Oon tälläne 14 v tyttö jolla on tosi paha r vika. Kuulostaa siis siltä että sanoisin e eikä r esim koira=koiea. Tää vituttaa tosi paljon koska mua on kiusattu koko ikäni tästä aika rankasti. Isoin ongelma on se et mun sukunimessä on r ja AINA kun esittäydyn joudun sanomaan sen miljoona kertaa ennenkun mua ymmäretään. Välil (usein) mun nimi kirjotetaan myös väärin ja joudun kirjottaa sen paperille ja näyttää sen. Sitte aina kysellään kans oonks mul joku vamma ja mua kohdellaan sillee et oisin ”tyhmempi” tai oman ikäistä alemmalla tasolla. Osaako kukaan auttaa tässä sukunimi asiassa/onko sielunsisaruksia joilta vois saada vertaistukea
R vika (en tiiä onko oikees kategorias)
4
112
Vastaukset
- Anonyymi
Hahaa
- Anonyymi
Tää on jännä juttu. Olen elämäni aikana tavannut ihmisiä joita se harmittaa kovastikkin, sekä ihmisiä joita R vika ei tunnu haittaavan sitten pätkääkään.
En ehkä osaa olla avuksi, koska kuulun siihen ryhmään, jonka ongelmista, R vika on ollut yksi pienimmistä.
Ehkä lohdutukseksi voisin kuitenkin sanoa, että julkisuudessa näkee asiantuntijoita joilla on R vikaa, tai jotain muuta vastaavaa. Asiantuntijan ei siis tarvitse olla täydellinen ihminen, eikä R vika tai vastaava tarkoita sitä että ihminen on tyhmä. Omat kokemukseni komppaavat myös tätä. - Anonyymi
Tosi tyhmää kiusata sua tuollaisesta asiasta.Jos asia vaivaa kovasti niin olisiko puheterapeutista apua? Vanhemmat voi ottaa siitä selvää.Tunnen montakin jolla s tai r vika ja aivan mahtavia persoonia.Leuka pystyyn älä anna kiusaajien lannistaa.
- Anonyymi
Presidentti Halosella on r-vika ja ei sitä kukaan tule edes ajatelleeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1064865Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744231539- 1891114
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101098Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk151014Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11968Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886