Tässä on katunäkymää Pietarista. Siivotonta ja narkomaanien täyttämiä katuja. Viranomaiset eivät välitä eivätkä edes siivoa katuja kaikesta moskasta. Olen varma että tämä rappio on suoraa seurausta Venäjän barbaarimaisesta hyökkäyksestä pieneen rauhanomaiseen demokratiaan.
https://www.youtube.com/watch?v=fahv-uoprlQ
Katsokaa venäläisen kaupungin rappiotilaa..!
7
90
Vastaukset
Oudon paljon "ruskettuneita" Pietarissa. Läskejä ja luuviuluja, ei juuri normaaleja vartaloita.
Bideeni voisi ampua ydinpommin tuonne.- Anonyymi
"Jenkeistä,ei venäjältä,pistäppä detroit näkyviin"!!!
- Anonyymi
Ei siellä ole edes vesijohtoja eikä viemäreitä...
Saamari.
Aloitukseeni tuli väärä video.
Tässä on oikea video missä näette todellisen Pietarin. Se on rähjäinen ja sodan köyhdyttämä sekä raastama. Nälkiintyneet ja resuiset ihmiset pyydystävät rottia syötäväkseen:
Katsos vain...YouTube on poistanut linkkiosoitteet Pietarin katuelämästä koska se on liian kurjaa näytettäväksi.
Lyökää JuuTupen hakulaatikkoon vaikka: st petersburg street 2022- Anonyymi
Tässä livekuvaa tuosta kurjasta Pietarin kaupungista:
https://www.youtube.com/watch?v=h1wly909BYw
Kuten huomaamme niin kansalaisilta on viety oikeus vapaaseen huumeiden käyttöön julkisilla paikoilla toisin kuin USAn Kensingtonissa.
- Anonyymi
Onks Pietarin englanninkielinen nimi Kensington?
- Anonyymi
No eihän tuo aloittajan linkki ollut Pietariin !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438098
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724616
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373337Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482838Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262795- 382570
- 412096
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817