Jouduin haisevan dacistin kanssa samaan hissiin.

Anonyymi-ap

Vanhemman puoleinen sälli nousi dacia loganista, luonnollisesti kun työvaatteissa olin niin morjenstin kohteliaasti, mutta ei herranjumala hän tuli samaan hissiin ja haju oli niin kuin ei olisi suihkussa käyty vuosiin, en samanlaista hajua saa itse aikaiseksi vaikka jättäisin suihkun viikoksi, lopettaisin käsien pesun ja perseen pyyhkimisen. Koita siinä pokkaa pitää kun meinaa väkisin yökkäyttää, eli siis oksennusrefleksiä pukata. Miehillä ei ole tapana turhasta yökkäillä.

Kysymykseni kuuluukiin nyt arvon dacialla ajavat ihmiset. Onko tämä kovinkin tavanomaista auton käyttäjäkunnassa, että hygieniasta huolehtiminen unohtuu kokonaan?

12

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Takavusina sikalan omistajat ajelivat S-Mersuilla. Voi vitulous kun
      haisi sian paskalle koko sisusta. Yökötellä välillä piti kun niihin puhelinlaitteita
      Mersuun asennella. Millaset lie kotiolot miehellä ?

• Anonyymi

Tää on just tätä. Dacisti haisee pahalle ja pahoittaa mielensä kun siitä hänelle huomautetaan. Miksi Dacisti ei käy suihkussa, harjaa hampaitaan ja vaihda virttuneitä kalsareitaan säännöllisesti. Voisiko joku dacia-kuski vastata tähän ja kertoa syyn.

• Anonyymi

Kysymykseni kuuluukiin nyt arvon dacialla ajavat ihmiset. Onko tämä kovinkin tavanomaista auton käyttäjäkunnassa, että hygieniasta huolehtiminen unohtuu kokonaan? raukka , on sulla jaksamista !!!

• Anonyymi

Voi sinua lapsellista ja yksinkertaista poikaa. Huomenna kouluun oppimaan ja ehkä joskus töihin, niin saat oman auton.

• Anonyymi

Voi sinua rukkaa, miten sinä kestät tuon kaiken ?

• Anonyymi

Dacistin koppuraiset kalsarit pitäisi palkata hoitajat vaihtamaan kun eivät niitä itse vapaaehtoisesti vaihda!

• Anonyymi

Tää on just tätä. Dacian koeajo saa aikaan pahan olon. Autossa pääsääntöisesti haisee wanha k@kka ja pissa. Yritä siinä nyt keskittyä. Miksi dacistit eivät huolehdi hygieniastaan. Miksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on just tätä. Dacian koeajo saa aikaan pahan olon. Autossa pääsääntöisesti haisee wanha k@kka ja pissa. Yritä siinä nyt keskittyä. Miksi dacistit eivät huolehdi hygieniastaan. Miksi.

Ei kun ne ovat nämä kommari Toyotistit, jotka yrittävät epätoivoissaan kehitellä mieleensä toista itäautoa.
        Tullaan koeajamaan Dacciaa ja sitte seuraavat koeajajat saavat haistella niiden lemuja.

• Anonyymi

Aloittajalle on varmaan uusi asia ,että työvaatteet voivat vaikka haista hielle.

• Anonyymi

Minä olin työvaatteissa, hän oli repaleisissa ryysyissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olin työvaatteissa, hän oli repaleisissa ryysyissä.

Siinähän se. Sinä haisit ja toisella muoti farkut.

• Anonyymi

Kyllä minä sanoisin että puoli ikäisen ruostuneen Mersun etupenkki haisee takuulla sille jolle se ei saisi haista, Kuskilla jännittää milloin etupäästä lentelee vieteri ulos ja velat pyörii kaiken aikaa mielessä ,vatsa ripulilla Ruokatavara kaupassa täytyy katsella päivän yli menneitä tavaroita että rahat riittäis päivän muonaan. Seuraavasta

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      84
      1786
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      43
      1419
    3. En malta odottaa mies että tulet minuun

Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu
      Ikävä
      119
      1230
    4. Vanhemmalle naiselle

Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.
      Ikävä
      87
      1172
    5. Siltojen varjoissa

Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja
      Ikävä
      291
      1151
    6. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      66
      983
    7. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      56
      942
    8. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      40
      917
    9. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      20
      910
    10. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      34
      864
    Aihe