Näkyy Sankelo päässeen hissistä lentosotakoulun juhlaan, ja vielä aivan eturiviin.
Kuinka se kehtaa ja kyllähän se kehtaa!
16
985
Vastaukset
- Anonyymi
Sankelo on hyvä mies ! vie kurvilta ääniä. Vaikka minä en suvakkeja kyllä ite äänestä. Minä äänestän PS !!
- Anonyymi
Minä Kurvisen Anttia.
- Anonyymi
oos ny kurvi jo hiljaa...
- Anonyymi
Selittelijä suvakki kurvi putoo eduskunnasta. # Turve.
- Anonyymi
Oikein! Eturiviin eturivin tekijät. Janne isänmaan mies.
- Anonyymi
Vai isänmaan mies ketku on ketku ei se valkopesemälläkään isanmaan mieheksi muutu.
- Anonyymi
Ok tyyppi on, saatan äänestääkin
- Anonyymi
Ei väliä kuka kokoomuksesta naamaansa tuo esiin,en äänestä köyhien riistäjiä!!!
Sdp kesk tai vasemmisto siinä ne vaihtoehtoni ja toivottavasti myös muiden.
Muistakaa kaikki jotka saatte asumistukea toimeentulotukea, eläkettä tai työttömyyskorvausta kokoomusta ei missään tapauksessa kannata äänestää sillä etuudet katoaa/pienenee jos he pääsevät valtaan- Anonyymi
Malttaas nyt olla huutelematta välihuutoja torstaisin tv.ssä olevassa eduskunnan kyselytunnilla. Huutaa toisten puheiden päälle kuin pöyröö. En näytä sivistyneeltä ihmiseltä,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Malttaas nyt olla huutelematta välihuutoja torstaisin tv.ssä olevassa eduskunnan kyselytunnilla. Huutaa toisten puheiden päälle kuin pöyröö. En näytä sivistyneeltä ihmiseltä,
Ei se malta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se malta.
Valtuustonkokouksen jälkeen sanoi kaupunginjohtaja valinnan menneen ripeästi eteenpäin!😂😇🤣😅🤩
- Anonyymi
Välihuutelusta koulun tunnilla sai ennen karttakepistä tai jälki-istuntoa, itte sai valita.
- Anonyymi
Eturivissä oli kaupunginjohtaja. Oliko siellä joku fräntilän mieskin?
- Anonyymi
Kyllä minun ääni menee lapualaiselle,
aidolle ja rohkealle yrittäjälle,
Harri Seppälälle,
joka on myös aito kokoomuslainen eikä lähde karkuun, kun pitää äänestää oman seutukunnan asioiden puolesta.- Anonyymi
Seppälä saa Max 300 ääntä.
- Anonyymi
Ei kauhavalaaset ny ääntään Lapualaaselle anna! Joku roti!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23222Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742