kenelle esitän

..tiputanssini aerosmithin tahtiin??.. walk this way.. nyt on fiilis päällä...

16

571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sydänystävä

      että sulla on hyvä fiilis päällä :))
      Mutta miten esität tiputanssia aerosmithin tahtiin??

      • ..versio.. piti tuolle eräälle keksii se mut ei vastausta eikä mitään niin.. kenelle esitän sen nyt???..luulin pääseväni soitimelle..


      • sydänystävä
        pervokki kirjoitti:

        ..versio.. piti tuolle eräälle keksii se mut ei vastausta eikä mitään niin.. kenelle esitän sen nyt???..luulin pääseväni soitimelle..

        kun se eräs ei vastaa,mut älä lannistu,jatka edelleen,kyllä se vielä tärppää :))
        Vai soittimelle,hmmm...;))


      • sydänystävä
        pervokki kirjoitti:

        ..versio.. piti tuolle eräälle keksii se mut ei vastausta eikä mitään niin.. kenelle esitän sen nyt???..luulin pääseväni soitimelle..

        soitimelle,tietysti!!!
        Sun täytyy kukertaa vaan enemmän ;)))


      • sydänystävä kirjoitti:

        soitimelle,tietysti!!!
        Sun täytyy kukertaa vaan enemmän ;)))

        ..täytyy vaan kukertaa..päästää oikein komeat ilmoille..


      • haaskatar
        pervokki kirjoitti:

        ..täytyy vaan kukertaa..päästää oikein komeat ilmoille..

        kiirettä kaatiksella ,mutta sun tanssille on aina aikaa..


      • haaskatar kirjoitti:

        kiirettä kaatiksella ,mutta sun tanssille on aina aikaa..

        ..kyllä ehdottomasti.. no nyt alko soimaan walk this way.. didi di did dii di TSSIPPTZZIIPPP dii ddi did dii ddi diid ddii didididi di di diii ::::::::::::::************* kling kling kling.. dididi di did di di diddi diii...

        huh huhh.. no melkein oikein.. mitäs sanot???


      • haaskatar
        pervokki kirjoitti:

        ..kyllä ehdottomasti.. no nyt alko soimaan walk this way.. didi di did dii di TSSIPPTZZIIPPP dii ddi did dii ddi diid ddii didididi di di diii ::::::::::::::************* kling kling kling.. dididi di did di di diddi diii...

        huh huhh.. no melkein oikein.. mitäs sanot???

        meillä tuppaa aina jäädä jutut vähän kesken..Hmm jorataankos tämä Ilove rocken roll..tai Blondie on kyllä hyvä. Olen ollut sen konsertissakin..


      • haaskatar
        haaskatar kirjoitti:

        meillä tuppaa aina jäädä jutut vähän kesken..Hmm jorataankos tämä Ilove rocken roll..tai Blondie on kyllä hyvä. Olen ollut sen konsertissakin..

        ihan pikku hiki vaan ..huh..huh kun täytyy vielä töihin lehahtaa..Siis me tanssitaan upeasti yhteen..Pysy vaan uskollisena mulle ,se kannattaa.


      • haaskatar kirjoitti:

        ihan pikku hiki vaan ..huh..huh kun täytyy vielä töihin lehahtaa..Siis me tanssitaan upeasti yhteen..Pysy vaan uskollisena mulle ,se kannattaa.

        ..käydä oikein suihkussa kun tuli hiki.. vai Joan Jettiä?.. noh Blondieta löytyy ainakin kaks levyy.. yks lainassa.. ja juu uskollisena pysyn.. ootko muuten Sunday girl, Pretty baby vai Platinum blonde? Hehehe..


      • haaskatar
        pervokki kirjoitti:

        ..käydä oikein suihkussa kun tuli hiki.. vai Joan Jettiä?.. noh Blondieta löytyy ainakin kaks levyy.. yks lainassa.. ja juu uskollisena pysyn.. ootko muuten Sunday girl, Pretty baby vai Platinum blonde? Hehehe..

        olen kaikki sun unelmat ja hurjan paljon enemmän. Katsos tosi Nainen..nyt tanssitaan yksi tälleen tosi lähekkäin ,meidän märät paidat liimaantuu toisiinsa kiinni ja vahva ..myskin tuoksu täyttää huoneen. Siis olen tulinen misukka ja noi blondi hommat sopii mulle kaikki. Paitsi ,että hiukset on pidemmät ja olen nuorempi kuin laulaja Blondie..Toivottavasti ei vaikuta sun verenkiertoon kuin myönteisesti..pervokki?


      • haaskatar kirjoitti:

        olen kaikki sun unelmat ja hurjan paljon enemmän. Katsos tosi Nainen..nyt tanssitaan yksi tälleen tosi lähekkäin ,meidän märät paidat liimaantuu toisiinsa kiinni ja vahva ..myskin tuoksu täyttää huoneen. Siis olen tulinen misukka ja noi blondi hommat sopii mulle kaikki. Paitsi ,että hiukset on pidemmät ja olen nuorempi kuin laulaja Blondie..Toivottavasti ei vaikuta sun verenkiertoon kuin myönteisesti..pervokki?

        ..juttu.. suorastaan mahtavaa.. myönteisesti vaikuttaa.. ja nyt tulee just tää in the flesh biisi.. kuuntele...


      • haaskatar
        pervokki kirjoitti:

        ..juttu.. suorastaan mahtavaa.. myönteisesti vaikuttaa.. ja nyt tulee just tää in the flesh biisi.. kuuntele...

        siis musamaku ja jutut on meillä= Mitäs sitä mies nais hommaan muuta..no..nyt toivotan Sinulle hyvät viikonloput ole nätisti. Suuntaan taas mökille..heiluttaa haravaa..ton flesh biisin tahtiin ,pusun pamautan sulle ,moikks!


      • haaskatar kirjoitti:

        siis musamaku ja jutut on meillä= Mitäs sitä mies nais hommaan muuta..no..nyt toivotan Sinulle hyvät viikonloput ole nätisti. Suuntaan taas mökille..heiluttaa haravaa..ton flesh biisin tahtiin ,pusun pamautan sulle ,moikks!

        ..punastuu.. yritetään olla nätisti mut ku ei tahtois..no hyvät viikonloput.. moiks..


    • quistis

      Ton kyl haluaisin nähdä:o)))))Laajentaa varman munkin tajuntani......

      • ..mä laajensin ainakin taitojani tiputanssiin rokin tahdissa..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe