JT musiikkimausta

Anonyymi-ap

Kun olen kirjoittanut JT musiikkimausta, niin joku sanoi kerran, että kun toisten musiikkimaku ärsyttää. Ei se sinänsä ärsytä, jokainen saa puolestani harrastaa ja kuunnella minkälaista musiikkia haluaa. Mutta JT tuomarointi ja määräily toisten musiikinharrastuksesta ja mausta kyllä ärsyttää. He ovat kärkkäästi puuttumassa niihin. He ovat itse suvaitsemattomia. Makuasiat ovat makuasioita, eikä niihin toisilla ole oikeutta puuttua. En ole itse koskaan sanonut kenenkään musiikkimausta tai harrastuksista mitään,harrastakoot mitä haluavar, mutta minun kimpussani on ollut jis jonkinlaista tuomaria. En koskaan vaihda musiikkisuuntaustani rtoisten mieliksi. Jos ei seura kelpaa, pysykööt poissa läheltäni.

7

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juuri noin.
      Minäkin lähetän JT pojalleni musiikkia josta tiedän, että se miellyttää häntä.
      Kun hän on vielä musiikki mies, niin menee hyvään tarkoituksen?
      Tänään lähetin hänelle puolalaisia kipaleita.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tuo on aivan JT uskovaisten musiikkia.

• Anonyymi

• Anonyymi

Viheltely musiikki on Jehovan todistajille jonkinlainen epämukavuutta aiheuttava inhotus.

Jos kenttäilyä suorittava veli lähestyy sinua julkisessa tilassa niin laitappa vihellellen pirullisen epävireisesti jotain kappaletta (ei tangoa) niin jo vain nyrpistävät nenäänsä ja ottavat etäisyyttä.

Liljankukkaa tosin jos mies erehtyy viheltelemään niin sillä on varsinkin Jehovan todistaja veljiin afrodiisinen vaikutus ja he päättelevät innostuen sinun olevan heistä "kovinkin kiinnostunut."

• Anonyymi

vartiotorni on kirjoittanut Lutherin jehovantodistajaksi.

Vartiotorni on ensin sanonut aina olleen jehovantodistajia, ja sitten vakuudeksi luetellut eri aikoina nimeä saaneita henkilöitä jehovantodistajiksi.
      yksi sellainen on ollut Luther

Musiikkiin se liittyy esim. siinä että Lutherin tuotantoon kuuluu iso joukko virsiä, virsikirjassa. Ei kun veisaamaan, todistajat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

Kenet ja miksi?
      Varkaus
      51
      2243
    2. Mitä teet mies?

Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      864
    3. Arvostele kaivattusi

ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      856
    4. Kuka varasti Sisun rahat

Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      9
      785
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      68
      722
    6. Miten sulla on niin kaunis

Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      711
    7. Ajattelen sinua

vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      630
    8. Miten murun juhannus meni

❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      45
      523
    9. Luulet olevasi pidetty

Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      82
      517
    10. Porukkaa ku pipoa

Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      489
    Aihe