Tarvitsen 2016 street glide cvo:n navigaattoriin karttapäivityksen joka sisältää kartat Japanissa.
HD:n omilta sivuilta tulee jatkolinkki jonnekin toiselle sivulle joka haluaa rahastaa isosti kartoista.
Onko olemassa ilmaista karttasettiä naviin?
Naviin tiekartat?
Anonyymi-ap
2
150
Vastaukset
Kovaa hommaa lähteä kilokyykkyjen syntysijoille Japaniin Amerikan valmisteella ajelemaan.
Ihan kunnioitettava ajatus.- Anonyymi
Yllättyisit jos tietäisit miten suosittu HD täällä on.
Amerikan valmisteessa on ollut japsien valmistamat iskunvaimentimet jo vuosikymmeniä jne jne.
Minun ei tarvitse kovin pitkälle lähteä, riittää kun avaan kotitaloni etuoven ja olen jo Japanissa.Oma ameritiikan valmiste odottaa autotallissa.
Kaveri olisi tarvinnut niitä karttoja uuteen ajopeliinsä, hänellä on niitä jo 5 kpl tallissaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614418KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492534Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522505- 1102225
- 241893
- 231662
- 301626
- 1671516
- 361265