Riidelkää välillä semmoisesta kuin....

Esim. Kuinka saadaan tässä aivan loppumetreillä kerrottua ilosanomaa Jeesuksesta niin ,että ihmiset ottaa sen vastaan.
Onko uusia keinoja vai onko vanha tyyli paras eli saarnata kovaan ääneen talojen katoilta tai mistä vaan ,että kuuluu.
Aika loppuu kohta.Jeesuksen paluu on jo ihan ovella.

41

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on erittäin surullista kun jotkut eivät halua kuunnella kun yrittää kertoa Jeesuksesta ja pelastuksesta. Minulla on perhepiirissä tällaisia.
      Rukoilenkin paljon että Jumala näyttäisi todellisuuden ja antaisi uskon näille.

      • Oletko tarjonnut heille muuta kuin tyhjiä väitteitä, jotka pitäis vain uskoa sokeasti? Monelle uskovalle tuntuu olevan täysin käsittämätöntä, että kaikki eivät heidän itsensä lailla vaan ole valmiita uskomaan kritiikittä perusteettomia väitteitä.


      • Anonyymi
        siare kirjoitti:

        Oletko tarjonnut heille muuta kuin tyhjiä väitteitä, jotka pitäis vain uskoa sokeasti? Monelle uskovalle tuntuu olevan täysin käsittämätöntä, että kaikki eivät heidän itsensä lailla vaan ole valmiita uskomaan kritiikittä perusteettomia väitteitä.

        Todelliset tilaisuudet tulee harvoin. Eikä Jumala kutsukaan pelastumattomia kuin 2-3 kertaa.
        Ei koska tahansa voi pelastua vaan silloin kuin Jumala kutsuu.

        Esim sairaus, onnettomuus, ihme , rukousvastaus jne

        "Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todelliset tilaisuudet tulee harvoin. Eikä Jumala kutsukaan pelastumattomia kuin 2-3 kertaa.
        Ei koska tahansa voi pelastua vaan silloin kuin Jumala kutsuu.

        Esim sairaus, onnettomuus, ihme , rukousvastaus jne

        "Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."

        Ahaa.

        Unohdit vastata kysymykseen:
        Oletko tarjonnut heille muuta kuin tyhjiä väitteitä, jotka pitäis vain uskoa sokeasti?


    • Paras tapa taitanee olla tarjoamalla ihmisille hallusinogeenejä ennen saarnaamista, niin että kaikille tulee varmasti uskonnollinen kokemus

      • Anonyymi

        Et taida itse olla kristitty. Ikävä asia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et taida itse olla kristitty. Ikävä asia.

        Myös ikävää että sinäkään et taida enää uskoa joulupukkiin :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida itse olla kristitty. Ikävä asia.

        Jos hän onkin kristillinen ja palvelee kristillisten Kaikkivaltiaita ja Heidän Pyhää Henkeä. Uskominen on mm uskoa Saatanaa kristillisten Jumalaksi ja Barjeesusta kristillisten Jeesukseksi.
        Tuo ilmiö tulee täällä esiin usein vaikkakin uskovaisten itse sitä ymmärtämättä.


    • Anonyymi

      Tuota olematonta jaksat höpöttää eli lääkitys on todella pielessä.

      • Anonyymi

        Olkoon se sinun mielipiteesi. Kaikkea hyvää!


      • Anonyymi

        Vastaan aloittajalle, että eihän kukaan ole sinulta vaatinut että kaikkien pitää tulla uskoon joille sinä siitä kerrot, sinun osanasi saattaa olla että niistä vain muutama tulee uskoon. Ole rehellinen ja kerro edelleen samalla tavalla uskostasi kuin olet tähänkin asti kertonut, että ne muutama kuulevat sen.


    • Parasta on että oikeasti keskustelee. Hirveän moni uskova venkoilee vähänkin epämiellyttävien kysymysten edessä. Näin he tulevat samalla antaneeksi kuvan siitä, että kristinusko ei kestä asioiden kriittistä käsittelyä. Se ei ole hyvää mainosta.

      "Aika loppuu kohta.Jeesuksen paluu on jo ihan ovella."

      Älä kerro ihmisille tällaisia mitäänsanomattomia heittoja, vaan kerro kuinka paljon aikaa on jäljellä. Jos et sitoudu mihinkään aikamäärään, tulet samalla osoittaneeksi ettet itsekään oikeasti usko että Jeesus tulee "pian". Tuo ei ole hyvää mainosta uskollesi. Vaikka en uskoisi väitteitäsi Jeesuksen tulemisesta, voisin silti kunnioittaa sitä, että olet selvästi vilpitön, jos oikeasti otat riskin väärässä olosta.

      • No.... kukaan ei tiedä sitä hetkeä ....ei kukaan.Nämä ajat on sinetöity ja jos joku väittää tietävänsä on valehtelija.
        Monet on ollut tietävinään päivän ja jokainen on ollut valehtelija.
        Se minkä tiedämme on tämä sukupolvi kun viimeisin asia eli Israel on maana ja kansana ja lisää virtaa.
        Yhtä varma toinen on nyt.Avionrikkojien sukupolvi.
        Se on ja monet monet karmeat profetiat jotka vyöryy päälle.


      • Anonyymi

        Monet ei oikeasti tunne Raamattua eikä Jumalaa. He uskoo ja kuuntelee vain saarnaajia jotka noita iskulauseita heittelee.
        Siksi he eivät pohdi sanomaansa eivätkä kykene vastaamaan väitteisiin.

        He latelevat jotain jaetta välittämättä ollenkaan tottelevatko edes itse sitä jaetta tai mitä se edes oikeasti tarkoittaa.

        Mutta näistä on keskusteltu vuosikausia ja se ei mitään auta koska he edelleen seuraavat mieluummin iskulauseiden saarnaajia.


      • MrHyvis kirjoitti:

        No.... kukaan ei tiedä sitä hetkeä ....ei kukaan.Nämä ajat on sinetöity ja jos joku väittää tietävänsä on valehtelija.
        Monet on ollut tietävinään päivän ja jokainen on ollut valehtelija.
        Se minkä tiedämme on tämä sukupolvi kun viimeisin asia eli Israel on maana ja kansana ja lisää virtaa.
        Yhtä varma toinen on nyt.Avionrikkojien sukupolvi.
        Se on ja monet monet karmeat profetiat jotka vyöryy päälle.

        "No.... kukaan ei tiedä sitä hetkeä ....ei"

        Miksi sitten väitit että aika loppuu kohta ja että hetki on käsillä?

        "Nämä ajat on sinetöity ja jos joku väittää tietävänsä on valehtelija."

        Siinä tapauksessa sinä olet valehtelija ihan oman määritelmää mukaan.

        "Se minkä tiedämme on tämä sukupolvi kun viimeisin asia eli Israel on maana ja kansana ja lisää virtaa."

        Mikä sukupolvi?

        "Se on ja monet monet karmeat profetiat jotka vyöryy päälle."

        Olisi huomattavan paljon tehokkaampaa evankelointia, jos kertoisit rohkeasti ja kiertelemättä että mitkä profetiat ovat toteutumassa ja miten. Tuollainen epämääräinen vihjailu vain antaa kuvan ettet halua joutua vastuuseen sanomisistasi ja siksi puhut mahdollisimman epämääräisesti. Tapasi esittää asia ei saa minua lainkaan vakuuttuneeksi että uskot loppujen lopuksi väitteisiisi.

        En voi lakata ihmettelemässä sitä, miten niin monelle uskovaiselle väitteiden esittäminen seuraan, selkeästi ja kiertelemättä tuntuu olevan aivan ylivoimainen tehtävä.


      • siare kirjoitti:

        "No.... kukaan ei tiedä sitä hetkeä ....ei"

        Miksi sitten väitit että aika loppuu kohta ja että hetki on käsillä?

        "Nämä ajat on sinetöity ja jos joku väittää tietävänsä on valehtelija."

        Siinä tapauksessa sinä olet valehtelija ihan oman määritelmää mukaan.

        "Se minkä tiedämme on tämä sukupolvi kun viimeisin asia eli Israel on maana ja kansana ja lisää virtaa."

        Mikä sukupolvi?

        "Se on ja monet monet karmeat profetiat jotka vyöryy päälle."

        Olisi huomattavan paljon tehokkaampaa evankelointia, jos kertoisit rohkeasti ja kiertelemättä että mitkä profetiat ovat toteutumassa ja miten. Tuollainen epämääräinen vihjailu vain antaa kuvan ettet halua joutua vastuuseen sanomisistasi ja siksi puhut mahdollisimman epämääräisesti. Tapasi esittää asia ei saa minua lainkaan vakuuttuneeksi että uskot loppujen lopuksi väitteisiisi.

        En voi lakata ihmettelemässä sitä, miten niin monelle uskovaiselle väitteiden esittäminen seuraan, selkeästi ja kiertelemättä tuntuu olevan aivan ylivoimainen tehtävä.

        Asiat on ihan selvät raamatussa koskien Jeesuksen paluuta siltä osin kun mitä Jumala sallii ihmisten tietävän.
        Tämä sukupolvi sana tarkoittaa sitä sukupolvea joka on elossa silloin kun Jeesus palaa ja se aika ja hetki on lähellä kun raamattu paljastaa asiat miten maailma silloin makaa kun hetki on.
        Se ,että sitä tarkkaa päivää ei tiedä kukaan ...ei kukaan ja moni ns profeetta tekee itsestään p ellen kun ilmoittaa tarkan päivän sillä sitä tietoa ei ihmiselle anneta koskaan.
        Se sukupolvi kylläkin ja tapahtumat ympärillä.. se on tiedossa. Se on nyt.
        Antikristus näyttämölle seuraavaksi..sitten onkin loppu jo vuosien päässä enää.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Asiat on ihan selvät raamatussa koskien Jeesuksen paluuta siltä osin kun mitä Jumala sallii ihmisten tietävän.
        Tämä sukupolvi sana tarkoittaa sitä sukupolvea joka on elossa silloin kun Jeesus palaa ja se aika ja hetki on lähellä kun raamattu paljastaa asiat miten maailma silloin makaa kun hetki on.
        Se ,että sitä tarkkaa päivää ei tiedä kukaan ...ei kukaan ja moni ns profeetta tekee itsestään p ellen kun ilmoittaa tarkan päivän sillä sitä tietoa ei ihmiselle anneta koskaan.
        Se sukupolvi kylläkin ja tapahtumat ympärillä.. se on tiedossa. Se on nyt.
        Antikristus näyttämölle seuraavaksi..sitten onkin loppu jo vuosien päässä enää.

        "Se ,että sitä tarkkaa päivää ei tiedä kukaan ...ei kukaan ja moni ns profeetta tekee itsestään p ellen kun ilmoittaa tarkan päivän sillä sitä tietoa ei ihmiselle anneta koskaan."

        Mutta silti sinä osaat sanoa että maailmanloppu on vuosien päässä, että aika loppuu kohta ja että hetki on käsillä. Tiedätkö sinä sen hetken vai et? Jos et, miksi valehtelit että se on käsillä?

        "Asiat on ihan selvät raamatussa koskien Jeesuksen paluuta siltä osin kun mitä Jumala sallii ihmisten tietävän."

        Kummallista sitten että sinun täytää turvautua epämääräiseen vihjailuun, kun kerrot niistä. Luulisi että selkeästi kerrotuista asioista olisi helppo kertoa selkeästi.

        "Se sukupolvi kylläkin ja tapahtumat ympärillä.. se on tiedossa. Se on nyt."

        Mistä kyseinen"tieto" on peräisin?

        "Antikristus näyttämölle seuraavaksi..sitten onkin loppu jo vuosien päässä enää."

        Miten monen vuoden? Kahden? Kolmen? Kymmenen? Viidenkymmenen? Sadan?

        Et edelleenkään rohjennut paljastaa, että mitkä profetiat ovat toteutumassa ja miten. Ilmeisesti uskosi ei ole niin varma että uskaltaisin ottaa riskin väärässä olosta kertomalla jotain selkeää, tarkistettava väitettä.

        Huvittavaa, että teet avauksen, jossa tiedustelet miten saisit evankeliumia parhaiten levitettyä, saat vastauksen uskottomalta, mutta sitten itsepintaisesti teet tismalleen päin vastoin kuin sinua neuvottiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Se ,että sitä tarkkaa päivää ei tiedä kukaan ...ei kukaan ja moni ns profeetta tekee itsestään p ellen kun ilmoittaa tarkan päivän sillä sitä tietoa ei ihmiselle anneta koskaan."

        Mutta silti sinä osaat sanoa että maailmanloppu on vuosien päässä, että aika loppuu kohta ja että hetki on käsillä. Tiedätkö sinä sen hetken vai et? Jos et, miksi valehtelit että se on käsillä?

        "Asiat on ihan selvät raamatussa koskien Jeesuksen paluuta siltä osin kun mitä Jumala sallii ihmisten tietävän."

        Kummallista sitten että sinun täytää turvautua epämääräiseen vihjailuun, kun kerrot niistä. Luulisi että selkeästi kerrotuista asioista olisi helppo kertoa selkeästi.

        "Se sukupolvi kylläkin ja tapahtumat ympärillä.. se on tiedossa. Se on nyt."

        Mistä kyseinen"tieto" on peräisin?

        "Antikristus näyttämölle seuraavaksi..sitten onkin loppu jo vuosien päässä enää."

        Miten monen vuoden? Kahden? Kolmen? Kymmenen? Viidenkymmenen? Sadan?

        Et edelleenkään rohjennut paljastaa, että mitkä profetiat ovat toteutumassa ja miten. Ilmeisesti uskosi ei ole niin varma että uskaltaisin ottaa riskin väärässä olosta kertomalla jotain selkeää, tarkistettava väitettä.

        Huvittavaa, että teet avauksen, jossa tiedustelet miten saisit evankeliumia parhaiten levitettyä, saat vastauksen uskottomalta, mutta sitten itsepintaisesti teet tismalleen päin vastoin kuin sinua neuvottiin.

        Tuo oli siis minun viestini


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Se ,että sitä tarkkaa päivää ei tiedä kukaan ...ei kukaan ja moni ns profeetta tekee itsestään p ellen kun ilmoittaa tarkan päivän sillä sitä tietoa ei ihmiselle anneta koskaan."

        Mutta silti sinä osaat sanoa että maailmanloppu on vuosien päässä, että aika loppuu kohta ja että hetki on käsillä. Tiedätkö sinä sen hetken vai et? Jos et, miksi valehtelit että se on käsillä?

        "Asiat on ihan selvät raamatussa koskien Jeesuksen paluuta siltä osin kun mitä Jumala sallii ihmisten tietävän."

        Kummallista sitten että sinun täytää turvautua epämääräiseen vihjailuun, kun kerrot niistä. Luulisi että selkeästi kerrotuista asioista olisi helppo kertoa selkeästi.

        "Se sukupolvi kylläkin ja tapahtumat ympärillä.. se on tiedossa. Se on nyt."

        Mistä kyseinen"tieto" on peräisin?

        "Antikristus näyttämölle seuraavaksi..sitten onkin loppu jo vuosien päässä enää."

        Miten monen vuoden? Kahden? Kolmen? Kymmenen? Viidenkymmenen? Sadan?

        Et edelleenkään rohjennut paljastaa, että mitkä profetiat ovat toteutumassa ja miten. Ilmeisesti uskosi ei ole niin varma että uskaltaisin ottaa riskin väärässä olosta kertomalla jotain selkeää, tarkistettava väitettä.

        Huvittavaa, että teet avauksen, jossa tiedustelet miten saisit evankeliumia parhaiten levitettyä, saat vastauksen uskottomalta, mutta sitten itsepintaisesti teet tismalleen päin vastoin kuin sinua neuvottiin.

        Niin en tiedä pitääkö se huvittavuutesi avuksi tehdä rautalangasta vai miten.
        Kyse on siis tarkoista päivämääristä ja hetkistä vaikka 2vko päästä keskiviikkona Jeesus palaa.Se olisi valhe sillä sitä päivää ei tiedä kukaan.
        Aikajakson tiedämme ja se paljastaa tämän viimeisen sukupolven.
        Saatan kirjoittaa kirjan siitä vielä ja tarkan raamatun profetioiden mukaan joita riittää , mutta Jumalan ilmoitus Israelista ja omasta kansastaan jonka Jumala tuo omaan maahansa toteutuu nytkin parasta aikaa.
        Israel syntyi 1948 vastoin kaikkien odotuksia . Jumala itse ilmoitti asian vuosituhansia sitten ja se lukee raamatussa ja Hän itse suorittaa asian.
        Tämä siis ydin ja sitten on merkit raamatussa joita riittää esim avionrikkojien sukupolvi pitäisi avata ymmärryksen esim 1920 luku esim niin avioliitto oli vielä Pyhä ,mutta 2020 avioliitto on vitsi.Erota voi ja syy vaikka närästys.
        Asioiden kertominen vaatisi perusteluineen n kirjan verran tekstiä vertailuineen yms että jokaiselle avautuisi asia.


      • MrHyvis kirjoitti:

        Niin en tiedä pitääkö se huvittavuutesi avuksi tehdä rautalangasta vai miten.
        Kyse on siis tarkoista päivämääristä ja hetkistä vaikka 2vko päästä keskiviikkona Jeesus palaa.Se olisi valhe sillä sitä päivää ei tiedä kukaan.
        Aikajakson tiedämme ja se paljastaa tämän viimeisen sukupolven.
        Saatan kirjoittaa kirjan siitä vielä ja tarkan raamatun profetioiden mukaan joita riittää , mutta Jumalan ilmoitus Israelista ja omasta kansastaan jonka Jumala tuo omaan maahansa toteutuu nytkin parasta aikaa.
        Israel syntyi 1948 vastoin kaikkien odotuksia . Jumala itse ilmoitti asian vuosituhansia sitten ja se lukee raamatussa ja Hän itse suorittaa asian.
        Tämä siis ydin ja sitten on merkit raamatussa joita riittää esim avionrikkojien sukupolvi pitäisi avata ymmärryksen esim 1920 luku esim niin avioliitto oli vielä Pyhä ,mutta 2020 avioliitto on vitsi.Erota voi ja syy vaikka närästys.
        Asioiden kertominen vaatisi perusteluineen n kirjan verran tekstiä vertailuineen yms että jokaiselle avautuisi asia.

        "Kyse on siis tarkoista päivämääristä ja hetkistä vaikka 2vko päästä keskiviikkona Jeesus palaa. Se olisi valhe sillä sitä päivää ei tiedä kukaan."

        No miten epätarkoista päivämääristä puhut? Vuosista? kymmenistä vuosista? sadoista vuosista? Miten pitkä on se hetken käsilläolo, johon viittasit? Kummallista, aloitit viestisi ikään kuin tarkoituksesi olisi vääntää asia rautalangasta, mutta sen sijaan päätitkin taas turvautua epämääräisyyksien toisteluun sen sijaan, että olisit kertonut asiat selkeästi ja yksiselitteisesti

        "Israel syntyi 1948 vastoin kaikkien odotuksia . Jumala itse ilmoitti asian vuosituhansia sitten ja se lukee raamatussa ja Hän itse suorittaa asian."

        Vaikka olenkin lukenut Raamatun useaan kertaan läpi, niin minulta on mennyt tämä kohta ohi. Rohkenisitko kertoa Raamatunpaikan?

        Et yhä edelleenkään rohjennut paljastaa, että mitkä profetiat ovat toteutumassa ja miten. Ilmeisesti uskosi ei ole niin varma että uskaltaisin ottaa riskin väärässä olosta kertomalla jotain selkeää, tarkistettava väitettä.


      • siare kirjoitti:

        "Kyse on siis tarkoista päivämääristä ja hetkistä vaikka 2vko päästä keskiviikkona Jeesus palaa. Se olisi valhe sillä sitä päivää ei tiedä kukaan."

        No miten epätarkoista päivämääristä puhut? Vuosista? kymmenistä vuosista? sadoista vuosista? Miten pitkä on se hetken käsilläolo, johon viittasit? Kummallista, aloitit viestisi ikään kuin tarkoituksesi olisi vääntää asia rautalangasta, mutta sen sijaan päätitkin taas turvautua epämääräisyyksien toisteluun sen sijaan, että olisit kertonut asiat selkeästi ja yksiselitteisesti

        "Israel syntyi 1948 vastoin kaikkien odotuksia . Jumala itse ilmoitti asian vuosituhansia sitten ja se lukee raamatussa ja Hän itse suorittaa asian."

        Vaikka olenkin lukenut Raamatun useaan kertaan läpi, niin minulta on mennyt tämä kohta ohi. Rohkenisitko kertoa Raamatunpaikan?

        Et yhä edelleenkään rohjennut paljastaa, että mitkä profetiat ovat toteutumassa ja miten. Ilmeisesti uskosi ei ole niin varma että uskaltaisin ottaa riskin väärässä olosta kertomalla jotain selkeää, tarkistettava väitettä.

        Juu.. enkä sinunlaiselle kerrokkaan..Hyvää joulua.


      • MrHyvis kirjoitti:

        Juu.. enkä sinunlaiselle kerrokkaan..Hyvää joulua.

        "enkä sinunlaiselle kerrokkaan"

        Hih, huomaatko miten taas ainoa, mihin pystyt, on epämääräinen vihjailu sen sijaan, että kertoisit suoraan ja kiertelemättä että millainen olen.

        Jotenkin minulle ei tule yhtään yllätyksenä ettet rohjennut vastata mitään vaan sen sijaan pakenet raukkamaisesti. Tuot keskusteluun väitteitä, mutta sitten haluakaan keskustella niistä. Hyvä, että teet selväksi kaikille, että uskosi on niin heikko, ettet uskalla käydä keskustelua. Aika nolosti päättyi tämä sinun pyrkimyksesi parantaa evankeloimista.


      • Anonyymi
        siare kirjoitti:

        "enkä sinunlaiselle kerrokkaan"

        Hih, huomaatko miten taas ainoa, mihin pystyt, on epämääräinen vihjailu sen sijaan, että kertoisit suoraan ja kiertelemättä että millainen olen.

        Jotenkin minulle ei tule yhtään yllätyksenä ettet rohjennut vastata mitään vaan sen sijaan pakenet raukkamaisesti. Tuot keskusteluun väitteitä, mutta sitten haluakaan keskustella niistä. Hyvä, että teet selväksi kaikille, että uskosi on niin heikko, ettet uskalla käydä keskustelua. Aika nolosti päättyi tämä sinun pyrkimyksesi parantaa evankeloimista.

        Tyypillist MrHyvistä oli aihe mikä tahansa :D

        Tai paremminkin tyypillinen hihhuli pelaamassa pulushakkia.

        MrHyvis: Keep up the good work!!!!


    • Anonyymi

      Uudet keinot yleensä tuo myös uuden evankeliumin.
      Jotkut kuulemma pelastuu tanssin ilosanomasta.

      Vain Jeesus pelastaa ja Hänen kuoleman uhrinsa ristillä. Ei tanssi ei biletys ei rokkimusiikki.

      "Ne jotka rukoilee, tulee rukoilla hengessä ja totuudessa".
      Nyky meiningissä ei rukoilla vasn soitetaan kovaa kitaraa. Se ei ole hengestä vaan lihasta.

      Miellytetään nykyaikaa ja muutetaan sanoma moderniksi. Se ei pelasta ketään vaikka kelpaisi kaikille.

      Todennäköisesti siitä tuleekin petoyhteiskunnan hyväksymä uusi uskonto, uusi kristillisyys.

      "Se eksyttää jos mahdollista valitutkin".

      Tuo "jos mahdollista" tarkoittanee samaa kuin "jos itse annan sille mahdollisuuden".

      • Hyvin pohdittu..


    • Anonyymi

      Itse en osaa muutoin evankeliumia esittää, kuin suoraan lainaten Raamatusta Jeesuksen ja apostolien opetuksia, myös joitain VT:n ajattelijoita.

      Niitä nousee mieleeni ja sitten etsin ja laitan esille.

      Sekä lisänä uskonpuhdistajan Raamatun opetuksia.

      Aiheeseen liittyen myös joitain omia, hengellisiä ajatuksiani ja kokemuksiani.

      En kuitenkaan halua kirjoittaa ja "todistaa" itsestäni, vaan Jumalan sanasta ja Jeesuksesta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kaikki normaali ja hyvä kääntyy epänormaaliksi ja huonoksi.

      Esim: sukupuoliasiat. Jumala loi miehen ja naisen. Ihminen on " luonut" muunsukupuoliset. Monet maat ovat hyväksyneet tämän päättäjätasolla, kuten Suomi.

      Eksyttäjät: esim kansankirkkomme on täynnä pappeja ja saarnaajia , jotka ovat täysin kääntäneet selkänsä Raamatun Sanalle ja opettavat eksytystä. Ihmisten miellyttäminen on mennyt Raamatun Sanan edelle.
      Avioliitto on Raamatun mukaan miehen ja naisen välinen, piste.

      Homous/ lesbous eivät ole ok Raamatun mukaan, ovat syntejä.

      Kaikki muu seksuaalinen irstailu, mikä nykymaailmassa on.
      Nämäkin asiat todistavat lopun olevan lähempänä.

      • Anonyymi

        Maailman eri kultteereilla on tieteen tutkimuksen mukaan yli 11-miljoonaan Jumalaa.
        Yhteistä niille kaikkille on se, ettei ketään voita tieteellisesti todistaa maailman kaikkeuden ja ihmiskunnan jne luoneeksi.
        Joten ei totuudeksi vaan uskomuksekseksi menee väite....


      • Anonyymi

        #Avioliitto on Raamatun mukaan miehen ja naisen välinen, piste.#
        Kristillisten Kaikkivaltias Jumala ja Kaikkivaltias Jeesus EI OLE AVIOLIITTOA ASETTANUT" raamatun mukaan.
        Kristillisten Jeesus oli Kaanaan häissä ja siellä ei pappiakaan tarvittu.
        Muuten, tuli mieleen, että...
        Jeesuksen aikaan häät oli kahden suvun tilaisuus jossa avioituneiden suvut ja kutsutut häävieraat olivat todistamassa kahden, toisilleen antaman Pyhän lupauksen yhteisestä liitosta.
        Siihen ei tilaisuuteen ei tarvittu oppeja Jeesukselta eikä rikollisen kristinuskon papistolta!
        Tuo tieto perustuu mm siihen selvyyteen, että Jeesus oli hääjuhla vieraaksi kutsuttuna Kaanan häissä JA JEESUSKAAN EI AVIOLIITTOA ASETTANUT.
        Joten nk. kirkkohää rituaalit ovat kirkon jne keksimää "rahasta ja ole tärkeä" valkeuden enkelinä saatanallisuudelle asiintyvä eksyttäjä valehtelija JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN NIMESSÄ esiintyvänä väärää todistusta jakavana ja "me pelastumme" riippuvaisuuden valhellisuuteen uskomisen rikollisuutena.


    • Antikristuksen henki juuri kääntää siunauksen kiroukseksi.
      Näin nämä maailman kirouksissa elävät tulevat kulkemaan tuhoon ymmärtämättä mitään.
      Uskovat valheen.Lentävät kuin kyyhkyset verkkoon ja ovat helppoja tapauksia.
      Kaikki mitä raamatussa sanotaan tulee saatanan ohjeen mukaan tehdä päinvastoin.
      Se tapahtuu parhaillaan.

      • "Se tapahtuu parhaillaan."

        Voimaton uhkailusi olisi vähän uskottavampaa, jos vihdoin uskaltaisin suoraan sanoa, että mitkä Raamatun profetiat tarkalleen ovat toteutumassa ja miten.


      • Anonyymi

        Niinpä, etenkin kristittyjen toimesta, Paavalin teksteistä revittyjä Herroja.
        2.Korinttolaiskirje:11:14 "Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi."
        Paavali ei saanut eroa Herrastaan vaikka raamatun mukaan rukoili kolme kertaa Saatanan enkeleiden seurassa joten kristinuskon perusta on matkia kristillisten Kaikkivaltiaiden ja Heidän opetuslapsien oppeja laittoluudensa Herraa palvellen mm laittomuuksia tehden, Heidän Pyhän Hengen Nimeen mm Älä tapa ja Lakia Jumalan pilkkaamis Lain rikkovina:
        https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-jumalanpilkka
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        .......
        Matt.23:15 "Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!"

        Ketä laittomuuden kristityt rakastavat:
        Joh. 14:15 "Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni."


    • Anonyymi

      Koska se Jesse nyt sitten tulee ??? Tuleeko ennen Olkiluoto kolmosta ? Meneekö jatkoajalle.

    • Anonyymi

      "Aika loppuu kohta. Jeesuksen paluu on jo ihan ovella"
      pelottelua on kestäntyt kristittyjen koko olemassa olemisen ajan.
      Kristillisten Kaikkivaltiaiden ja Heidän Pyhän Hengen Nimeen esiintyvän laittomuuden edustajat eivät kunnioita Heitä mutta näin lupaa teille eksytetyille kristillisten Kaikkivaltias Jeesus raamattunne mukaan...
      Kristillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen oppia Matteuksen mukaan:
      24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
      Matt.25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

    • Kuten raamattu sanoo...Pilkkaajia nousee jotka pilkkaa tyyliin ....Missä se teidän Kunkku on tms....
      Jotenkin ei voi olla huomaamatta kuinka tämäkin toteutuu 100 pros .

    • Anonyymi

      helluntailaisuudessahan ei ainakaan ILOSANOMAA kuule !!!

    • Anonyymi

      Sitähän varten nämä riitelevät että evankeliumi ei tulisi kuulluksi. Ristiinnaulittua ja ylösnoussutta Kristusta meidän tulee julistaa, että hän on Jumala ja armahtaa ja tekee meidät sellaisiksi kuin hän tahtoo meidän olevan, kun uskomme häneen. Tämän sanan julistaminen voi tapahtua ilman sanojakin. Netti on oiva paikka julistaa sitä myös. Tämä on vähän kuin kirjeiden vaihtoa. Puhukaa totuutta rakastavasti ja todistakaa maailmaa vastaan sen pahuudesta olemalla pyhiä ja nuhteettomia sen keskellä.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tarkistakaa raamatusta tiedot yllä olevaan...:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
        Kristillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen oppia Matteuksen mukaan:
        24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
        Matt.25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


      • Anonyymi

        Raamattuunne perustuvaa tietoa oli kun tutkin....


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1650
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      71
      1313
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1238
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      179
      1065
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      153
      1019
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      1004
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      892
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      61
      861
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      826
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      784
    Aihe