JT musiikkimausta

Kun olen kirjoittanut JT musiikkimausta, niin joku sanoi kerran, että kun toisten musiikkimaku ärsyttää. Ei se sinänsä ärsytä, jokainen saa puolestani harrastaa ja kuunnella minkälaista musiikkia haluaa. Mutta JT tuomarointi ja määräily toisten musiikinharrastuksesta ja mausta kyllä ärsyttää. He ovat kärkkäästi puuttumassa niihin. He ovat itse suvaitsemattomia. Makuasiat ovat makuasioita, eikä niihin toisilla ole oikeutta puuttua. En ole itse koskaan sanonut kenenkään musiikkimausta tai harrastuksista mitään,harrastakoot mitä haluavar, mutta minun kimpussani on ollut jis jonkinlaista tuomaria. En koskaan vaihda musiikkisuuntaustani rtoisten mieliksi. Jos ei seura kelpaa, pysykööt poissa läheltäni.
7251
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

Juuri noin.
Minäkin lähetän JT pojalleni musiikkia josta tiedän, että se miellyttää häntä.
Kun hän on vielä musiikki mies, niin menee hyvään tarkoituksen?
Tänään lähetin hänelle puolalaisia kipaleita.

Äänestä
  • Tuo on aivan JT uskovaisten musiikkia.

Äänestä

Viheltely musiikki on Jehovan todistajille jonkinlainen epämukavuutta aiheuttava inhotus.

Jos kenttäilyä suorittava veli lähestyy sinua julkisessa tilassa niin laitappa vihellellen pirullisen epävireisesti jotain kappaletta (ei tangoa) niin jo vain nyrpistävät nenäänsä ja ottavat etäisyyttä.

Liljankukkaa tosin jos mies erehtyy viheltelemään niin sillä on varsinkin Jehovan todistaja veljiin afrodiisinen vaikutus ja he päättelevät innostuen sinun olevan heistä "kovinkin kiinnostunut."

Äänestä

vartiotorni on kirjoittanut Lutherin jehovantodistajaksi.

Vartiotorni on ensin sanonut aina olleen jehovantodistajia, ja sitten vakuudeksi luetellut eri aikoina nimeä saaneita henkilöitä jehovantodistajiksi.
yksi sellainen on ollut Luther

Musiikkiin se liittyy esim. siinä että Lutherin tuotantoon kuuluu iso joukko virsiä, virsikirjassa. Ei kun veisaamaan, todistajat.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Kun olen kirjoittanut JT musiikkimausta, niin joku sanoi kerran, että kun toisten musiikkimaku ärsyttää. Ei se sinänsä ärsytä, jokainen saa puolestani harrastaa ja kuunnella minkälaista musiikkia haluaa. Mutta JT tuomarointi ja määräily toisten musiikinharrastuksesta ja mausta kyllä ärsyttää. He ovat kärkkäästi puuttumassa niihin. He ovat itse suvaitsemattomia. Makuasiat ovat makuasioita, eikä niihin toisilla ole oikeutta puuttua. En ole itse koskaan sanonut kenenkään musiikkimausta tai harrastuksista mitään,harrastakoot mitä haluavar, mutta minun kimpussani on ollut jis jonkinlaista tuomaria. En koskaan vaihda musiikkisuuntaustani rtoisten mieliksi. Jos ei seura kelpaa, pysykööt poissa läheltäni.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu