785- 68722
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35711Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27630- 45523
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82517Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28489