JT musiikkimausta

Anonyymi-ap

Kun olen kirjoittanut JT musiikkimausta, niin joku sanoi kerran, että kun toisten musiikkimaku ärsyttää. Ei se sinänsä ärsytä, jokainen saa puolestani harrastaa ja kuunnella minkälaista musiikkia haluaa. Mutta JT tuomarointi ja määräily toisten musiikinharrastuksesta ja mausta kyllä ärsyttää. He ovat kärkkäästi puuttumassa niihin. He ovat itse suvaitsemattomia. Makuasiat ovat makuasioita, eikä niihin toisilla ole oikeutta puuttua. En ole itse koskaan sanonut kenenkään musiikkimausta tai harrastuksista mitään,harrastakoot mitä haluavar, mutta minun kimpussani on ollut jis jonkinlaista tuomaria. En koskaan vaihda musiikkisuuntaustani rtoisten mieliksi. Jos ei seura kelpaa, pysykööt poissa läheltäni.

7

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juuri noin.
      Minäkin lähetän JT pojalleni musiikkia josta tiedän, että se miellyttää häntä.
      Kun hän on vielä musiikki mies, niin menee hyvään tarkoituksen?
      Tänään lähetin hänelle puolalaisia kipaleita.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tuo on aivan JT uskovaisten musiikkia.

• Anonyymi

• Anonyymi

Viheltely musiikki on Jehovan todistajille jonkinlainen epämukavuutta aiheuttava inhotus.

Jos kenttäilyä suorittava veli lähestyy sinua julkisessa tilassa niin laitappa vihellellen pirullisen epävireisesti jotain kappaletta (ei tangoa) niin jo vain nyrpistävät nenäänsä ja ottavat etäisyyttä.

Liljankukkaa tosin jos mies erehtyy viheltelemään niin sillä on varsinkin Jehovan todistaja veljiin afrodiisinen vaikutus ja he päättelevät innostuen sinun olevan heistä "kovinkin kiinnostunut."

• Anonyymi

vartiotorni on kirjoittanut Lutherin jehovantodistajaksi.

Vartiotorni on ensin sanonut aina olleen jehovantodistajia, ja sitten vakuudeksi luetellut eri aikoina nimeä saaneita henkilöitä jehovantodistajiksi.
      yksi sellainen on ollut Luther

Musiikkiin se liittyy esim. siinä että Lutherin tuotantoon kuuluu iso joukko virsiä, virsikirjassa. Ei kun veisaamaan, todistajat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      23
      6790
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      28
      4268
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3136
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      172
      3005
    5. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      1978
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1754
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      150
      1634
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1622
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1548
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      22
      1490
    Aihe