Suloinen Yona

Anonyymi-ap

Voi älytöntä Yona, että osaatkin olla kaunis 💕

14

1614

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yona on kiltin näköinen tyttö, vaan laulaa hyvin.

• Anonyymi

Yllättätyin myös Yonan iästä! 38v.! Hän näyttää Erika Wikmania nuoremmalta, todella. Ja kauniimmalta. Myös parempi laulaja hän on... Ja tekee biisinsä itse! Uskomaton tuntemattomuus!!!

• Anonyymi

Erika yrittää näyttää kauniilta heilumalla kalsareissaan lavalla, mutta tekee näin itsestään oksettavan ja ruman. Yonalle riittää, että kulkee normaaleissa vaatteissa ja on luonnollisen kaunis ja näinollen erittäin vetovoimainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erika yrittää näyttää kauniilta heilumalla kalsareissaan lavalla, mutta tekee näin itsestään oksettavan ja ruman. Yonalle riittää, että kulkee normaaleissa vaatteissa ja on luonnollisen kaunis ja näinollen erittäin vetovoimainen.

C'mon.. Älä viitsi haukkua. Hänen tarvitse yrittää näyttää kauniilta, koska hän on kaunis! Ihan super hottis ja ihan uskomattoman kaunis vartalo, ihana tyttö. Voin vain kuvitella, että kuinka kauniilta hän näyttää au naturel 😏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

C'mon.. Älä viitsi haukkua. Hänen tarvitse yrittää näyttää kauniilta, koska hän on kaunis! Ihan super hottis ja ihan uskomattoman kaunis vartalo, ihana tyttö. Voin vain kuvitella, että kuinka kauniilta hän näyttää au naturel 😏

Erikalle oli tilausta ja huhuh, että tähdet olivatkin kohdallaan, kun hänen "artistiutensa syntyi uudelleen". Mahtavaa työtä, jokaisella osa-alueella.

Erika, olet oikeasti ihan jäätävän suloinen ja ai herranjestas, miten täyteläiset kaksoset 😋 huhuh..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä tilassa häntä esattuneesta syystä voi enää nähdä🤔
        Liian paljon muovia ja tekokarvaa ja kynsiä.yök

• Anonyymi

Yona on todella kaunis ja jopa eteerinen. Lauluista tulee jotenkin Chisu mieleen, mutta hyvällä tavalla. Molemmat artistit ovat omia ihania itsekään 💖💖

• Anonyymi

Nimenomaan.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä että Yona on huikeen kaunis ja mikä parasta!!..hän ei ole turvottanut huuliaan niin kuin moni muu julkkis on.. siksi Yona on K A U N I S!
      Toivottavasti säilyttää itsensä noin luomuna!
      Ei näy tatskoja, pukeutuu tyylikkäästi, ei tuo esille poveaan tms.
      Erittäin tyylikäs, kaunis ja hillitysti käyttäytyvä. Erottuu kyllä edukseen kaikista muista laulajista.
      Kympin nainen!

• Anonyymi

Kyllä yhdessä jaksossa oli tissit esillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä yhdessä jaksossa oli tissit esillä.

Mieluusti.

• Anonyymi

Oliko missikisat, vai laulukisat.

• Anonyymi

Muutamakin mies on päässyt meijereitä maistelemaan. Ei kovin moni. Samuli kai viimeksi.

• Anonyymi

Yonalla kunnon kuppikoko ei riitä d kuppi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3602
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      2972
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      76
      2433
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2358
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2311
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2287
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2177
    8. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2173
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      117
      2138
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2020
    Aihe