R vika (en tiiä onko oikees kategorias)

Anonyymi-ap

Oon tälläne 14 v tyttö jolla on tosi paha r vika. Kuulostaa siis siltä että sanoisin e eikä r esim koira=koiea. Tää vituttaa tosi paljon koska mua on kiusattu koko ikäni tästä aika rankasti. Isoin ongelma on se et mun sukunimessä on r ja AINA kun esittäydyn joudun sanomaan sen miljoona kertaa ennenkun mua ymmäretään. Välil (usein) mun nimi kirjotetaan myös väärin ja joudun kirjottaa sen paperille ja näyttää sen. Sitte aina kysellään kans oonks mul joku vamma ja mua kohdellaan sillee et oisin ”tyhmempi” tai oman ikäistä alemmalla tasolla. Osaako kukaan auttaa tässä sukunimi asiassa/onko sielunsisaruksia joilta vois saada vertaistukea

4

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hahaa

• Anonyymi

Tää on jännä juttu. Olen elämäni aikana tavannut ihmisiä joita se harmittaa kovastikkin, sekä ihmisiä joita R vika ei tunnu haittaavan sitten pätkääkään.

En ehkä osaa olla avuksi, koska kuulun siihen ryhmään, jonka ongelmista, R vika on ollut yksi pienimmistä.

Ehkä lohdutukseksi voisin kuitenkin sanoa, että julkisuudessa näkee asiantuntijoita joilla on R vikaa, tai jotain muuta vastaavaa. Asiantuntijan ei siis tarvitse olla täydellinen ihminen, eikä R vika tai vastaava tarkoita sitä että ihminen on tyhmä. Omat kokemukseni komppaavat myös tätä.

• Anonyymi

Tosi tyhmää kiusata sua tuollaisesta asiasta.Jos asia vaivaa kovasti niin olisiko puheterapeutista apua? Vanhemmat voi ottaa siitä selvää.Tunnen montakin jolla s tai r vika ja aivan mahtavia persoonia.Leuka pystyyn älä anna kiusaajien lannistaa.

• Anonyymi

Presidentti Halosella on r-vika ja ei sitä kukaan tule edes ajatelleeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      101
      3721
    2. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      47
      2650
    3. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      114
      2489
    4. 24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä

Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣
      Ikävä
      39
      1988
    5. Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi

Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu
      Ikävä
      29
      1747
    6. Mulla tulee vaan niin

Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et
      Ikävä
      22
      1541
    7. Rakastan sua

Tänäänkin, eilenkin, varmaan huomennakin..
      Ikävä
      27
      1532
    8. En tunne, en ymmärrä

enkä muista 😱
      Ikävä
      22
      1338
    9. Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi

Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?
      Ikävä
      70
      1275
    10. Olikohan se

Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi
      Ikävä
      8
      1261
    Aihe