Siskoni likkani

Anonyymi-ap

Ei varmaan kukaan voi uskoa mutta pikkusiskoni leikkasi äsken kullinkarvani! Tuntui ihmeelliseltä. Emme ole olleet missään yhteyksissä muuten. Tämä nyt vain sattui.. ei kummempaa!! Tiedän että jos olisin ollut ihan huumana niin Siskoni ei olisi tähän suostunut.

17

1767

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisiko siskosi leikata minutkin?

      • Anonyymi

        Miksi ei? En voi tietää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei? En voi tietää

        Voin kuohia tollasen urpon


    • Anonyymi

      Jono

      • Anonyymi

        No ei hän ammatikseen hiuksia leikkaa, siskoni on sairaanhoitaja Jorvissa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei hän ammatikseen hiuksia leikkaa, siskoni on sairaanhoitaja Jorvissa!!

        No sepäs sattui asun myös espoossa


    • Anonyymi

      Jos kerran siskosi vei kullinkarvasi, voisiko hän leikata minunkin karvat? Maksan vaikka kuinka paljon

      • Anonyymi

        Ei hän siitä vaadi rahaa, voit olla varma siitä! Tekee vaan jos haluaa. En minä voi esittää hänelle tällaista! Jos sattuma vie yhteen niin se ei kuulu minulle! Toisaalta ei minulla ole mitään sitä vastaan.


    • Anonyymi

      Voi sentään, taitaa olla turhaa olettaa että saisin siskosi leikkaamaan minulta??,,

      • Anonyymi

        Ei ole, en tiedä


      • Anonyymi

        Delaa idiootti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Delaa idiootti

        Puhu minulle selevää suomee, en mie ymmärrä noi hienoi sannoi


      • Anonyymi

        En minä sitä voi tietää! Mutta joskus jos tapaatte niin toki hän voi tehdä myös sinulle samoin! Annan neuvon että et heti kättelyssä ala pyytämään häneltä leikkaamista!! Jos kerran haluat sitä niin älä pilaa mahdollisuuksiasi!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä sitä voi tietää! Mutta joskus jos tapaatte niin toki hän voi tehdä myös sinulle samoin! Annan neuvon että et heti kättelyssä ala pyytämään häneltä leikkaamista!! Jos kerran haluat sitä niin älä pilaa mahdollisuuksiasi!!

        Kissakin jää hiirettä jos pitää liian kiirettä. Olen samaa mieltä tämän miehen kanssa. Jos heti kättelyssä pidät kiirettä niin niin voi käydä niin että tyttö häipyy etkä saa toista tilaisuutta koskaan! Anna ajan kulua rauhassa ja myöhemmin hän haluaa leikata karvasi, voi jopa pyytää sitä !!


    • Anonyymi

      Hyi nyt jumalauta. Ootte ihan kipeitä päästä

    • Anonyymi

      Itte oot alapäästä kipee kun oot runkannu liikaa

    • Anonyymi

      Mun pikkusisko sais ihan koska vaan koskea mun kaluuun... eiku siis ajaa mun mmunakarvat poiis. Ei vaan kehtaa pyytää

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe