Uiminen unessa

Saga

Heips! Osaako joku kertoa, mitä tarkoittaa, kun unessani olen usein uimassa, tai ainakin vesi elementtinä on toistuva? Joskus uin uimahallissa, toisinaan järvessä, mutta vesi on aina kirkasta ja puhdasta... Olisi mukava tietää, mitä tämä minusta kertoo!

10

9218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unienselittäjä...

      Sinun tyyni vetesi joka on puhdasta ja kirkasta on merkki jostain hetkellisestä pahoinvoinnista tai tressistä jonka voisit itse poistaa. Toistuva uni yrittää sähköttää sinulle ettet vieläkään ole tehnyt mitään asian hyväksi.." Muista kuitenkin jos vesi muuttuu likaiseksi niin tietää se asiaa jota et enään pysty pysäyttämään.

    • Minä vain

      unessa, kirkkaassa ja puhtaassa vedessä tarkoittaa terveyttä..

      • ja vielä täsmennettynä

        mielenterveyttä ja rauhaa sielussa.


    • Tultsukka

      Uiminen tietää vastoinkäymisiä,tyynessä vedessä pieniä,aallokossa isompia

      • Anonyymi

        ei välttämättä jos selviytyy isoista aalloista niin se kertoo että on kova taistelija luonne.


    • Beachkundi

      Uiminen kirkkaassa vedessä on vain rentoutumista ja teen sitä kivojen naisten ja kundien kanssa monestikin. On tyytyväinen timmistä bodystaan ja iloinen mukavasta seurasta. Mikäs sen mukavampaa ku uida seksikkäissä muiden unenmäkijöiden kanssa. Tai ainakin voi kuvitella unessa ett toikin on joku toinen uneksivat. Heh heh :D

      Uinnin jälkeen sit allasbaariin drinksuille, vai mitä? Tosin unidrinksut ei vaikuta mitenkään, mutta hauskaahan toi virtuaalitodellisuudessa seikkaileminen on.

      Unet ei aina välttämättä symboloi mitään, voi olla vain hauskanpitoa ja rentoutumista päivän riennoista. Virtuaalitodellisuutta!

    • Anonyymi

      Uiminen puhtaassa järvivedessä tarkoittaa tunne-elämän rauhaa ja myös mielen tutkistelua. Jos uiminen on helppoa, niin elämä soljuu rauhallisesti eteenpäin.

    • Anonyymi

      joskus näen unta että uimahallissa uin 50 metrin pituisessa altaassa niin huimaa vauhtia että kun uin toiseen päätyyn niin ihan olkapäähän sattuu kippeetä kun törmäyksen voima on aika kova ku vauhtia niin paljo hehhe =)

      aiemmin tosa joku sano että isot aallot tietää vastoinkäymistä unitilassa mutta jos aalloista selviää niin se kertoo minusta siitä että on taistelija että uni saa hyvän käänteen.

      en ois huolissaan yleensäkään painajaisista(oli ne mitä tahansa) koska elämään kuuluu sekä hyvä että ikävä sillä tää kaikki on elämää. Jos osaa ottaa painajaiset suotuisasti ja osaa tulkita kääntää ne positiiviseksi niin se voi parantaa mielenterveyttä&olotilaa.

    • Anonyymi

      Minä taas haluan uida kylmässä vedessä ja pari kertaa unessani jopa jäiden keskellä ja aina kun näen vettä haluan uimaan!

    • Anonyymi

      Itse podin vielä peruskouluikäisenä yökastelua ja noin 10-vuotiaana poikasena näin siihen liittyen unen. Uiskentelin nuorten naaraspuolisten merenneitojen kanssa Välimeren syvyyksissä, jossain Turkin, Kyproksen ja Egyptin suunnilla. Jossain vaiheessa rakkoni täyttyi ja merenneidot tuntuivat aavistaneen tämän. Mitään sanomatta merenneidot alkoivat heilutella käsiään ylhäällä, ikään kuin merkiksi että tyhjentäisin rakkoni. Näin päätin toimia. Merenneidot katsoivat hämmentyneinä, jonka jälkeen heräsin märältä sängyltä. Kenties alitajunta koetti saada minut mainitulla tavalla hereille ja vessaan rakkoani tyhjentämään. Merenneitojen kanssa uiskentelu selittynee sillä, että tuohon aikaan kävin myös uimakoulua ja siellä oli opettajina pääasiassa nuoria naisia. Välimeri siinä mielessä oli yllättävä sijainti, koska en ole sielläpäin koskaan todellisuudessa ollut enkä muutenkaan ole sinänsä kokenut mielenkiintoa matkusteluun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      28
      5143
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      307
      3756
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      36
      2860
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2789
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      147
      2275
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2036
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      122
      1930
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1614
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      5
      1546
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      27
      1508
    Aihe