Näkyy Sankelo päässeen hissistä lentosotakoulun juhlaan, ja vielä aivan eturiviin.
Kuinka se kehtaa ja kyllähän se kehtaa!
16
1007
Vastaukset
- Anonyymi
Sankelo on hyvä mies ! vie kurvilta ääniä. Vaikka minä en suvakkeja kyllä ite äänestä. Minä äänestän PS !!
- Anonyymi
Minä Kurvisen Anttia.
- Anonyymi
oos ny kurvi jo hiljaa...
- Anonyymi
Selittelijä suvakki kurvi putoo eduskunnasta. # Turve.
- Anonyymi
Oikein! Eturiviin eturivin tekijät. Janne isänmaan mies.
- Anonyymi
Vai isänmaan mies ketku on ketku ei se valkopesemälläkään isanmaan mieheksi muutu.
- Anonyymi
Ok tyyppi on, saatan äänestääkin
- Anonyymi
Ei väliä kuka kokoomuksesta naamaansa tuo esiin,en äänestä köyhien riistäjiä!!!
Sdp kesk tai vasemmisto siinä ne vaihtoehtoni ja toivottavasti myös muiden.
Muistakaa kaikki jotka saatte asumistukea toimeentulotukea, eläkettä tai työttömyyskorvausta kokoomusta ei missään tapauksessa kannata äänestää sillä etuudet katoaa/pienenee jos he pääsevät valtaan- Anonyymi
Malttaas nyt olla huutelematta välihuutoja torstaisin tv.ssä olevassa eduskunnan kyselytunnilla. Huutaa toisten puheiden päälle kuin pöyröö. En näytä sivistyneeltä ihmiseltä,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Malttaas nyt olla huutelematta välihuutoja torstaisin tv.ssä olevassa eduskunnan kyselytunnilla. Huutaa toisten puheiden päälle kuin pöyröö. En näytä sivistyneeltä ihmiseltä,
Ei se malta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se malta.
Valtuustonkokouksen jälkeen sanoi kaupunginjohtaja valinnan menneen ripeästi eteenpäin!😂😇🤣😅🤩
- Anonyymi
Välihuutelusta koulun tunnilla sai ennen karttakepistä tai jälki-istuntoa, itte sai valita.
- Anonyymi
Eturivissä oli kaupunginjohtaja. Oliko siellä joku fräntilän mieskin?
- Anonyymi
Kyllä minun ääni menee lapualaiselle,
aidolle ja rohkealle yrittäjälle,
Harri Seppälälle,
joka on myös aito kokoomuslainen eikä lähde karkuun, kun pitää äänestää oman seutukunnan asioiden puolesta.- Anonyymi
Seppälä saa Max 300 ääntä.
- Anonyymi
Ei kauhavalaaset ny ääntään Lapualaaselle anna! Joku roti!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 222297
- 871413
- 1161208
- 751110
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18889Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249831- 52822
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil202799Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo17792- 34765