Saatana ja hänen demoninsa eivät halua sinun palvelevan Jumalaa. He haluavat saada niin monet ihmiset kääntämään selkänsä Jumalalle kuin vain voivat. Miten he yrittävät päästä tavoitteeseensa? Yksi keino on käyttää väärää uskontoa
2. Korinttilaisille 11:13–15
Uskonto on väärä, jos se ei opeta Raamatusta totuutta. Väärä uskonto on kuin väärennetty raha: se voi näyttää oikealta, mutta on todellisuudessa arvoton. Se voi aiheuttaa sinulle paljon ongelmia.
Vapaakirkon suosio mikä se sitten on laumasieluisuuteen ja siihen riittää syyksi olla mukana, kun on mukavaa yhdessä, siis viisveisataan onko se raamatunmukaista!
Ei todellakaan ole.
Tämä selviää parhaiten kun itse luet Raamatun alusta loppuun, siinä vakuuttuu kuka hyvänsä että näin on.
Silloin kun minä olin hämeenlinnan vapaakirkossa mukana jonkin aikaa, totesin, että harvat olivat kiinnostuneita mitä Raamatussa sanotaan, vain mukana oli tärkeää.
Laumasieluisuudella ei pelastuta!
Hylkää väärä uskonto, jota vapaakirkko on!
4
165
Vastaukset
- Anonyymi
Vapaakirkko on todellakin raamatunvastainen isoissa asioissa, missä?
Kolminaisuusoppin on pahin harhaoppi, siis väitetään, että Jeesus oli itse Jumala.
Esim.
Ei voi olla koska rukoili isälleen, ei itselleen.
Ei voi olla, koska Jeesus sanoi ennen kuolemaan ristillä, Isä miksi minut hylkäsit
Ei voi olla UT puhutaan koko ajan Jeesuksesta Jumalan poikana- Anonyymi
Hei paalu unohtui!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei paalu unohtui!
Totta, Jeesus laitettiin paaluun, ei ristille!
Suomen Vapaakirkon tunnustus on annettu Helsingissä helmikuun 1. päivänä vuonna 1923.
Me olemme kristittyjä, jotka Raamatun perustuksella yhtäpitävästi apostolisen tunnustuksen kanssa tahdomme elää ja toimia kristillisen uskonelämän herättämiseksi ja säilyttämiseksi.
Raamattu, s.o. Vanhan ja Uuden testamentin pyhät kirjat, jotka me uskomme olevan Pyhän Hengen johtamien ihmisten kirjoittamat, määrää yksin meidän uskomme ohjeen, jonka mukaan kaikki oppi ja elämä seurakunnassa on hyväksyttävä tai hyljättävä.
Toteuttaaksemme sitä kristillisen yhteyden aatetta, jota Uusi testamentti esittää, emme seurakuntayhteyden määrääjäksi pane muuta kuin sydämen uskon Jeesukseen Kristukseen Jumalan Poikaan ja tämän uskon tunnustamisen ihmisten edessä.
Tähän yhtyen olemme liittyneet seurakunniksi toteuttaaksemme raamatullista seurakuntaelämää ja toimiaksemme kristillisen vakaumuksen mukaisesti ja sen puolesta.
https://www.svk.fi/tunnustus/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364156Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131543Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481506Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1841276Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ841036Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1311032Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain441008Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254988- 62974
- 23906