Helenius kohtaa Deontay Wilderin nyrkkeily ottelussa sunnuntai yönä, joten Heleniuksen voittoa lapulle, vielä saa mahtavan kertoimen 6.
Helenius voi järjestää megayllätyksen lyömällä ennakkosuosikin kanveesiin.
Heleniuksen voitto lapulle
4
125
Vastaukset
- Anonyymi
Olisiko nuorilla miehillä kiinnostusta tulla Savon sydämen kisastudioon katsomaan matsia? Tarjoan kyydit, ruokaa ja juomaa sekä rajua seksiä ottelun jälkeen. Ottakaahan pikaisesti yhteyttä, jos asutte pääkaupunkiseudulla!
[email protected]- Anonyymi
Synninteko ei kiinnosta. Rahanteko kyllä. Rukoile Jeesukselta synnit anteeksi, jotta välttäisit kadotustuomion.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Synninteko ei kiinnosta. Rahanteko kyllä. Rukoile Jeesukselta synnit anteeksi, jotta välttäisit kadotustuomion.
Mikä on Jeesuksella kerroin?
- Anonyymi
Eiköhän se ura viimeistään nyt ole paketissa. Olihan se nähtävissä jo vuonna 2015 ettei tästä kaverista todellakaan tule maailmanmestaria.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2189302
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266118- 1044986
- 614878
- 863980
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753520- 583457
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592951Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262936- 432721