Vaimo ilmoitti aloittavansa seksityön...

Anonyymi-ap

nykyisen palkkatyön lisäksi, koska tuolla osa-aikaisella palkkatyöllä ei taloudellisesti pärjätä.

29

2310

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aivan, keino se on sekin!
      Vaimo palvelee ( ei kai sitä työksi voi kutsua, muuten tulee liian rankaksi?) ja ukko eli mies on managerina ja markkinoijana kuten jo avaus onkin!
      Kiittäkää suomi24.n vapaamielisyyttä ja sensuroimattomuutta aiheessa!

      Ilmoitus verottajalle, ja elinkeinojen ylläpitoon Elyyn on paikallaan!?
      Molempien kohdalta jos koskee molempia.
      🥕🥕🥕🍄🍄🍄🍭🍭🍭

      • Anonyymi

        Eikö sulla ole muuta harrastusta


    • Anonyymi

      Antaako eukko sulle alennusta, jos aiot asiakkaaksi, esim kausikortin!

    • Anonyymi

      Tuo seksityö voi olla harrastuksena myös miellyttävää. Niinhän monien ammattien kanssa on. Olen tehnyt tuota silloin tällöin. En mitenkään järjestelmällisesti tai aktiivisesti. Mulle tuo kyllä sopii, kun voin lopettaa koska tahansa. Avovaimo 40 v.

      • Anonyymi

        Ja ukollas on huora vaimona... on varmaan myös "miellyttävää".


      • Anonyymi

        Harrastuksena seksityö...hmm. Miksi ei, kun tarkemmin ajattelee. Tuolloin voisi varmaan valita paremmin asiakkaansa ja naama ei kuluisi tai siis kävisi tutuksi.


      • Anonyymi

        Olen saanut satasella naida, nyt vaan on huono tilanne taloudellisesti. En voi käydä enää yhtä usein kuin ennen. Tähän asti kävin säännöllisesti ainakin kerran viikossa, nykyisin kerran pari kuukaudessa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ukollas on huora vaimona... on varmaan myös "miellyttävää".

        Jos tällä elämänkokemuksella voisin elää uudestaan, en vakiintuisi ennen kuin vasta 40+ vuotiaana ja nimenomaan toivoisin löytäväni entisen korkeatasoisen rakkauden ammattilaisen puolisokseni. Näen taustan vain suosituksena.

        Nyt olen naimisissa suhteessa, jossa ei ole seksiä lainkaan. Seksin puute ei ole minusta kiinni. Puolisoni on hyvännäköinen, hoikka, urheilee ja on minua viisi vuotta nuorempi. Lapsemme ovat jo aikuisia ja asuvat muualla, muutta tulemme hyvin toimeen keskenämme ja olemme sopineet, että kumpikin voi tehdä tahollaan mitä huvittaa.

        Minulla on vakipano, 40+ rakkauden ammattilainen, jonka olen tuntenut jo vuosikymmenen ja harrastamme nykyään suojaamatonta seksiä keskenämme.

        Olen sporttinen, hoikka, ihan ok näköinen ja usein luullaan yli 10v nuoremmaksi. Olen saanut baarista seuraa alle 3-kymppisistä nuorista naisista.
        M60


    • Anonyymi

      Mä olen tuota kokeillut, ja ei kyll' ollut mun juttu. Oli ehkä huonoa asiakasonnea, koska mun ystävätär on touhuillut noita juttuja jo vuosia.

      • Anonyymi

        Älä lopeta! Hyvin nopeasti kouliinnut työssäsi ja uskon että rikastut nopeasti! Siskoni on nykyisin erittäin varakas!!


    • Anonyymi

      Onhan se aika kurjaa jos mies ei kykene vaimoansa elättämään

    • Anonyymi

      Onko hän kaupassa 30 tuntista viikkoa. Surullista että palkalla ei elä mitä tekee, kyllä pienipalkkasten pitäisi saada isompaa palkaa. Sinulle Ä kääpiö joka sanoit että miehen pitäisi pystyä elättämään niin mitä jos miekin on joku 30 tuntinen K kaupan työntekijä.

      • Anonyymi

        On sitten aika surkimus mieheksi jos ei ole parempaa duunia pystynyt hankkimaan.


    • Anonyymi

      Asia 1. Kukaan ei saisi joutua sellaiseen taloudelliseen tilanteeseen, että on pakko alkaa huoraamaan.

      Asia 2. Jos vapaaehtoisesti, ilman taloudellista pakkoa tuota maailman vanhinta ammattia harjoittaa, niin se on eri asia.

      Asia 3. Ja voi olla myös niin, että vaikka taloudellisesti ei olisikaan pakko, niin tekee tuota jostakin muusta syystä. Vaikkapa sitten harrastuksena.

      Asia 4. Ja lopuksi, noita ihmisiä / naisia jotka tekevät seksityötä, ei auta yhtään tuo huoriksi haukkuminen.

      Asia 5. Olen tehnyt maksua vastaan seksityötä ja tiedän mitä se on ja miltä se tuntuu, kun koko ajan syyllistetään. Jopa tämän keskustelupalstan otsikko on asenteellinen.

      • Anonyymi

        Juuri näin! 👍👍👍


    • Anonyymi

      Toimiva tapa ansaita lisää ja lisäksi tulee hyvä olo, kun hyvistä panoista saa rahaa. Aviomies ei tosin tiedä et hyvän palkkauksen syy on panot , siis käyn "siivoamassa" kerran viikossa kahdella vanhemmalla herrasmiehellä,

    • Anonyymi

      Jaa'a. Jos koulasten vanhempain illassa otsassa lukee : osapäivähuora, niin lycca till!

      • Anonyymi

        No ei kovin ylentävää ole tuo osapäivä siivoojakaan.


    • Anonyymi

      Kuka sitä nyt koulun vanhempainiltaan menisi, jos ei ole lapsiakaan.

    • Anonyymi

      Valinta tuokin. Eipä tarvitse työkkäriä, eikä todennäköisesti seisoskella leipäjonossa. Olen aikoinani ollut samassa tilanteessa ja tein tuon ratkaisun. Oikealla asentoitumisella tuo kyllä onnistuu, ja voihan sen sitten lopettaa, jos tuntuu hankalalta.

    • Anonyymi

      Pakko on nyt nykyään saada lisätienestejä, ei juopon miehen ja 3 lapsen kanssa muuten yksinkertaisesti vain pärjää!
      Mies ei tiedä ylimääräisistä ansioistani, muuten joisi nekin!!
      Tuula38

      • Anonyymi

        Viisi vuotta tehnyt lisä ansioita, miehestä salaa nyt rahaa myös omaan käyttöön. Neljä asikasta kuussa jotka vakkareita jos ylimääräistä tarvetta, aina löydän tuuraajan. Rva 45


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisi vuotta tehnyt lisä ansioita, miehestä salaa nyt rahaa myös omaan käyttöön. Neljä asikasta kuussa jotka vakkareita jos ylimääräistä tarvetta, aina löydän tuuraajan. Rva 45

        ilmoititko verotuksessa


    • Anonyymi

      Kyllä se kannattaa jos saa 250 euroa tunnista niin vaimo tienaa 2000 viikossa jos on ahkera. Se tarvii vaan 8 asiakasta.

    • Itse teen keikkaa vain työnantajani pyynnöstä. Arkisin 8-16 normityö.
      Viikonloppuna satunnainen seksityö. Palkka kilometri korvauksina.

    • Anonyymi

      Mä olen tehnyt tuota. Kovin suurille ansioille tuolla ei normijutuilla päässyt, ehkä tonnin viikko keskimäärin. Siitä on jo kymmenen vuotta.

      • Anonyymi

        Jos haluaa todella tienata tuolla työllä, niin on suostuttava kaikensorttisiin perversseihin juttuihin. Vaikkapa DP tai anaalia useamman miehen kanssa. Gangbang juttuja ilman kondomia jne. Ruoskimista, sitomista.


    • Anonyymi

      Minulla käy säännöllisesti eräs kotiäiti,osaa homman ja on aktiivinen, avustan rahallisesti. On kiihoittavaa panna verattua isorintaista ja Kiimasta naista, on tosi halukas antamaan takaa nauttii olla naaraana

    • Anonyymi

      Aloita itsekin vaikka seksihieronta palvelu. Kyllä se kunnanjohtajan palkan aina voittaa!

    Ketjusta on poistettu 82 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4673
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe