Siskoni likkani

Anonyymi-ap

Ei varmaan kukaan voi uskoa mutta pikkusiskoni leikkasi äsken kullinkarvani! Tuntui ihmeelliseltä. Emme ole olleet missään yhteyksissä muuten. Tämä nyt vain sattui.. ei kummempaa!! Tiedän että jos olisin ollut ihan huumana niin Siskoni ei olisi tähän suostunut.

17

1883

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voisiko siskosi leikata minutkin?

• Anonyymi

Miksi ei? En voi tietää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei? En voi tietää

Voin kuohia tollasen urpon

• Anonyymi

Jono

• Anonyymi

No ei hän ammatikseen hiuksia leikkaa, siskoni on sairaanhoitaja Jorvissa!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei hän ammatikseen hiuksia leikkaa, siskoni on sairaanhoitaja Jorvissa!!

No sepäs sattui asun myös espoossa

• Anonyymi

Jos kerran siskosi vei kullinkarvasi, voisiko hän leikata minunkin karvat? Maksan vaikka kuinka paljon

• Anonyymi

Ei hän siitä vaadi rahaa, voit olla varma siitä! Tekee vaan jos haluaa. En minä voi esittää hänelle tällaista! Jos sattuma vie yhteen niin se ei kuulu minulle! Toisaalta ei minulla ole mitään sitä vastaan.

• Anonyymi

Voi sentään, taitaa olla turhaa olettaa että saisin siskosi leikkaamaan minulta??,,

• Anonyymi

Ei ole, en tiedä

• Anonyymi

Delaa idiootti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Delaa idiootti

Puhu minulle selevää suomee, en mie ymmärrä noi hienoi sannoi

• Anonyymi

En minä sitä voi tietää! Mutta joskus jos tapaatte niin toki hän voi tehdä myös sinulle samoin! Annan neuvon että et heti kättelyssä ala pyytämään häneltä leikkaamista!! Jos kerran haluat sitä niin älä pilaa mahdollisuuksiasi!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä sitä voi tietää! Mutta joskus jos tapaatte niin toki hän voi tehdä myös sinulle samoin! Annan neuvon että et heti kättelyssä ala pyytämään häneltä leikkaamista!! Jos kerran haluat sitä niin älä pilaa mahdollisuuksiasi!!

Kissakin jää hiirettä jos pitää liian kiirettä. Olen samaa mieltä tämän miehen kanssa. Jos heti kättelyssä pidät kiirettä niin niin voi käydä niin että tyttö häipyy etkä saa toista tilaisuutta koskaan! Anna ajan kulua rauhassa ja myöhemmin hän haluaa leikata karvasi, voi jopa pyytää sitä !!

• Anonyymi

Hyi nyt jumalauta. Ootte ihan kipeitä päästä

• Anonyymi

Itte oot alapäästä kipee kun oot runkannu liikaa

• Anonyymi

Mun pikkusisko sais ihan koska vaan koskea mun kaluuun... eiku siis ajaa mun mmunakarvat poiis. Ei vaan kehtaa pyytää

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      271
      2360
    2. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1031
    3. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1031
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1000
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      941
    6. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      861
    7. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      21
      848
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      756
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      697
    10. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      299
      694
    Aihe