Joe Bidenin vaimolle buuattiin urheilukatsomosta

Anonyymi-ap

12

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä sitten?

• Anonyymi

Sitä sitten, että se on ihan hyvä että joku kertoo edes tällä palstalla mitä Amerikassa oikeasti tapahtuu, eli mitä Yle ja muu media jättää kertomatta. Trumpin aikanahan nämä tällaiset presidenttiin ja hänen perheeseensä kohdistuneet negatiiviset ilmiöt raportoitiin hyvinkin tarkasti. Nyt suomalaiset elävät sellaisessa kuplassa, että täällä kuvitellaan Bidenin olevan kauhean suosittu USA:ssa, vaikka itse asiassa hän on yksi USA:n historian epäsuosituimpia presidenttejä.

https://www.indiatoday.in/world/story/joe-biden-approval-ratings-plummet-lower-than-donald-trump-inflation-recession-fears-survey-1977293-2022-07-19

• Anonyymi

Sanna Marin vilautti £!$$!ä , auttaisiko se Bidenin vaimon suosiota kasvattamaan. USA kehui Suomen PM vilauttajaa hyvin lämpimästi.

• Anonyymi

Sinäkö olet Biden fani?
        TRH

• Anonyymi kirjoitti:

Sitä sitten, että se on ihan hyvä että joku kertoo edes tällä palstalla mitä Amerikassa oikeasti tapahtuu, eli mitä Yle ja muu media jättää kertomatta. Trumpin aikanahan nämä tällaiset presidenttiin ja hänen perheeseensä kohdistuneet negatiiviset ilmiöt raportoitiin hyvinkin tarkasti. Nyt suomalaiset elävät sellaisessa kuplassa, että täällä kuvitellaan Bidenin olevan kauhean suosittu USA:ssa, vaikka itse asiassa hän on yksi USA:n historian epäsuosituimpia presidenttejä.

https://www.indiatoday.in/world/story/joe-biden-approval-ratings-plummet-lower-than-donald-trump-inflation-recession-fears-survey-1977293-2022-07-19

Kyllä Suomessa ovat kaikki ihmiset kärryillä siitä, miten kahtiajakautunut maa USA nykyisin on. Jokainen, joka haluaa tietoa, löytää sitä kyllä ihan helposti.

Trumpin kausi vääristi mediakenttää suorastaan sairaalla tavalla. Nyt täälläkin ilmeisesti jotkut kuvittelevat, että koko ajan pitäisi uutisoida jokaisest USA:n tapahtumasta, joka leimaisi jollakin lailla Bideniä negatiivisesti. Trump itse kohelsi koko ajan ja herätti tunteita laidasta laitaan. Nyt sinä haluat siis, että sama omituinen kausi jatkuu edelleen ja aina vain.

Ja mitä IHMEEN merkitystä sillä on, millainen kuva suomalaisilla on tai pitää olla?

• Anonyymi

Lets go Brandon!!

• Anonyymi

Fuck you Biden

• Anonyymi

Roskaväkeä kaikkee pitää tuppautua

• Anonyymi

Sanna Marin Suomen häpäisijä on tyrkyllä kaikkialle.

• Anonyymi

Buuaajat ovat tajunneet, että kuka onkaan se todellinen presidentti hajamielisen Joen sijasta.

• Anonyymi

Demarit on tulleet tiensä päähän.

• Anonyymi

Kyllä tuosta josephista kohta päästään.
      Varrotaan vähän aikaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      102
      8104
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5677
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      281
      5047
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4973
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3757
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      56
      2980
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2687
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2518
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2452
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      43
      2421
    Aihe