Puolet valittaa, kun "pidetään vanhuksia väkisin hengissä", toinen puoli valittaa, kun "tapetaan vanhuksia hoidon puutteella".
Puolet valittaa, kuinka kauheita "murhakartanoita" hoivalaitokset ovat, ja taas se toinen puoli valittaa, kun ei ole niitä hoivalaitoksia.
Ettekö itsekään tiedä, mitä haluatte?
Lisää rahaa huudellaan... kukaan ei osaa sanoa mitään konkreettista, mitä sillä rahalla pitäisi tehdä.
Mitä pitää tehdä, ihan käytännössä, että olisitte edes johonkin tyytyväisiä?
Loputonta valistusta...
5
98
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä aloitus, mutta mahdoton tehtävä. - Nm. Resurssit rajalliset
- Anonyymi
No niin, suoria kysymyksiä esitetty. Mitä te haluatte?
Lääkkeitä ja pitkää ikää vai ei lääkkeitä ja kuusikymppisinä diabeteksen takia hautaan?
Asua kotona ja hoitaja käy pari-kolme kertaa päivässä vai hoivakotiin ja ympärivuorokautista hoitoa?
Vaipanvaihto kerran yössä vai käytäisiinkö tunnin välein herättämässä ja taluttamassa vessaan?
Halvempaa palvelua, tottakai. Kukapa ei haluaisi. Keneltä otetaan rahat, lapsilta, nuorilta vai työttömiltä yksinhuoltajilta?
Sana on vapaa. Miksi nyt olette noin hiljaisia?- Anonyymi
Valitse niiin, ettet sairastu diabeetekseen 60:nä, etkä ennen etkä jälkeen sen iän. - Nm. Elintaso- ja elämäntapasairaus
- Anonyymi
Vastaan: en halua mitään noista.
Haluan kuolla nopeasti ja kivuttomasti nukkuessani.- Anonyymi
Niinhän me kaikki, mutta eiköhän tässä nyt haettu realistisia keinoja ja toiveita tällä hetkellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059423
- 494591
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421901- 241620
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131381Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381297Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893