Ano antoi potkut

Anonyymi-ap

Panu Huuhtanen ja Tiina Keskimäki saivat potkut VKK:sta. Panun menestystarina sai jatkoa.

27

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Liian hulluja jopa Anolle?

    • Anon korttitalo taitaa olla romahtamassa. Maamme salaliittouskovaiset ovat kuitenkin varsin pieni ryhmä. Ei heidän äänillään suurpuoluetta rakenneta.

      • Anonyymi

        Sinänsä hyvä, että marginaaliporukat pyrkivät vaikuttamaan demokraattisin keinoin, poislukien tietenkin eloapinoiden kaltaiset idiootit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinänsä hyvä, että marginaaliporukat pyrkivät vaikuttamaan demokraattisin keinoin, poislukien tietenkin eloapinoiden kaltaiset idiootit.

        Yleisesti ottaen asiat ovat hyvin niin kauan kun noille ryhmille ei pääse kertymään liikaa valtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinänsä hyvä, että marginaaliporukat pyrkivät vaikuttamaan demokraattisin keinoin, poislukien tietenkin eloapinoiden kaltaiset idiootit.

        Eloapinoilla on sentään jonkinlainen "hyvä" asia mitä ajavat, vaikka tavat on prseestä.
        Anolaiset ovat taas täysiä idiootteja ja haitallisia yhteiskunnalle.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Yleisesti ottaen asiat ovat hyvin niin kauan kun noille ryhmille ei pääse kertymään liikaa valtaa.

        Vallan lisäksi idiootit janoavat mahdollisimman suurta huomiota ja näkyvyyttä tempauksilleen.
        Eräänlaista trollaustahan sekin on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vallan lisäksi idiootit janoavat mahdollisimman suurta huomiota ja näkyvyyttä tempauksilleen.
        Eräänlaista trollaustahan sekin on.

        Niinpä kai.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Yleisesti ottaen asiat ovat hyvin niin kauan kun noille ryhmille ei pääse kertymään liikaa valtaa.

        Ei ne silti niin vahingollisia ole kuten vihreät. Niiden ns saavutukset on olleet tuhoisia meille.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Yleisesti ottaen asiat ovat hyvin niin kauan kun noille ryhmille ei pääse kertymään liikaa valtaa.

        Ai mille ryhmille? Ai suomalaisille miehille?


    • Anonyymi

      VKK:ssa ei paljoa äänestellä. Pieni klikki päättää asioista ja muut maksavat viulut. Ei jatkoon.

      • Anonyymi

        Pieni ulkomainen klikki päättää koko suomenkin asioista. Valta Kuuluu Kansalle


    • Anonyymi

      Eihän tällainen panu-hermanni mihinkään eduskuntaan pääsisi. Eikä mikään puolue ota kaltaistaan listoilleen. Näytöt on annettu.

    • Anonyymi

      Mutta Ano näki edeltä
      Nykyiset tapahtumat, hän sanoi
      Jollakin videolla "vakavat ajat on edessä"

    • Anonyymi

      Panu ja Tiina kulkevat voitosta voittoon. Panu välillä natsitervehdystä tehden "Eläköön voitto"-huutoa kiljuen.

    • Anonyymi

      Erotti venäjä siiven

    • Anonyymi

      Nuo kaikki ovat Naton soluttautuneita myyriä.

      Sinut oikea valinta on Marco de Wit.

      • Anonyymi

        Marco on epärehellinen tyrkky. Meni totaalisesti maku kun yritti kaapata ja hajottaa SKE:n
        Eiköhän vielä liene Supon palkkaama myyrä? Tarkoituksenaan luoda vastenmielisyyttä kansallismielisyyttä kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marco on epärehellinen tyrkky. Meni totaalisesti maku kun yritti kaapata ja hajottaa SKE:n
        Eiköhän vielä liene Supon palkkaama myyrä? Tarkoituksenaan luoda vastenmielisyyttä kansallismielisyyttä kohtaan.

        Samaa tekee kuin muut palkatut myyrät, Argenta ja Helo.


    • Anonyymi

      Mikäs siihen oli syynä?

    • Anonyymi

      Ryhmässä on kai silti noin 3000 jäsentä, mutta vain yhdeksän saa puhua ja käyttää äänioikeutta.

    • Anonyymi

      Putin antaa Anolle potkut.

      • Anonyymi

        Heti sen jälkeen kun on ensin suorittanut puhdistukset demareissa, kepussa, kokoomuksessa, PS:ssä..


    • Anonyymi

      Mihinkäs Junes ja Tiina Wiik hävisivät. Jotenkin tämä hörhölauma muistuttaa kirppulaumaa. Marcostakaan ei paljoa kuulu.

      • Anonyymi

        Tuohan on eri hörhölauma nuo kuuluvat ske hörhöhin kun anon hörhöt on vkk.


    • Anonyymi

      Kyllä tuo Tiina Keskimäki näyttää olevan aluevaltuustossa vielä Anon puolueessa. Tiedä sitten mikä se tilanne todellisuudessa on. Kummallista porukkaa.

    • Anonyymi

      Tiina Keskimäki on nuorempana ollut hyvän näköinen muija. Jossain niiden videossa oli sen vanha koulukuva.

    • Anonyymi

      Eiköhän nuo Tiihoselle kelpaa

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe