Onhan se oltava jerusalemissa että se peto voi sen sitten saastuttaa. Aina sanotaan että ei sitä tarvita. Se on tärkeä että kirjoitukset käy toteen.
Herran temppeli
Anonyymi-ap
5
56
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä oikean Raamatun sanat käyvät toteen, eikä niitä kannata vääristellä. Jutuissasi ein huomannut mitään mitä olisin löytänyt Raamatusta.
- Anonyymi
Ei tuo ole vääristelyä . Temppeli on oltava se on raamatussa ennustettu. Tämä antikristus niinkuin sitä sanotaan saastuttaa sen. Laskin danielin kirjasta vuoden 2026 voi olla sen rakentamisen aika.
- Anonyymi
Tässä on se kohta. 2tess 2:4
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on se kohta. 2tess 2:4
niin, se on totta että kirjoitukset käyvät toteen mitä Raamatussa lukee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882