SUOMI IRTI EU:sta!!!

Nimetön

Tämä on ainoa mahdollisuus lopettaa suurtyöttömyys, parantaa vähäosaisten asemaa, parantaa terveydenhuoltoa jne. Ajatelkaa nyt, jos pelkkä jäsenmaksu käytettäisiin omassa maassamme. Sillä purettaisiin jo huomattavasti vaikka leikkausjonoja. Miksi ihmeessä päättäjät ovat näin sinisilmäisiä. Itsenäisyytemme on saatava takaisin rauhanomaisin keinoin.

14

792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelle

      lueppa pönttö vähän vaikka kansantaloutta niin ehkä voi lamppu syttyä sinunkin pääsi päällä.

      • jotkut eivät opi

        Sinulla ei ole lukeminenkaan auttanut lampun syttymiseen. Itsenäisillä Islannilla, Sveitsillä ja Norjalla menee taloudellisesti erittäin hyvin.


      • European
        jotkut eivät opi kirjoitti:

        Sinulla ei ole lukeminenkaan auttanut lampun syttymiseen. Itsenäisillä Islannilla, Sveitsillä ja Norjalla menee taloudellisesti erittäin hyvin.

        Norjallako menee taloudellisesti hyvin? Hmm. maan kansalaiset käyvät hamstraamassa ruokaa rajan takaa EU-Ruotsista, se kun maksaa Norjassa niin tolkuttomasti. Ja kyse on siis ruoasta!

        Sitä paitsi Norjakaan ei ole enää itsenäinen. Se kuuluu Natoon ja ETAan. ETA:n jäsenenä se joutuu jatkuvasti sopeuttamaan "itsenäistä" lainsäädäntöään EU-direktiivien mukaiseksi, pystymättä itse vaikuttamaan direktiivien sisältöön mitenkään. Tämä on aiheuttanut yhä kasvavaa tyytymättömyyttä nykytilanteeseen, niinpä EU-jäsenyyden kannatus onkin maassa nousussa.

        Ennen EU-jäsenyyttä Suomessa vallitsi suurtyöttömyys. Ei enää.


      • Baikal 12/70

        Väärien profeettain harhaanjohtamia sieluparkoja näkee silloin tällöin. EU:n nimeen!


      • edelleen
        European kirjoitti:

        Norjallako menee taloudellisesti hyvin? Hmm. maan kansalaiset käyvät hamstraamassa ruokaa rajan takaa EU-Ruotsista, se kun maksaa Norjassa niin tolkuttomasti. Ja kyse on siis ruoasta!

        Sitä paitsi Norjakaan ei ole enää itsenäinen. Se kuuluu Natoon ja ETAan. ETA:n jäsenenä se joutuu jatkuvasti sopeuttamaan "itsenäistä" lainsäädäntöään EU-direktiivien mukaiseksi, pystymättä itse vaikuttamaan direktiivien sisältöön mitenkään. Tämä on aiheuttanut yhä kasvavaa tyytymättömyyttä nykytilanteeseen, niinpä EU-jäsenyyden kannatus onkin maassa nousussa.

        Ennen EU-jäsenyyttä Suomessa vallitsi suurtyöttömyys. Ei enää.

        suurtyöttömyys, näyttäisi olevan pysyvä sellainen,
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000426&posting=22000000007932866


      • isänmaanpuolesta
        European kirjoitti:

        Norjallako menee taloudellisesti hyvin? Hmm. maan kansalaiset käyvät hamstraamassa ruokaa rajan takaa EU-Ruotsista, se kun maksaa Norjassa niin tolkuttomasti. Ja kyse on siis ruoasta!

        Sitä paitsi Norjakaan ei ole enää itsenäinen. Se kuuluu Natoon ja ETAan. ETA:n jäsenenä se joutuu jatkuvasti sopeuttamaan "itsenäistä" lainsäädäntöään EU-direktiivien mukaiseksi, pystymättä itse vaikuttamaan direktiivien sisältöön mitenkään. Tämä on aiheuttanut yhä kasvavaa tyytymättömyyttä nykytilanteeseen, niinpä EU-jäsenyyden kannatus onkin maassa nousussa.

        Ennen EU-jäsenyyttä Suomessa vallitsi suurtyöttömyys. Ei enää.

        Mihin tietoon perustat sen,että EU:n liittymisen jälkeen työttömyys olisi laskenut.Oikeistohallitus, joka maassamme on,laskee jokaisen eläkkeelle jääneen tilalle otetun omaksi ansiokseen.Tämä kansa totutetaan siihen,että maassa on tietty määrä ihmisiä,jotka yhteiskunnan välinpitämättömyyden takia ajautuu oravanpyörästä sivuun. Osa omasta tahdostaan,mutta suurinosa yhteiskunnan asettamista vaatimuksista johtuvia.


      • European
        isänmaanpuolesta kirjoitti:

        Mihin tietoon perustat sen,että EU:n liittymisen jälkeen työttömyys olisi laskenut.Oikeistohallitus, joka maassamme on,laskee jokaisen eläkkeelle jääneen tilalle otetun omaksi ansiokseen.Tämä kansa totutetaan siihen,että maassa on tietty määrä ihmisiä,jotka yhteiskunnan välinpitämättömyyden takia ajautuu oravanpyörästä sivuun. Osa omasta tahdostaan,mutta suurinosa yhteiskunnan asettamista vaatimuksista johtuvia.

        "Mihin tietoon perustat sen, että EU:n liittymisen jälkeen työttömyys olisi laskenut."

        => Useaan lähteeseen. Vaikkapa nyt tähän:

        http://www.stat.fi/tk/tp/verkkokoulu/vk/tvt/oppitunnit/tvt07/yksisivu.html#tvt07_10

        Suomessa ei ole lähellekään niin paljoa työttömiä kuin silloin kun laman kourissa oltiin.


    • Ottamatta muuten kantaa väitteisiisi, haluaisin tietää, keitä tarkoitat "päättäjillä"?
      Vaihtoehtoja on kaksi; joko meitä, jotka äänestimme EU:hun liittymisestä, vai kansanedusta-
      jiamme?
      vom

    • huhhuhh

      Ihan kuin jostain uskontunnustuksesta!

      • Baikal 12/70

        Kerralla voi olla vain yksi kunnon ihmisten uskonto - Eurovaisuus.


    • Nimettömänä voi vaatia vaikka mitä. Asia on kuitenkin niin, että vain äänekäs vähemmistö on EU-jäsenyyttä vastaan. Ei olisi kohtuullista, että enemmistön kanta sivuutettaisiin noin vain.

      Toisekseen vähäosaisten asema ei ainakaan paranisi, jos Suomi olisi Eurooppan reunalla oleva ulkopuolinen reservaatti.

      • meidän onneksi

        Onneksemme EU-hajoaa pian, omaan mahdottomuuteensa. Vrt. entinen N-liitto, Jugoslavia jne. Siis akikki ne maat jotka pakolla liitettiin. Näin on käymässä myös EU:n.
        Valitettavasti se ei tapahdu rauhanomaisin keinoin vaan sotimalla.
        Kansa nousee kansaa vastaan jne. Jo nyt EU-on syvässä rahoituskriisissä,eli siis umpikujassa. Kohta alkaa poliittinen umpikuja.


      • mukaan EU:hun
        meidän onneksi kirjoitti:

        Onneksemme EU-hajoaa pian, omaan mahdottomuuteensa. Vrt. entinen N-liitto, Jugoslavia jne. Siis akikki ne maat jotka pakolla liitettiin. Näin on käymässä myös EU:n.
        Valitettavasti se ei tapahdu rauhanomaisin keinoin vaan sotimalla.
        Kansa nousee kansaa vastaan jne. Jo nyt EU-on syvässä rahoituskriisissä,eli siis umpikujassa. Kohta alkaa poliittinen umpikuja.

        välejä ja integraatiota tiivistämään. Sekö koko jutun tarkoitus on alunperin ollutkin?


      • milloin
        meidän onneksi kirjoitti:

        Onneksemme EU-hajoaa pian, omaan mahdottomuuteensa. Vrt. entinen N-liitto, Jugoslavia jne. Siis akikki ne maat jotka pakolla liitettiin. Näin on käymässä myös EU:n.
        Valitettavasti se ei tapahdu rauhanomaisin keinoin vaan sotimalla.
        Kansa nousee kansaa vastaan jne. Jo nyt EU-on syvässä rahoituskriisissä,eli siis umpikujassa. Kohta alkaa poliittinen umpikuja.

        Kiina hajoaa, milloin Intia hajoaa, milloin hajoaa Espanja, milloin hajoaa Sveitsi, milloin hajoaa UK, milloin hajoa USA, milloin hajoaa Kanada... ja miksi?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      72
      2104
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1416
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1403
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      364
      893
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe