..tiputanssini aerosmithin tahtiin??.. walk this way.. nyt on fiilis päällä...
kenelle esitän
16
549
Vastaukset
- sydänystävä
että sulla on hyvä fiilis päällä :))
Mutta miten esität tiputanssia aerosmithin tahtiin??..versio.. piti tuolle eräälle keksii se mut ei vastausta eikä mitään niin.. kenelle esitän sen nyt???..luulin pääseväni soitimelle..
- sydänystävä
pervokki kirjoitti:
..versio.. piti tuolle eräälle keksii se mut ei vastausta eikä mitään niin.. kenelle esitän sen nyt???..luulin pääseväni soitimelle..
kun se eräs ei vastaa,mut älä lannistu,jatka edelleen,kyllä se vielä tärppää :))
Vai soittimelle,hmmm...;)) - sydänystävä
pervokki kirjoitti:
..versio.. piti tuolle eräälle keksii se mut ei vastausta eikä mitään niin.. kenelle esitän sen nyt???..luulin pääseväni soitimelle..
soitimelle,tietysti!!!
Sun täytyy kukertaa vaan enemmän ;))) sydänystävä kirjoitti:
soitimelle,tietysti!!!
Sun täytyy kukertaa vaan enemmän ;)))..täytyy vaan kukertaa..päästää oikein komeat ilmoille..
- haaskatar
pervokki kirjoitti:
..täytyy vaan kukertaa..päästää oikein komeat ilmoille..
kiirettä kaatiksella ,mutta sun tanssille on aina aikaa..
haaskatar kirjoitti:
kiirettä kaatiksella ,mutta sun tanssille on aina aikaa..
..kyllä ehdottomasti.. no nyt alko soimaan walk this way.. didi di did dii di TSSIPPTZZIIPPP dii ddi did dii ddi diid ddii didididi di di diii ::::::::::::::************* kling kling kling.. dididi di did di di diddi diii...
huh huhh.. no melkein oikein.. mitäs sanot???- haaskatar
pervokki kirjoitti:
..kyllä ehdottomasti.. no nyt alko soimaan walk this way.. didi di did dii di TSSIPPTZZIIPPP dii ddi did dii ddi diid ddii didididi di di diii ::::::::::::::************* kling kling kling.. dididi di did di di diddi diii...
huh huhh.. no melkein oikein.. mitäs sanot???meillä tuppaa aina jäädä jutut vähän kesken..Hmm jorataankos tämä Ilove rocken roll..tai Blondie on kyllä hyvä. Olen ollut sen konsertissakin..
- haaskatar
haaskatar kirjoitti:
meillä tuppaa aina jäädä jutut vähän kesken..Hmm jorataankos tämä Ilove rocken roll..tai Blondie on kyllä hyvä. Olen ollut sen konsertissakin..
ihan pikku hiki vaan ..huh..huh kun täytyy vielä töihin lehahtaa..Siis me tanssitaan upeasti yhteen..Pysy vaan uskollisena mulle ,se kannattaa.
haaskatar kirjoitti:
ihan pikku hiki vaan ..huh..huh kun täytyy vielä töihin lehahtaa..Siis me tanssitaan upeasti yhteen..Pysy vaan uskollisena mulle ,se kannattaa.
..käydä oikein suihkussa kun tuli hiki.. vai Joan Jettiä?.. noh Blondieta löytyy ainakin kaks levyy.. yks lainassa.. ja juu uskollisena pysyn.. ootko muuten Sunday girl, Pretty baby vai Platinum blonde? Hehehe..
- haaskatar
pervokki kirjoitti:
..käydä oikein suihkussa kun tuli hiki.. vai Joan Jettiä?.. noh Blondieta löytyy ainakin kaks levyy.. yks lainassa.. ja juu uskollisena pysyn.. ootko muuten Sunday girl, Pretty baby vai Platinum blonde? Hehehe..
olen kaikki sun unelmat ja hurjan paljon enemmän. Katsos tosi Nainen..nyt tanssitaan yksi tälleen tosi lähekkäin ,meidän märät paidat liimaantuu toisiinsa kiinni ja vahva ..myskin tuoksu täyttää huoneen. Siis olen tulinen misukka ja noi blondi hommat sopii mulle kaikki. Paitsi ,että hiukset on pidemmät ja olen nuorempi kuin laulaja Blondie..Toivottavasti ei vaikuta sun verenkiertoon kuin myönteisesti..pervokki?
haaskatar kirjoitti:
olen kaikki sun unelmat ja hurjan paljon enemmän. Katsos tosi Nainen..nyt tanssitaan yksi tälleen tosi lähekkäin ,meidän märät paidat liimaantuu toisiinsa kiinni ja vahva ..myskin tuoksu täyttää huoneen. Siis olen tulinen misukka ja noi blondi hommat sopii mulle kaikki. Paitsi ,että hiukset on pidemmät ja olen nuorempi kuin laulaja Blondie..Toivottavasti ei vaikuta sun verenkiertoon kuin myönteisesti..pervokki?
..juttu.. suorastaan mahtavaa.. myönteisesti vaikuttaa.. ja nyt tulee just tää in the flesh biisi.. kuuntele...
- haaskatar
pervokki kirjoitti:
..juttu.. suorastaan mahtavaa.. myönteisesti vaikuttaa.. ja nyt tulee just tää in the flesh biisi.. kuuntele...
siis musamaku ja jutut on meillä= Mitäs sitä mies nais hommaan muuta..no..nyt toivotan Sinulle hyvät viikonloput ole nätisti. Suuntaan taas mökille..heiluttaa haravaa..ton flesh biisin tahtiin ,pusun pamautan sulle ,moikks!
haaskatar kirjoitti:
siis musamaku ja jutut on meillä= Mitäs sitä mies nais hommaan muuta..no..nyt toivotan Sinulle hyvät viikonloput ole nätisti. Suuntaan taas mökille..heiluttaa haravaa..ton flesh biisin tahtiin ,pusun pamautan sulle ,moikks!
..punastuu.. yritetään olla nätisti mut ku ei tahtois..no hyvät viikonloput.. moiks..
- quistis
Ton kyl haluaisin nähdä:o)))))Laajentaa varman munkin tajuntani......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684431Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D983956- 513489
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul222713Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!252552Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562413- 432277
- 391897
- 471888
- 301636