Mitä teet jos olet vessassa kakalla ja huomaat että vessa paperi on loppu.
selitä nyt tarkkaa ja älä ole ujo.
Psykiatri
Vessa paperi loppu!
7
338
Vastaukset
- rinsessa
ei kakkaa, en voi ainakaan kertoa siitä sinulle mitään.
- qazqaz
Hymähdän ohimennen jonka jälkeen pyyhin suihkuverhoon niinkuin ennenkin.
- Vesa
Tais mennä sormipeliksi, taas on kynnen alukset
paskassa. - Uuno
Suihkuverholla?! Sehän on muovia, eikä putsaa vaan levittää. Miltä sinusta tuntuu aina kävellä perse paskassa, ja kotona on suihkuverho ruskeana? Ja vielä neuvot muille tuollaista älyvapaata konstia! Minä käytän tuota "Pyyhkäse"-menetelmää.
- niitä on aina
Etkös ole kuullu pestävistä veskipapereista? Käytetyt paperit voi huuhtoo joko juoksevan raanan alla, tai sitte jos ostaa sitä kestävämpää niin ne voi pestä pesukoneessa 40 asteessa ilman linkousta! Patterille veskii kuivuun, niin on aina lähettyvillä..!
Niitä voi pestä jonkun kerran varmaan kestää noin kuusi pesua sit ne alkaa olla jo huonokuntoisia ja hajoo.
Niitä voi käyttää märkänäkin ettei tarvi oottaa kuvumista! Kätevää..!
kierrätyshän on nyt in...! ..sanomalehtia ja otan iisisti..
- Uuno
Siis pyyhkäset sormella vaon puhtaaksi, mutta et likaa vieressäsi olevaa suihkuverhoa, kuten tuo yksi tumpelo aiemmin, vaan käsiin käytetään käsipyyhettä, ja sitten peset kädet puhtaaksi saippualla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439