Näkyy Sankelo päässeen hissistä lentosotakoulun juhlaan, ja vielä aivan eturiviin.
Kuinka se kehtaa ja kyllähän se kehtaa!
16
937
Vastaukset
- Anonyymi
Sankelo on hyvä mies ! vie kurvilta ääniä. Vaikka minä en suvakkeja kyllä ite äänestä. Minä äänestän PS !!
- Anonyymi
Minä Kurvisen Anttia.
- Anonyymi
oos ny kurvi jo hiljaa...
- Anonyymi
Selittelijä suvakki kurvi putoo eduskunnasta. # Turve.
- Anonyymi
Oikein! Eturiviin eturivin tekijät. Janne isänmaan mies.
- Anonyymi
Vai isänmaan mies ketku on ketku ei se valkopesemälläkään isanmaan mieheksi muutu.
- Anonyymi
Ok tyyppi on, saatan äänestääkin
- Anonyymi
Ei väliä kuka kokoomuksesta naamaansa tuo esiin,en äänestä köyhien riistäjiä!!!
Sdp kesk tai vasemmisto siinä ne vaihtoehtoni ja toivottavasti myös muiden.
Muistakaa kaikki jotka saatte asumistukea toimeentulotukea, eläkettä tai työttömyyskorvausta kokoomusta ei missään tapauksessa kannata äänestää sillä etuudet katoaa/pienenee jos he pääsevät valtaan- Anonyymi
Malttaas nyt olla huutelematta välihuutoja torstaisin tv.ssä olevassa eduskunnan kyselytunnilla. Huutaa toisten puheiden päälle kuin pöyröö. En näytä sivistyneeltä ihmiseltä,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Malttaas nyt olla huutelematta välihuutoja torstaisin tv.ssä olevassa eduskunnan kyselytunnilla. Huutaa toisten puheiden päälle kuin pöyröö. En näytä sivistyneeltä ihmiseltä,
Ei se malta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se malta.
Valtuustonkokouksen jälkeen sanoi kaupunginjohtaja valinnan menneen ripeästi eteenpäin!😂😇🤣😅🤩
- Anonyymi
Välihuutelusta koulun tunnilla sai ennen karttakepistä tai jälki-istuntoa, itte sai valita.
- Anonyymi
Eturivissä oli kaupunginjohtaja. Oliko siellä joku fräntilän mieskin?
- Anonyymi
Kyllä minun ääni menee lapualaiselle,
aidolle ja rohkealle yrittäjälle,
Harri Seppälälle,
joka on myös aito kokoomuslainen eikä lähde karkuun, kun pitää äänestää oman seutukunnan asioiden puolesta.- Anonyymi
Seppälä saa Max 300 ääntä.
- Anonyymi
Ei kauhavalaaset ny ääntään Lapualaaselle anna! Joku roti!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32738Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221074Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2101043- 1261030
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307937- 42919
- 72885