Hyvää syksyä! (Rek!)

Kittiechihuen

Hyvää syksyä kaikille mukaville!

En tiedä käykö täällä enää tuttuja, mutta tulin piipahtamaan..

Ihmetyttää täällä avattu juttu kirjastosta/kirjastoautosta? Eikö ihmiset lue enää?? Itse aloin lukemaan kirjoja isäni kannustuksesta, olin yksinäinen koululainen ja lukeminen oli mukavaa.

Elin sen jälkeen olen lukenut kirjoja, enkä ole lopettanut. Kun yksi kirja on luettu, niin otan toisen. Kotona on paljon kirjoja ja käyn säännöllisesti kirjastossa! Olisi outoa jos ei olisi kirjastoa ollenkaan!!

Mitä pidätte syksystä? Itse en niin tykkää.. On kylmää ja märkää.. Kesä, aurinko ja lämpö ovat minusta parasta!

Eipä nyt muuta, hyvää vointia kaikille!

37

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lukeminen on pahasta. Saattaa tulla ideoita. Joutuu myöntämän että ehkä oli väärässä ja ehkä asiat voisivat olla toisin. Kehittyy kyky asettua toisen asemaan. Huomaa, että jokin asia mitä on pitänyt normaalina onkin ihan sairas.

      Tällaista ei Kokkolassa hyväksytä.

    • Anonyymi

      Mitäs hyvää tässä syksyssä muka on? pimeää ja kylmää ja kaikki kallistuu pääministeri sanna marin voisi auttaa köyhiä Suomalaisia nyt ja hänen hallituksensa se olisi demokratiaa oikeasti,

      • No on kyllä kallistunut hinnat paljon.


    • Syksy ei ole todellakaan alkanut hyvin. Lähes kaikki kirjoitukseni poistetaan mutta kopion ne naamakirjaani. Ukrainan tilannetta olen käsitellyt kirjoituksissani ja kehunut venäläisiä jolloin saan runsaasti palautetta. Olen kirjoitellut muidenkin paikkakuntien sivustoille samoista asioista mutta poistoon menevät niin Lapuan kuin muiden sivustojen kommentit. Eivät ole siellä kiinnostuneita tekojärvestä tai krematoriosta ja nyt ei naurata.

      JK Lähiaikoina ryhdyn kirjoittamaan talvirengas asiaa ja jodin syöntiäni.

    • Anonyymi

      Ylläpidolle tiedoksi. Edellistä kommenttiani ei sitten poisteta. Se on tallennettu, ja välitetty "koko maapallolle", hah hah haaa!!!...

      • No ei sinun tarvinnut tähän ketjuun tulla, kun ei yhtään kiinnosta..


    • Anonyymi

      Itse olin myös yksinäinen koululainen, koulukiusattu, kirjoista löysin pelastuksen, luin kirjan: Ajojahti - David Morell, sen kirjan jälkeen tiesin miten elämä tulisi omalla kohdallani mennä, kavereita ei tarvita. Kovan sotilaskoulutuksen kautta maailmalle sotimaan ja kuolemaan. Kranaatti tai kuula ei tosin sammuttanut elämää, vaan palasin vanhana takaisin.

      Ilman Morellin kirjaa, olisi elämänlanka todennäköisesti katkennut oman käden kauttaj jossain vaiheessa. Kiitän kirjallisuutta tästä.

      • Aikas synkältä kuulostaa..


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Aikas synkältä kuulostaa..

        Elämä ei aina suju onnellisesti, jatkuva helvetti lapsuudessa jättää jälkensä, sota voi olla joillekin helpotus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elämä ei aina suju onnellisesti, jatkuva helvetti lapsuudessa jättää jälkensä, sota voi olla joillekin helpotus

        Kaikkien elämässä on synkkää joskus enemmän tai vähemmän. Toivottavasti kuitenkin iloa enemmän.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Kaikkien elämässä on synkkää joskus enemmän tai vähemmän. Toivottavasti kuitenkin iloa enemmän.

        Kiusaajat nauttii elämästään, rikastuvat ja menestyvät, kiusatuista osa elää tuskassa loppuun asti, koulu pilasi elämän ja vei elämänilon, sota oli rentouttavaa


    • Anonyymi

      Voi ei taas kittie aaggh

      • Edelleen, voit olla lukematta jos ei kiinnosta..


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Edelleen, voit olla lukematta jos ei kiinnosta..

        OLetko kysyny asiaa pohjanmaan poliisilta siitä Lohtajan asiasta jossa ne ajoivat ojaan vuosien 1995-1997 talvella sillä kirkkaanpunaisella vw golf mk4 autollaan? asiaan ei ole tullut kuulemma selvyyttä vieläkään onko aihe heille niin arka?


      • Anonyymi kirjoitti:

        OLetko kysyny asiaa pohjanmaan poliisilta siitä Lohtajan asiasta jossa ne ajoivat ojaan vuosien 1995-1997 talvella sillä kirkkaanpunaisella vw golf mk4 autollaan? asiaan ei ole tullut kuulemma selvyyttä vieläkään onko aihe heille niin arka?

        ???????


    • Anonyymi

      Etkö sinä saatanan saivartelija, Tinttu-Linttu usko. Painu vittuun tältä sivulta sekoilemasta useine nimimerkkeinesi. Sinun lapsellisia jutteluja ei kukaan kaipaa, hah hah haaa!!!...

      • Oma kommenttisi vasta lapsellinen on...


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Oma kommenttisi vasta lapsellinen on...

        Muistako kun aina koulussa puolustin sinua? olin aina ystäväsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistako kun aina koulussa puolustin sinua? olin aina ystäväsi

        No heko heko..


      • Anonyymi

        Ihan eri nimi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan eri nimi?

        Täh?


      • Metsään meni!


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Metsään meni!

        Halkokarin pössi väitti samaksi, niin sitä ihmettelin, kun eri nimi on!


      • Anonyymi

        Ei ole muita rekattuja kuin sinä, siis jäljellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole muita rekattuja kuin sinä, siis jäljellä.

        Niin?


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Niin?

        Huomioin vain, ei muuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomioin vain, ei muuta.

        Eivät vissiin enää täällä käy.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe