varmaankaan ole asunnottomia, mutta Suomessa on 700 nuorta ilman asuntoa, kysymys kuuluu, että onko "mamuissa yhtäkään joilla ei olisi asumiseen tarjottua lämmintä tilaa, vieläpä ruoka ja siisteys huollolla,,
Kärsämäessä ei
20
175
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole asunnottomia ei päinvastoin niitä haalitaan naapuripitäjistä asti tyhjien asuntojen täyttämiseksi.
- Anonyymi
niimpä kärsämäkeen työtä vailla tulijat käy kääntymässä, tilalle tulevat ei työtä vailla lusmuilijat,,
- Anonyymi
Ei tunnu riittävän kun pitää vuokria korotella muutaman kuukauden välein? Poikkeuksellisesti
- Anonyymi
Jep, Mamuille kelpaa vain Luxus.
- Anonyymi
Nuorella lienee lähtökohtaisesti koti eli koti, jossa on vanhemmat. Keskeisin kysymys onkin: Miksi nuori ei ole kotonaan? Mikä olikaan syynä sotkea "mamut" tähän(kin) asiaan?
- Anonyymi
Siinä sitä on miettimistä miksi tuottaa suuria vaikeuksia löytää s24 palsta missä sinä pjärven trolli et aukoisi päätä viesteille jotka olet kirjoittanut itse?
- Anonyymi
Onhan selvää kun mamu tulee tai tuodaan suomeen,niin nousee kansallisesti ja kansainvälisesti valtava kohu jos mamu on asumassa kadulla.
Suomalaiset saavat olla kunnian sädekehässä,kun pystyvät kustantamaan kodin ja elätyksenkin näille mamuille.
Ei suomalisilla ole muuta mahdollisuutta kuin mumista ja äänestää parhaita lupauksia antavaa ihmistä ja puoluetta!- Anonyymi
taitaa se vitsi olla siinä, että esim. siitäkin nousi kohu kun kaikissa Ukrainan pakolaisille tarjotuissa asunnoissa ei ollut kaikki tip top mutta kantapeikkojen asuminen roskiksissa tms. ei pahemmalti saa ketään nousemaan barrikadeille tai yleensä tekemään mitään asian eteen?
Ei näy pahemmin mamuja leipäjonoissa jne. ei edes maassa luvatta olevia Kelan etuuksien mennessä varsinkin Helsingissä huomattavissa määrin edellisille. Ei mene tasan nallekarkit eikä hallitus uskalla tehdä asialle mitään päinvastoin pyrkivät jopa saamaan oleskeluluvat karkotuspäätöksenkin saaneille jne?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taitaa se vitsi olla siinä, että esim. siitäkin nousi kohu kun kaikissa Ukrainan pakolaisille tarjotuissa asunnoissa ei ollut kaikki tip top mutta kantapeikkojen asuminen roskiksissa tms. ei pahemmalti saa ketään nousemaan barrikadeille tai yleensä tekemään mitään asian eteen?
Ei näy pahemmin mamuja leipäjonoissa jne. ei edes maassa luvatta olevia Kelan etuuksien mennessä varsinkin Helsingissä huomattavissa määrin edellisille. Ei mene tasan nallekarkit eikä hallitus uskalla tehdä asialle mitään päinvastoin pyrkivät jopa saamaan oleskeluluvat karkotuspäätöksenkin saaneille jne??Kyllä kepu&kokoomus voi iskeä seur. hallituksessa jopa mamujen loisimiseen Sipilän esim. kutsuessa 2018 valtaosaa kutsumistaan rahan perässä tulijoiksi joiksi 2015 kielsi muita niitä kutsuttavan avatessaan Kempeleen ovet niiden houkuttelemiseksi? Persut asialle etteivät itse saa rasistileimaa otsaan tai sitten menee taas pupu pöksyyn ilman että esim. töitä pitää tehdä jos niitä on Saarikko uskaltaa vaatimustaan kohdistaa muihin kuin kantapeikkoihin?
- Anonyymi
Katujengejä vaan lisää suomeen. T: suvakki-kepu.
- Anonyymi
Sipilän perintö elää,
- Anonyymi
Eikait täällä oo ees mamuja.. saati Ukrainan pakolaisia.
- Anonyymi
ftt102 kirjoitti:
Anonyymi
23.10.2022 09:20
Naapurikuntien juoppoja ja narkkareita senkin edestäunohtamatta tietenkään hoitokokostajia joilla ei ole muuta elämää kuin kytätä s24kärsämäki palstaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
unohtamatta tietenkään hoitokokostajia joilla ei ole muuta elämää kuin kytätä s24kärsämäki palstaa.
Suomi24 palstan oma Don Quijote apureineen.
- Anonyymi
ftt102 kirjoitti:
Anonyymi
23.10.2022 09:20
Naapurikuntien juoppoja ja narkkareita senkin edestäSilläkö ne narkit jne. katoaa Kärsämäestä että sinä kyttäät keskustelupalstaa poistaen viestit joissa ne mainitaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
unohtamatta tietenkään hoitokokostajia joilla ei ole muuta elämää kuin kytätä s24kärsämäki palstaa.
hehe, kyttäävät ne kaikki Kärsämäkeen työhön ja tai asumaan tulijatkin, siksi tulijaksi yrittävät lähtevät, vuodessa kymmeniä,,
- Anonyymi
Jos ei Punavuoresta / Eirasta löydy mamuperheelle tilavaa kolmiota asuttavaksi, niin vihervasemmisto nostaa mekkalan? Näitä voisi ihan aikuisten oikeasti asuttaa muuttotappiokuntiin, valtio maksaisi kaikki menot, saattaisi joku kyläkoulukin samalla säästyä, ja muutkin palvelut paikkakunnalla. Mutta eihän ne lähde mihinkään "Kärsämäelle", kun 100%:n varmasti saavat ilmaisen asunnon Kehä 3:n sisäpuolelta...
- Anonyymi
ei täällä ole ostareita missä voi mamunuoriso puukkohippasia leikkiä, tulkkiapua, kotouttamisohjelmien toteutuksia jne jne jne jne eikä kohta edes peruspalveluja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei täällä ole ostareita missä voi mamunuoriso puukkohippasia leikkiä, tulkkiapua, kotouttamisohjelmien toteutuksia jne jne jne jne eikä kohta edes peruspalveluja?
Siinä kuntapäättäjille uusi vetonaula pajatsohuulille, kamelikuskeille ja lammaspaimenille, iso ostari joka kylälle. Entisen (tai vieläkö on elossa?) 4H- kerhon tilalle, tai sen ohjelmaan, mamunuoria kiinnostavaa toimintaa: puukontekokurssia, khatin / hampun kasvatusta, Kelan tukihakemusten täytön opastamista, "kuinka vetoan kulttuuriini joka asiassa"- kursseja, onhan näitä... Mustalaisnuoretkin saataisiin innostumaan, varsinkin naispuolisille suunnattu rahtihameen tekokurssi olisi varmasti menestys? Vastaavasti voitaisiin valtaväestön palveluita ja mahdollisia tukia leikata raskaalla kädellä, meillä niin väliä, pääasiassa että "sotalapset" kotoutuu...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579