Vaisaaren koulu Raisiossa järkyttävä paikka

Anonyymi-ap

käydä lasten koulua...mutta kaikki vaan samaan kouluun niin kunta säästää.....tyyliin, vitut lapsista kunhan säästöjä saadaan.Hyvinvointisuomi?Missä?

13

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun etsin Rasion googlemapsista niin huomasin että natoa varten on jo nimetty Turku Archipelago.

Saastat ottaa suomen haltuun.

• Anonyymi

Vasemmistoliiton unelmaa...huumemyyntiä kouluissa ja väkivaltaa...

• Anonyymi

Turkuhan muutenkin rakastaa terrorismia.

Jos suomalainen välittää lapsistaan niin muuttaa pois Turusta.
        Jos ei välitä niin jatkaa asumista Turussa.

• Anonyymi

Laittakaa muksunne Naantaliin tai Turkuun. Raisiossa korkeintaan kävisin itse töissä, mutta tuskin asuisin.

• Anonyymi

Jälleen lehdissä tuo lasten "keskitysleiri"....

• Anonyymi

miksi annetaan jatkua?

• Anonyymi

Koska päättäjät ei tunnusta virheitään. Virkamies on Jumalasta seuraava.

• Anonyymi

jumala on jättänyt suomen, jäljelle jäi vain seurakunnan rakennukset ja mädätys organisaatio ja kirkollisvero. hallinto ja virkakoneisto om uusi jumala byrokraattisine tuhansine käskyineen

• Anonyymi

kannabis vapaasti kouluihin

• Anonyymi

En tunne tapausta tuolla yhtään ! Mutta kokemuksesa sanon että nämä koulujen rehtorit / opettajat ovat nykyäänkin varsinaisia PUUSILMIÄ eivät näe eivätkä kuule mitään tässä kiusaamis asiassa !
      Siis HALOO nyt ARMON vuona 2022 sama laulu kiusaamisen kanssa pahempana nyt kuin 1963 ? Mitä on tapahtunut EI YHTÄÄN MITÄÄN.
      Rehtorit jos mitkä ovat väärät henkilöt joilta kysyä. kehuvat vaan EI MEILLÄ OLE ONGELMAA KIUSAAMISEN SUHTEEN !

• Anonyymi

Kaikkea pitää nyt vain suvaita, ellet suvaitse olet rasisti ja vihapuhuja. Katujengejä puolustellaan kun muka ovat jääneet yhteiskunnan ulkopuolelle ja ettei olla osattu kotouttaa. Ei uskalleta kyseenalaistaa noiden jengiläisten kotikasvatusta eikä vanhemilta mitään vastuuta, johtuen taustoista.
      Uhreiksi joutuneiden ahdistusta ja pelkoa ei huomioida, eikä myöskään sitä että väkivalta on aina vallankäyttöä.

• Anonyymi

Mikkosen salainen toive.

• Anonyymi

Se on ollut vitsaus ja kirous kaikissa Raision kouluissa luokka-asteisiin katsomatta. Kävin itse 2000-luvulla koulua Raisiossa, kunnes onneksi vaihdoin Naantaliin. Opettajat eivät pahemmin kiusaamisiin puuttuneet. Se oli vanhempien tehtävä ja vastuu nostaa asiasta meteli.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      176
      3266
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2131
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      45
      2003
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1941
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1461
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1231
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1193
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      385
      1075
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      993
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      42
      827
    Aihe