Panu Huuhtanen ja Tiina Keskimäki saivat potkut VKK:sta. Panun menestystarina sai jatkoa.
Ano antoi potkut
27
163
Vastaukset
- Anonyymi
Liian hulluja jopa Anolle?
Anon korttitalo taitaa olla romahtamassa. Maamme salaliittouskovaiset ovat kuitenkin varsin pieni ryhmä. Ei heidän äänillään suurpuoluetta rakenneta.
- Anonyymi
Sinänsä hyvä, että marginaaliporukat pyrkivät vaikuttamaan demokraattisin keinoin, poislukien tietenkin eloapinoiden kaltaiset idiootit.
Anonyymi kirjoitti:
Sinänsä hyvä, että marginaaliporukat pyrkivät vaikuttamaan demokraattisin keinoin, poislukien tietenkin eloapinoiden kaltaiset idiootit.
Yleisesti ottaen asiat ovat hyvin niin kauan kun noille ryhmille ei pääse kertymään liikaa valtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinänsä hyvä, että marginaaliporukat pyrkivät vaikuttamaan demokraattisin keinoin, poislukien tietenkin eloapinoiden kaltaiset idiootit.
Eloapinoilla on sentään jonkinlainen "hyvä" asia mitä ajavat, vaikka tavat on prseestä.
Anolaiset ovat taas täysiä idiootteja ja haitallisia yhteiskunnalle. - Anonyymi
TruthReallyHurts kirjoitti:
Yleisesti ottaen asiat ovat hyvin niin kauan kun noille ryhmille ei pääse kertymään liikaa valtaa.
Vallan lisäksi idiootit janoavat mahdollisimman suurta huomiota ja näkyvyyttä tempauksilleen.
Eräänlaista trollaustahan sekin on. Anonyymi kirjoitti:
Vallan lisäksi idiootit janoavat mahdollisimman suurta huomiota ja näkyvyyttä tempauksilleen.
Eräänlaista trollaustahan sekin on.Niinpä kai.
- Anonyymi
TruthReallyHurts kirjoitti:
Yleisesti ottaen asiat ovat hyvin niin kauan kun noille ryhmille ei pääse kertymään liikaa valtaa.
Ei ne silti niin vahingollisia ole kuten vihreät. Niiden ns saavutukset on olleet tuhoisia meille.
- Anonyymi
TruthReallyHurts kirjoitti:
Yleisesti ottaen asiat ovat hyvin niin kauan kun noille ryhmille ei pääse kertymään liikaa valtaa.
Ai mille ryhmille? Ai suomalaisille miehille?
- Anonyymi
VKK:ssa ei paljoa äänestellä. Pieni klikki päättää asioista ja muut maksavat viulut. Ei jatkoon.
- Anonyymi
Pieni ulkomainen klikki päättää koko suomenkin asioista. Valta Kuuluu Kansalle
- Anonyymi
Eihän tällainen panu-hermanni mihinkään eduskuntaan pääsisi. Eikä mikään puolue ota kaltaistaan listoilleen. Näytöt on annettu.
- Anonyymi
Mutta Ano näki edeltä
Nykyiset tapahtumat, hän sanoi
Jollakin videolla "vakavat ajat on edessä" - Anonyymi
Panu ja Tiina kulkevat voitosta voittoon. Panu välillä natsitervehdystä tehden "Eläköön voitto"-huutoa kiljuen.
- Anonyymi
Erotti venäjä siiven
- Anonyymi
Nuo kaikki ovat Naton soluttautuneita myyriä.
Sinut oikea valinta on Marco de Wit.- Anonyymi
Marco on epärehellinen tyrkky. Meni totaalisesti maku kun yritti kaapata ja hajottaa SKE:n
Eiköhän vielä liene Supon palkkaama myyrä? Tarkoituksenaan luoda vastenmielisyyttä kansallismielisyyttä kohtaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marco on epärehellinen tyrkky. Meni totaalisesti maku kun yritti kaapata ja hajottaa SKE:n
Eiköhän vielä liene Supon palkkaama myyrä? Tarkoituksenaan luoda vastenmielisyyttä kansallismielisyyttä kohtaan.Samaa tekee kuin muut palkatut myyrät, Argenta ja Helo.
- Anonyymi
Mikäs siihen oli syynä?
- Anonyymi
Ryhmässä on kai silti noin 3000 jäsentä, mutta vain yhdeksän saa puhua ja käyttää äänioikeutta.
- Anonyymi
Putin antaa Anolle potkut.
- Anonyymi
Heti sen jälkeen kun on ensin suorittanut puhdistukset demareissa, kepussa, kokoomuksessa, PS:ssä..
- Anonyymi
Mihinkäs Junes ja Tiina Wiik hävisivät. Jotenkin tämä hörhölauma muistuttaa kirppulaumaa. Marcostakaan ei paljoa kuulu.
- Anonyymi
Tuohan on eri hörhölauma nuo kuuluvat ske hörhöhin kun anon hörhöt on vkk.
- Anonyymi
Kyllä tuo Tiina Keskimäki näyttää olevan aluevaltuustossa vielä Anon puolueessa. Tiedä sitten mikä se tilanne todellisuudessa on. Kummallista porukkaa.
- Anonyymi
Tiina Keskimäki on nuorempana ollut hyvän näköinen muija. Jossain niiden videossa oli sen vanha koulukuva.
- Anonyymi
Eiköhän nuo Tiihoselle kelpaa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368