Riidelkää välillä semmoisesta kuin....

Esim. Kuinka saadaan tässä aivan loppumetreillä kerrottua ilosanomaa Jeesuksesta niin ,että ihmiset ottaa sen vastaan.
Onko uusia keinoja vai onko vanha tyyli paras eli saarnata kovaan ääneen talojen katoilta tai mistä vaan ,että kuuluu.
Aika loppuu kohta.Jeesuksen paluu on jo ihan ovella.

7

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jotenkin tuntuu että ihmiset ovat jo kuulleet evankeliumin, ja tietävät Jeesuksesta. Tietenkin tämä hetki on tässä ja nyt, mutta en minä aikakaan halua joutua kuoleman jälkeen mihinkään hirvittävään paikkaan enkä helvetin tuleen.

    • Tottahan se on että tieto Jeesuksesta on länsimailla ja islamin mailla mutta EI TUNNU KIINNOSTAVAN.
      No sitten alkaa kiinnostaa kun on monille myöhäistä.
      Valitettavasti.

    • Anonyymi

      Minulla ei ole rohkeutta huutaa suureen ääneen kadulla. Olen kuitenkin ostanut traktaatteja ja lähettänyt niitä postitse tutuille, joiden tiedän tai arvelen olevan ateisteja, kirkon tapajäseniä tai muuten menossa helvettiin. Chick tracts -trakut on jotkut oikein hyviä. Niistä useita saa suomeksikin ja niitä kaikkia voi ostaa Suomesta. Tilaustiedot löytyvät Chick tractsin sivulta. Tilasin niitä laatikollisen, mukana myös Alberto-sarjakuvalehtiä ja kirjoja. Mitä jäi yli tai mitkä oli sellaisia, joille en keksinyt vastaanottajaa (esimerkiksi huumeiden käyttäjille tai muille, joita ei tuttavapiirissäni ole), vein paikallisen helluntaiseurakunnan kirppikselle. En osaa sanoa, ovatko kristilliset trakut helluntaiuskonnon vastaisia mitenkään, mutta eivät he kieltäytyneet niitä vastaanottamastakaan. Niistä ei vaan ole mitään hyötyä, jos ne makaavat laatikossa, minun luonani tai heillä.

      Tänne nettiin kirjoittamisella saattaa aina jonkun tavoittaa. Kannattaa ainakin yrittää.

      Kannattaa pitää mukanaan traktaatteja. Minulla on käsilaukussa pieni Raamattu. Tarkoitus olisi vielä koota sen väliin listaa Raamatun paikoista, joissa puhutaan ylöstempauksesta ja siitä, mitä sen jälkeen tapahtuu niille, jotka jäivät tänne. Lompakossa voisi olla lyhyt viesti. Jos tempaus tapahtuu yleisellä paikalla, pakanat luulevat onnen päivänsä tulleen ja alkavat ryöstellä kadulle pudonneita käsilaukkuja ja lompakoita. Olisi hyvä, jos he edes siinä vaiheessa kuulisivat totuuden. Muuten he voivat uskoa valheen ufoista tai mikä se tempauksen selittely-yritys onkaan.

      Rukous tepsii aina ja kaikkialla. Rukoillaan yhdessä rakkaidemme ja Suomen puolesta. Ja Israelin. Siellä alkanee psalmin 83 sota pian.

    • Anonyymi

      cvbx

      • Anonyymi

        Miksi voi kirjoittaa siansaksaa, mutta kasteesta ja uskosta ei saanut kirjoittaa toisessa ketjussa? Ihme sensuuria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi voi kirjoittaa siansaksaa, mutta kasteesta ja uskosta ei saanut kirjoittaa toisessa ketjussa? Ihme sensuuria.

        ehkä olisi parempi katsoa mihin paikkaan kirjoittelee


    • Totta ..tekipä sitä tai tätä Kristuksessa niin kaikki asiat on tärkeitä sillä huonoin vaihtoehto on olla tekemättä yhtään mitään.
      Yhden tikunkin siirtäminen jos se edistää Kristuksen asiaa on hyvää. Liian pientä asiaa ei ole.
      Nykyajassa se pakkosyöttö saattaakin tuoda alussa hallaa maahan , mutta kun ihmiset alkaa tottumaan huutelijaan joka puhuu ääneen Jumalansanaa.
      Se SANA alkaa vaikuttamaan.
      Se tekee työn ja alku vastus häviää sillä suojaamuurit saattaa olla saatanan rakentamana korkeat ihmisen ympärillä.
      Kerron esimerkin: kirjoitin aikoinaan ja minua vastustettiin törkeästi pilkaten. Kysyin Jeesukselta että miksi minä en saa yhtään asiaa viety eteenpäin ???
      Jeesus näytti välittömästi näyn.
      Oli ihminen jolla oli ainakin 5m korkeat muurit kuin talon seinät ympärillä.Sinne ei mennyt mikää tieto läpi ja näin on monilla nykyään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2711
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1165
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      94
      1151
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1094
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1021
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      943
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      42
      845
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      38
      817
    Aihe