R vika (en tiiä onko oikees kategorias)

Anonyymi-ap

Oon tälläne 14 v tyttö jolla on tosi paha r vika. Kuulostaa siis siltä että sanoisin e eikä r esim koira=koiea. Tää vituttaa tosi paljon koska mua on kiusattu koko ikäni tästä aika rankasti. Isoin ongelma on se et mun sukunimessä on r ja AINA kun esittäydyn joudun sanomaan sen miljoona kertaa ennenkun mua ymmäretään. Välil (usein) mun nimi kirjotetaan myös väärin ja joudun kirjottaa sen paperille ja näyttää sen. Sitte aina kysellään kans oonks mul joku vamma ja mua kohdellaan sillee et oisin ”tyhmempi” tai oman ikäistä alemmalla tasolla. Osaako kukaan auttaa tässä sukunimi asiassa/onko sielunsisaruksia joilta vois saada vertaistukea

4

174

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hahaa

• Anonyymi

Tää on jännä juttu. Olen elämäni aikana tavannut ihmisiä joita se harmittaa kovastikkin, sekä ihmisiä joita R vika ei tunnu haittaavan sitten pätkääkään.

En ehkä osaa olla avuksi, koska kuulun siihen ryhmään, jonka ongelmista, R vika on ollut yksi pienimmistä.

Ehkä lohdutukseksi voisin kuitenkin sanoa, että julkisuudessa näkee asiantuntijoita joilla on R vikaa, tai jotain muuta vastaavaa. Asiantuntijan ei siis tarvitse olla täydellinen ihminen, eikä R vika tai vastaava tarkoita sitä että ihminen on tyhmä. Omat kokemukseni komppaavat myös tätä.

• Anonyymi

Tosi tyhmää kiusata sua tuollaisesta asiasta.Jos asia vaivaa kovasti niin olisiko puheterapeutista apua? Vanhemmat voi ottaa siitä selvää.Tunnen montakin jolla s tai r vika ja aivan mahtavia persoonia.Leuka pystyyn älä anna kiusaajien lannistaa.

• Anonyymi

Presidentti Halosella on r-vika ja ei sitä kukaan tule edes ajatelleeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      396
      1590
    2. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      266
      1039
    3. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      78
      890
    4. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      865
    5. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      54
      813
    6. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      40
      789
    7. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      74
      745
    8. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      65
      736
    9. 59
      725
    10. 57
      722