VKKn Ano TURTIAINEN JYRISI EDUSKUNNASSA- Miten varauduttu uuteen talousjärjestelmään

Anonyymi-ap

Bäin puhui Ano: "Alkanut lama tulee olemaan maailmanlaajuinen ja kestänee useita vuosia. Euro voi hajota myös edessä olevan valtavan suuren laman johdosta.

Euron hajoaminen realisoisi Suomelle huomattavan suuret vastuut, ja on mahdollista, ettemme pystyisi niistä selviytymään.

Tapahtui mitä tapahtui, Suomen pitää olla valmistautunut eri tilanteisiin. Jos euro romahtaa, se romahtaa rytinällä ja nopeasti. Suomella pitää olla poistumisstrategia ja talouskriisiin pitää varautua ennalta, kuten muihinkin kriiseihin. Hyvä valmistautuminen on kriiseistä selviytymisen kannalta hyvin tärkeää. Valmistautumisen kannalta olennaista on tietää, kuinka suuret sitoumukset Suomi on tehnyt euroon liittyen.

Edellä olevan perusteella ja eduskunnan työjärjestyksen 27 §:ään viitaten esitän asianomaisen ministerin vastattavaksi seuraavan kysymyksen:

Miten Suomi on varautunut mahdolliseen euron hajoamiseen ja tilanteeseen, jossa Suomen pitää siirtyä nopeallakin aikataululla omaan valuuttaan ja
kuinka suuret Suomen maksettaviksi tulevat sitoumukset ovat euron hajotessa? "

"Suomalainen maatalous on hävinnyt jo 18 miljardia vientituloja Venäjän-pakotteiden takia. Nyt tiloja menee konkurssiin, koska vientiä ei voi tehdä, tulot ovat tippuneet, kulut kasvaneet ja EU rajoittaa jopa ulosmyytävän maidon määrää tiloilta kuluttajille. Eli suomalaista maataloutta ja maaseutua tuhotaan tämän eduskunnan ja EU:n toimesta täysillä.

Paljonko suomalaisen maanviljelijän pitää vielä maksaa lisää EU:n asettamista pakotteista, vai oletteko valmis välittömästi avaamaan Venäjän-kaupan suomalaisille elintarvikkeille, jotta suomalainen maatalous voidaan pelastaa? — Kiitos. "

https://www.eduskunta.fi/FI/vaski/Kysymys/Sivut/KK_379+2020.aspx

https://www.eduskunta.fi/FI/vaski/PoytakirjaAsiakohta/Sivut/PTK_126+2021+2.6.aspx

https://www.eduskunta.fi/FI/search/Sivut/Vaskiresults.aspx?k=ANO#k=TURTIAINEN

VALTA KUULUU KANSALLE.

30

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos euro romahtaa niin latin jeniäkään ei makseta missän muodossa....on meillä senverran kova armeija

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VKK, Vapauden liitto ja Totuuspuolue- siinä kolme valittavaa jotka ajaa suomalaisten asiaa.

        Marginaalihörhöjen puolueita. Vetoavat vain koulupudokkaisiin.


    • Anonyymi

      Eikös tämä ollut joku uskonnollinen sekopää?

      • Anonyymi

        = porvarinatsi?


      • Anonyymi

        uskonnollinen sekopää?- siis ateisti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        uskonnollinen sekopää?- siis ateisti?

        Alottajan haukkuminen on CIA-opetettu kikka putinin natsi-trolleille- jolla käännetään keskustelu muualle ja leimataan alottaja ja siten asiansa.

        VKK:
        "...presidentti Sauli Niinistö sanoi, että jos Natosta olisi annettu etukäteen toisenlaista viestiä, ei sinne kukaan olisi hakemusta lähettänyt. Hyvät kollegat, eikö tämä olekin aika noloa?

        Kysyin viime viikolla puolustusministeriltä, oletteko kanssani samaa mieltä, että meidän pitää pikaisesti peruuttaa Nato-hakemus. Kysyn nyt uudelleen puolustusministeriltä: joko nyt olette kanssani samaa mieltä? "

        https://www.eduskunta.fi/FI/vaski/PoytakirjaAsiakohta/Sivut/PTK_71 2022 2.5.aspx


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alottajan haukkuminen on CIA-opetettu kikka putinin natsi-trolleille- jolla käännetään keskustelu muualle ja leimataan alottaja ja siten asiansa.

        VKK:
        "...presidentti Sauli Niinistö sanoi, että jos Natosta olisi annettu etukäteen toisenlaista viestiä, ei sinne kukaan olisi hakemusta lähettänyt. Hyvät kollegat, eikö tämä olekin aika noloa?

        Kysyin viime viikolla puolustusministeriltä, oletteko kanssani samaa mieltä, että meidän pitää pikaisesti peruuttaa Nato-hakemus. Kysyn nyt uudelleen puolustusministeriltä: joko nyt olette kanssani samaa mieltä? "

        https://www.eduskunta.fi/FI/vaski/PoytakirjaAsiakohta/Sivut/PTK_71 2022 2.5.aspx

        vkk

        jaana kavonius totuuspuolue

        vapauden liitto

        ske

        nyt on monia hyviä ehdokkaita.


    • Anonyymi

      Kyllä tuo asiaa puhuu. Tyhmemmät punikit eivät tajua mutta eivät ole koskaan tajunneet.
      Punikkisanna on hassannut punikkien rahat joten kuolevat nälkään sitten.

      • Anonyymi

        Ano pressaksi!

        Kansan mies-

        varmaan tajuaa että kokoomus on vaara.


    • Anonyymi

      Maatalous on tarkoitus tuhota nälkä pitää lampaat kurissa Great Reset NWO 😂🤣

    • Anonyymi

      Rahat kuuluu kansalle.

    • Anonyymi

      Ano on eduskunnassa ainoa joka tietää mitä tapahtuu

    • Anonyymi

      Jumala on omakätisesti valinnut Anon Suomen kansan johtajaksi tänä vaikeana aikana. Nyt täytyy saada valejohtajat pois ja Ano tilalle

      • Anonyymi

        Tuskin Jumala sentään meitä suomalaisia niin paljon vihaa, että Anon olisi valinnut...


    • Anonyymi

      Just.

    • Anonyymi
    • Antaa Anon jyristä vain. Edessä on todennäköisesti eduskunnasta putoaminen.

    • Anonyymi

      On hyvä, että eduskunnassa on myös joku Anon kaltainen kansanedustaja.

      Kyseessähän pitäisi olla kansanedustuslaitos ja olipa Anon mielipiteistä mitä mieltä tahansa, niin kyllähän Ano eduskunnassa kansan edustavuutta lisää.

    • Anonyymi

      Ei ole tehnyt siellä mitään, ihan turhake. Tuli toisten siivellä (PS), sai tukirahoja, pimitti kulukorvauksistaan, on aikaisempia tuomioita väkivallasta ja rasismista. Ei koulutusta, ihan uholla kannuksensa ansainnut, ei rehellistä työtä koskaan.

      Just joo, puhu mitä puhut. Ei vakuuta, ei ole sulla kompetenssia.

      t. ihan tavallinen perusuomalainen

    • Anonyymi

      Turtsiainen voi yhtä hyvin jopa paremmin puhua peräpäästä

    • Anonyymi

      Ymmärtääkö Ano mitään lukemastaan? EI!

    • Anonyymi

      Ano saa poistua eurosta milloin haluaa.

    • Anonyymi

      Ei euro mihinkään romahda. Päin vastoin, mutta Ano saattaa hyvinkin romahtaa. Tyhmä kun on.

      • Anonyymi

        Kaikki romahtaa mutta Onni onnettomuudessa, ensimmäisenä romahtaa rikollisjärjestöeu,


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      108
      1049
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      482
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    Aihe