JT musiikkimausta

Anonyymi-ap

Kun olen kirjoittanut JT musiikkimausta, niin joku sanoi kerran, että kun toisten musiikkimaku ärsyttää. Ei se sinänsä ärsytä, jokainen saa puolestani harrastaa ja kuunnella minkälaista musiikkia haluaa. Mutta JT tuomarointi ja määräily toisten musiikinharrastuksesta ja mausta kyllä ärsyttää. He ovat kärkkäästi puuttumassa niihin. He ovat itse suvaitsemattomia. Makuasiat ovat makuasioita, eikä niihin toisilla ole oikeutta puuttua. En ole itse koskaan sanonut kenenkään musiikkimausta tai harrastuksista mitään,harrastakoot mitä haluavar, mutta minun kimpussani on ollut jis jonkinlaista tuomaria. En koskaan vaihda musiikkisuuntaustani rtoisten mieliksi. Jos ei seura kelpaa, pysykööt poissa läheltäni.

7

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juuri noin.
      Minäkin lähetän JT pojalleni musiikkia josta tiedän, että se miellyttää häntä.
      Kun hän on vielä musiikki mies, niin menee hyvään tarkoituksen?
      Tänään lähetin hänelle puolalaisia kipaleita.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tuo on aivan JT uskovaisten musiikkia.

• Anonyymi

• Anonyymi

Viheltely musiikki on Jehovan todistajille jonkinlainen epämukavuutta aiheuttava inhotus.

Jos kenttäilyä suorittava veli lähestyy sinua julkisessa tilassa niin laitappa vihellellen pirullisen epävireisesti jotain kappaletta (ei tangoa) niin jo vain nyrpistävät nenäänsä ja ottavat etäisyyttä.

Liljankukkaa tosin jos mies erehtyy viheltelemään niin sillä on varsinkin Jehovan todistaja veljiin afrodiisinen vaikutus ja he päättelevät innostuen sinun olevan heistä "kovinkin kiinnostunut."

• Anonyymi

vartiotorni on kirjoittanut Lutherin jehovantodistajaksi.

Vartiotorni on ensin sanonut aina olleen jehovantodistajia, ja sitten vakuudeksi luetellut eri aikoina nimeä saaneita henkilöitä jehovantodistajiksi.
      yksi sellainen on ollut Luther

Musiikkiin se liittyy esim. siinä että Lutherin tuotantoon kuuluu iso joukko virsiä, virsikirjassa. Ei kun veisaamaan, todistajat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      7001
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      47
      4736
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      54
      2646
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      5
      2098
    5. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      181
      1083
    6. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1048
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      91
      1011
    8. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      846
    9. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      242
      843
    10. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      179
      773
    Aihe