Ei Raamattu turhaan lahkosaatanoista ja sen apureista varoita.
"Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen."
Raamatun varoitukset kannattaa ottaa tosissaan
63
89
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesus puhuu paljon hänen nimissään tulevista eksyttäväisistä uskonlahkoista. Ne tekevät ihmeitä ja tunnustekoja, joiden takana ei ole itse Jeesus, vaan eksyttäväiset henget ja voimat, jotka esiintyy Pyhinä Henkinä ja Jeesuksina.
- Anonyymi
Hellarivaparit siis ymmärtää olevansa piraatti lahko rahanpesua ja rikollisuutta myyntipöydät väärät opettajat. No vihdoinkin.
- Anonyymi
Minä en löydä Raamatusta kohtaa missä vauvaa kastetaan valelemalla vettä päälakeen.
Onko vauvakastetuilla oma Raamattu?- Anonyymi
Enkä minä kohtaa jossa aikuienn upotetaan toisen kerran.
Onko uudestikastajilla oma Raamattu? - Anonyymi
onko vauva jokin poikkeus ,
"kaikki kansat" Matt: 28: 19
"perhekuntansa" Apt:16:
"kaikki omaisensa" Apt: 16:
helluntailaiset tuijottaa siis IHMISEEN, kun taas kristityt uskoo Jeesukseen, eikä omiin tekoihin.
"katse kiinnitettyinä uskon alkajaan Jeesukseen" Hebr: 12: 2 - Anonyymi
Joku ihmeellinen tarve noilla on aina puhu vauvoista... ei ole tervettä tuollainen
En löydä Raamatusta kohtaa jossa uskova lapsi tai suomalainen kastetaan.. siitä sitten tekemään uudestikastajien johtopäätöksiä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko uudestikastajilla oma Raamattu?Vauvakastettu tässä kastetaan toiseen kertaan! Oikea uskovien upotuskaste on oikea kaste. Huom! Vasta oikean kasteen jälkeen he saivat Pyhän Hengen kasteen!!! Vauvakaste on valtiokirkon keksintö!
Apt19:3 Ja hän sanoi: "Millä kasteella te sitten olette kastetut?" He vastasivat: "Johanneksen kasteella."
19:4 Niin Paavali sanoi: "Johannes kastoi parannuksen kasteella, kehoittaen kansaa uskomaan häneen, joka oli tuleva hänen jälkeensä, se on, Jeesukseen."
19:5 Sen kuultuaan he ottivat kasteen Herran Jeesuksen nimeen.
19:6 Ja kun Paavali pani kätensä heidän päälleen, tuli heidän päällensä Pyhä Henki, ja he puhuivat kielillä ja ennustivat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vauvakastettu tässä kastetaan toiseen kertaan! Oikea uskovien upotuskaste on oikea kaste. Huom! Vasta oikean kasteen jälkeen he saivat Pyhän Hengen kasteen!!! Vauvakaste on valtiokirkon keksintö!
Apt19:3 Ja hän sanoi: "Millä kasteella te sitten olette kastetut?" He vastasivat: "Johanneksen kasteella."
19:4 Niin Paavali sanoi: "Johannes kastoi parannuksen kasteella, kehoittaen kansaa uskomaan häneen, joka oli tuleva hänen jälkeensä, se on, Jeesukseen."
19:6 Ja kun Paavali pani kätensä heidän päälleen, tuli heidän päällensä Pyhä Henki, ja he puhuivat kielillä ja ennustivat.PARANNUKSEN KASTE 19:4 SAATANAN HARHAOPPISET RAHAN HUIJAAJAT . Palauta mökit autot osakkeet vaatteet mitä varastanut.
- Anonyymi
Har Armageddon on Israelissa Jisreelin tasanko saatanan eksyttää. Jeesus kastettiin salimissa ainonissa. Parannuksen kasteesta ei edes fariseukset päässyt läpi. Vanha hapatus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vauvakastettu tässä kastetaan toiseen kertaan! Oikea uskovien upotuskaste on oikea kaste. Huom! Vasta oikean kasteen jälkeen he saivat Pyhän Hengen kasteen!!! Vauvakaste on valtiokirkon keksintö!
19:6 Ja kun Paavali pani kätensä heidän päälleen, tuli heidän päällensä Pyhä Henki, ja he puhuivat kielillä ja ennustivat.VALKOISEKSI KALKITTU SEINÄ
- Anonyymi
Minä en löydä Raamatusta kohtaa missä vauvaa kastetaan valelemalla vettä päälakeen.
Onko vauvakastetuilla oma Raamattu?
Minä en löydä Raamatusta sanaa helluntalaisuus,jehovan todistajat,adventimi lahko,en mitään 1800-luvun lahkoja amerikasta tai Suomesta?
Luinko väärin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
helluntailaiset tuijottaa siis IHMISEEN, kun taas kristityt uskoo Jeesukseen, eikä omiin tekoihin.
"katse kiinnitettyinä uskon alkajaan Jeesukseen" Hebr: 12: 2helluntailaiset tuijottaa siis IHMISEEN, kun taas kristityt uskoo Jeesukseen, eikä omiin tekoihin.
Aina on Kristus,ei ihminen joka häviää! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Har Armageddon on Israelissa Jisreelin tasanko saatanan eksyttää. Jeesus kastettiin salimissa ainonissa. Parannuksen kasteesta ei edes fariseukset päässyt läpi. Vanha hapatus.
Kerro tarkkemin jos osaat,olen asut Israelissa usean vuoden ja kirjoituksesi ei pidä täysin paikkaansa.
- Anonyymi
Pahis ei ymmärrä,mitä on kaste?
Ei vauvoja 1800-lukulainen kastettu vaan Johannes kastoi Kristuksen nimeen ihmisiä,että se olisi alku Kristustukseen !
Lahkolaiset 1800-luvulta on niin pöljiä,että lahkon opettaja kertoo milloin vilkku pistetään vasemalle tai oikealle.
TYhmä ääliö perusta voi sokeuttaa kaikki pöjät jäsenet ja onhan se nähty monesti,silti vaan pöljät kokoontuu yhteen.
Kun ymmärräs ei riitä siihen miten Kristuksen seuraajat sai alkunsa !
Ne ei ollu 1800-luvun pöljiä.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko uudestikastajilla oma Raamattu?Missä se ensimmäinen "upotus*" on? Vapaissa suunnissahan suoritetaan keskeneräinen kaste loppuun. Luterilaiset saavat vain hiukset kasteltua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"katse kiinnitettyinä uskon alkajaan Jeesukseen" Hebr: 12: 2onko vauva jokin poikkeus ,
edellä on sokeuttava, johon on johdatettu harha, se vauva. Ja tämä on eksyttänyt "perhekunnassa" jankkaamisen tähden - se vauva ja sen pakanallinen kaste, ettei vain helvettiin joudu kitumaan. Teillä on todistuksessanne perhekunta harhassa kitumisjumalanne oppi, perkeleellinen opetus pimeästi - että Jumala rääkkäisi syntynyttä perisynnin takia helvetin tulessa. Avaa silmäsi ja järkesi, äläkä aina näyttele typerää jankkaajaa ja jossa ylennät itsesi Luciferin haluun häpäistä alttari
Helluntaiset eivät tuijota mihinkään muitten vapaitten suuntien kanssa kastamalla uskovien upotuskastetta raamatullisesti. Älä eksytä itseäsi jankkaamalla. Sillä et pelastu.
"katse kiinnitettyinä uskon alkajaan Jeesukseen" Hebr: 12: 2
Siis ota Hänen esimerkistä mallia. Hän oli ymärileikattu, mutta kastettiin ymmärryksen ajassa. Hokaatko?= - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PARANNUKSEN KASTE 19:4 SAATANAN HARHAOPPISET RAHAN HUIJAAJAT . Palauta mökit autot osakkeet vaatteet mitä varastanut.
Vedähän henkeä - olet harhasi hurmassa ja et sokeudessasi tajua, mistä puhut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VALKOISEKSI KALKITTU SEINÄ
Vauvakasteen kirkot on kalkittuja vanhanviinin seinällä juopuneena vedestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahis ei ymmärrä,mitä on kaste?
Ei vauvoja 1800-lukulainen kastettu vaan Johannes kastoi Kristuksen nimeen ihmisiä,että se olisi alku Kristustukseen !
Lahkolaiset 1800-luvulta on niin pöljiä,että lahkon opettaja kertoo milloin vilkku pistetään vasemalle tai oikealle.
TYhmä ääliö perusta voi sokeuttaa kaikki pöjät jäsenet ja onhan se nähty monesti,silti vaan pöljät kokoontuu yhteen.
Kun ymmärräs ei riitä siihen miten Kristuksen seuraajat sai alkunsa !
Ne ei ollu 1800-luvun pöljiä..Eli pöljyys tuli 1500- luvun kummitusjuttujen ja papin avustuksella ja tänään tätä helvetillistä jumalaansa päävälelulla yritetään lepyttää, ettei vain vauvaa kiduteta helvetillisen martti lutherin helvetissä vaivaten iankaikkisesta iankaikkiseen, kun perisynti synnitti niin marttijumalan opetettujen suulla harhaa- harhaa- typerää harhaa, harhautettujen harhaa- pimeyttä, sairasta ajatusta- älyttömyyttä, josta ei uskalleta hypätä pois. Sairasta, niin sairasta - vauvoja kiduttava jumalankuva - vauvakaste.
- Anonyymi
Satanan kätyri 1800-lukulainen.
Minut on kastettu vauvana ja mitä vingut siitä?
On vain hyvä,etten ole lahkolainen 1800-luvulta.
Todennnäköisetsi sinutkin on kastettu mutta jos olet alkujaa 1800-luvun typeryydestä,niin vanhempasi on ollut ja on eksyneet.
En tänäpäivän ottaisi mitään upotuskastetta,kuten te 1800-lukulaiset teette,sillä ei ole mitään merkitystä.
En tiedä onko vauvana kasteeteella merkitystä?
Mutta,uusialku sielun matkassa lapselle ja Kristuksen kosketus ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
19:6 Ja kun Paavali pani kätensä heidän päälleen, tuli heidän päällensä Pyhä Henki, ja he puhuivat kielillä ja ennustivat.Vauvakastettu tässä kastetaan toiseen kertaan! Oikea uskovien upotuskaste on oikea kaste. Huom! Vasta oikean kasteen jälkeen he saivat Pyhän Hengen kasteen!!
Oikea uskova ja vitut.Narsisti kuten kaikki he !
Sinä olet juuri se pelastettu,sinä olet juuri se Kristuksen valo ja laupeus ja oikea sana,kun sinut on upotettu sen seitsemän kertaa..ja rituaalit tehty kuperkeilla ja millä vain mitä 1800-luku keksii:) Sinä ylpeilet?
Kaikki millä on väliä,on sinun sydänmen oikeellisuus,usko ja Rakkaus.
Ei millään upotus ja hapatus kasteella..
Vaan sinä itse,olet se Rakkaus tai pimeys !
(tätä ei määritä uskonto,ei lakot ei mikään vaan sinä)
- Anonyymi
Toki Raamatun kirjoitukset pitää ottaa vakavasti ja pitäytyä niissä.
Raamatun kirjoituksia ei tule siis käyttää omaan korvasyyhyyn, eikä oman mielensä ja sydämen katkeroitumisen välineenä.
Kerrohan keitä tarkoitat "lahkos..oilla", keitä he ovat? Kuinka perustelet?
Onko Jeesus kanssasi samaa mieltä?
Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.
Usko Toivonen- Anonyymi
erityisesti : EVANKELIUMI, kaikki mitä Jeesus opettaa.
"Tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa todistukseksi kaikille
kansoille" Matt: 24: 14 - Anonyymi
Vauvakastetut LAHKOLAISET täällä rienaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uudestikastettu rienaaja ja haluaa vauvoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsekunkin on syytä tarkata mitä kirjoittaa, turhat riidat ja riidanaiheet ovat pahasta.
Jokaisesta sanasta meidän pitää tehdä tiliä Jumalalle.
7 Sillä ei kukaan meistä elä itsellensä, eikä kukaan kuole itsellensä.
8 Jos me elämme, niin elämme Herralle, ja jos kuolemme, niin kuolemme Herralle. Sentähden, elimmepä tai kuolimme, niin me olemme Herran omat.
9 Sillä sitä varten Kristus kuoli ja heräsi eloon, että hän olisi sekä kuolleitten että elävien Herra.
10 Mutta sinä, minkätähden sinä tuomitset veljeäsi? Taikka sinä toinen, minkätähden sinä halveksit veljeäsi? Sillä kaikki meidät asetetaan Jumalan tuomioistuimen eteen.
11 Sillä kirjoitettu on: "Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, minun edessäni pitää jokaisen polven notkistuman ja jokaisen kielen ylistämän Jumalaa".
12 Niin on siis meidän jokaisen tehtävä Jumalalle tili itsestämme.
13 Älkäämme siis enää toisiamme tuomitko, vaan päättäkää pikemmin olla panematta veljenne eteen loukkauskiveä tai langetusta.
( Room 14)
Joka ymmärtää, mikä lahja Jumalan rakkaus Jeesuksessa Kristuksessa on, katsoo asoita tuosta Jumalan lahjasta käsin.
Opit ja oppiriidat ovat pahasta.
Jumala on itse vanhurkas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen.
Usko Toivonen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, "
Vauvakastettujen lahkolaisten saastaiset tekstit todistavat yllä olevan tekstin todeksi. Heidän seurakuntalaiset ja papit ovat samaa porukkaa. Lutherin murhahenki elää. Ei ne leipäpapin liperit ja vauvakaste auta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, "
Vauvakastettujen lahkolaisten saastaiset tekstit todistavat yllä olevan tekstin todeksi. Heidän seurakuntalaiset ja papit ovat samaa porukkaa. Lutherin murhahenki elää. Ei ne leipäpapin liperit ja vauvakaste auta."Vauvakastetut lahkolaiset"?
Ovatko helluntailaiset alkaneet kastaa nykyisin myös vauvoja? Lahkon ihmeparantajat varmaankin toimivat kastajina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vauvakastettujen lahkolaisten saastaiset tekstit todistavat yllä olevan tekstin todeksi. Heidän seurakuntalaiset ja papit ovat samaa porukkaa. Lutherin murhahenki elää. Ei ne leipäpapin liperit ja vauvakaste auta.Me iloitsemme kaikista Jeesukseen Kristukseen syntiensä sovittajana uskovista veljistämme ja sisaristamme.
14 Sillä Kristuksen rakkaus vaatii meitä, jotka olemme tulleet tähän päätökseen: yksi on kuollut kaikkien edestä, siis myös kaikki ovat kuolleet;
15 ja hän on kuollut kaikkien edestä, että ne, jotka elävät, eivät enää eläisi itselleen, vaan hänelle, joka heidän edestään on kuollut ja ylösnoussut.
16 Sentähden me emme tästä lähtien tunne ketään lihan mukaan; jos olemmekin tunteneet Kristuksen lihan mukaan, emme kuitenkaan nyt enää tunne.
17 Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut. ( 2Kor 5)
Uskovat elämällään todistavat Kristuksen rakkaudesta.
Lihan mukaan ( turha riitely on lihan teko, "lihan teot ovat ilmeiset") elävä ei elä Kristukselle vaan itselleen.
Uskova kyllä uskovan tunnistaa, olipa sitten mistä karsinasta hyvänsä.
Usko Toivonen - Anonyymi
Iljettävää tekstiä. Juuri tuon takia ylläpito joutui tuon täältä eristämään.
Tuollaistako se uudestikaste saa aikaan? - Anonyymi
Täällä on monenlaista kirjoittajaa, monenlaisista lähtökohdista ja tilanteista.
Kaikki ovat kuitenkin Jumalalle kallisarvoisia, kaikista on maksettu täydet lunnaat Jeesuksessa Kristuksessa.
Jumala on kärsivällinen ja kutsuu pelastuksen evankeliumin kautta ihmisiä kääntymään puoleensa, odottaa itsekunkin kääntymystä pois pahuudestaan.
16 Mutta nouse ja seiso jaloillasi; sillä sitä varten minä olen sinulle ilmestynyt, että asettaisin sinut palvelijakseni ja sen todistajaksi, mitä varten sinä olet minut nähnyt, niin myös sen, mitä varten minä sinulle vastedes ilmestyn.
17 Ja minä pelastan sinut sekä oman kansasi että pakanain käsistä, joitten tykö minä sinut lähetän
18 avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.' ( Apt 26)
Usko Toivonen - Anonyymi
Siinä taas uudestikasteen hedelmää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uudestikastettu rienaaja ja haluaa vauvoja ---- mietihän panettelija joskus aivoillasi asiaa, äläkä aina näytä typeryyttä siitä, ettei uskalla pakanuuttaan miettiä ja hypätä paskasta pihalle. Kiduttavan jumalan kärrystä.
tässä ei ole mitään järkeä, vaan ihmisen harha, nimellä martin puheet.
Mitä ovat nuo kysymykset, joihin kummi vastailee lapsen puolesta?
Ensimmäinen kysymys Lutherin alkuperäisen katekismuksen mukaan kuuluu näin:
- Luovutkos perkeleestä? - Luovun, vastaa kummi. Pappi jatkaa kysymyksiä ja kummi vastailee.
- Luovutko kaikista hänen teoistaan? - Luovun. - Luovutko kaikesta hänen petoksestaan? - Luovun.
Lopulta pappi esittää tärkeän ja keskeisen kysymyksen.
- Uskotko Jeesukseen Kristukseen, Jumalan ainoaan Poikaan, meidän Herraamme, joka syntyi ja kärsi kuoleman?
- Uskon, vastaa kummi lapsen puolesta. Lopuksi pappi kysyy: - Tahdotko, että sinut kastetaan? - Tahdon.
Eli nyt siis on ilmassa uskoa. Se merkitsee sitä, että voidaan kastaa.
Ja kun pappi ei mene synnyttävän äidin helmojen alle, ja pitää kastaa helvettipelottelun takia, että pappiputini saa kansansa peloteltua, annettiin lapsenpäästäjälle lupa tehdä hätäkaste.
Ajatelkaa edes 2022 vuonna - onhan teillä sentään ilmeisesti käyty koulua senverran, että käsittää valheen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me iloitsemme kaikista Jeesukseen Kristukseen syntiensä sovittajana uskovista veljistämme ja sisaristamme.
14 Sillä Kristuksen rakkaus vaatii meitä, jotka olemme tulleet tähän päätökseen: yksi on kuollut kaikkien edestä, siis myös kaikki ovat kuolleet;
15 ja hän on kuollut kaikkien edestä, että ne, jotka elävät, eivät enää eläisi itselleen, vaan hänelle, joka heidän edestään on kuollut ja ylösnoussut.
16 Sentähden me emme tästä lähtien tunne ketään lihan mukaan; jos olemmekin tunteneet Kristuksen lihan mukaan, emme kuitenkaan nyt enää tunne.
17 Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut. ( 2Kor 5)
Uskovat elämällään todistavat Kristuksen rakkaudesta.
Lihan mukaan ( turha riitely on lihan teko, "lihan teot ovat ilmeiset") elävä ei elä Kristukselle vaan itselleen.
Uskova kyllä uskovan tunnistaa, olipa sitten mistä karsinasta hyvänsä.
Usko ToivonenUskova kyllä uskovan tunnistaa, olipa sitten mistä karsinasta hyvänsä.
Paskaa puhut..toivosen usko.
Toisilla on usko tappamista ja toisilla erottamista sekä halveksuntaa.
Olet kyllä tyhmä usko toivonen kun et tiedä.
Kaikki ja monet saatanan riidat johtuvat juuri uskonnosta,eikö vain?
Sotia,tappamista ja pilkkaamista sekä halveksuntaa,
On niin paljon eri lahkoja,monet niin sekaisin.
Ainoastaa voi sanoa samaa,rikollinen jengiläinen tunnistaa omansa mutta ei HE JOTKA ovat lahkoista saatanasta, ja valtauskonnon kidutuksen huudosta.
Missä on ystäväni,ne Rakkaat ihmiset jotka ei välitä maailman lahkojen ja valtauskontojen roska sanomasta miten pitää elää?
Missä on he,jotka uskovat Kolminaisuuteen..Kolme yhdessä,Isä,Poika ja pyhä henki !
Uskot hyvään ja Rakkauteen,ilman lahkojen määräyksiin tai valta uskonnon menoon . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on monenlaista kirjoittajaa, monenlaisista lähtökohdista ja tilanteista.
Kaikki ovat kuitenkin Jumalalle kallisarvoisia, kaikista on maksettu täydet lunnaat Jeesuksessa Kristuksessa.
Jumala on kärsivällinen ja kutsuu pelastuksen evankeliumin kautta ihmisiä kääntymään puoleensa, odottaa itsekunkin kääntymystä pois pahuudestaan.
16 Mutta nouse ja seiso jaloillasi; sillä sitä varten minä olen sinulle ilmestynyt, että asettaisin sinut palvelijakseni ja sen todistajaksi, mitä varten sinä olet minut nähnyt, niin myös sen, mitä varten minä sinulle vastedes ilmestyn.
17 Ja minä pelastan sinut sekä oman kansasi että pakanain käsistä, joitten tykö minä sinut lähetän
18 avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.' ( Apt 26)
Usko ToivonenPelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.
Usko Toivonen
Jos on Usko lahkolainen 1800-luvula,niin ei kyllä kiinnosta amerikan jepen jutut!
- Anonyymi
Lahkosaatanat apureineen yrittää estää lapsen kastamisen Jumalan lapseksi kaikilla mahdollisilla valheen keinoilla. Jenkkilahkot on kaikki niitä pahoja eksyttäjiä. Lahkosaatanat kieltää kaikki Raamatun perustotuudet syntiinlankeemuksesta alkaen.
"Ette suikaan kuole, vaan tulette yhtä viisaaksi kuin Jumala." sanoo lahkokäärme.
Room. 9:8
"Tämä tarkoittaa, etteivät Jumalan lapsia ole luonnolliset jälkeläiset, vaan että jälkeläisiksi luetaan lupauksen voimasta syntyneet lapset."- Anonyymi
Helluntailaiset hokee mantrojaan, että lapsi syntyy suoraan Jumalan valtakuntaan, vaikka Jeesus sanoo, että kaikkien ihmisten on ensin synnyttävä uudeksi kasteen vedestä ja Hengestä.
"Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan."
Jeesusta meidän pitää uskoa, eikä mitään helluntailaisten saarnamiesten myyntipuheita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntailaiset hokee mantrojaan, että lapsi syntyy suoraan Jumalan valtakuntaan, vaikka Jeesus sanoo, että kaikkien ihmisten on ensin synnyttävä uudeksi kasteen vedestä ja Hengestä.
"Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan."
Jeesusta meidän pitää uskoa, eikä mitään helluntailaisten saarnamiesten myyntipuheita.Uskon huutokauppakeisarit käyttää kaikki keinot hyväksi hypnoosista hurmokseen, villitseviin kaatohenkiin ja ties mitä konsteja syöttävät herkkäuskoisille ihmisille kädet ojossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon huutokauppakeisarit käyttää kaikki keinot hyväksi hypnoosista hurmokseen, villitseviin kaatohenkiin ja ties mitä konsteja syöttävät herkkäuskoisille ihmisille kädet ojossa.
Kiihkouskovaisten käsien alle ei pidä mennä niitä henkiä ja muita "armolahjoja" saamaan.
1. Tim. 5:22
Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana. - Anonyymi
DRAGON HELLARI BUDHA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon huutokauppakeisarit käyttää kaikki keinot hyväksi hypnoosista hurmokseen, villitseviin kaatohenkiin ja ties mitä konsteja syöttävät herkkäuskoisille ihmisille kädet ojossa.
FIDAN KIRPPUTORI VARASTETUT TAVARAT . OSTETAAN PELASTUSTA RAHALLS TAVARALLA HUIJATAAN IHMISIÄ
- Anonyymi
Niin, onhan se totta, että lapsikasteet vähenevät Suomessa, johtuen uskon Jumalaan vähentymisestä, tämä ei johdu helluntailaisuudesta, vapaakirkollisuudesta, vaan kirkosta eroamisista muista syistä, yleensä uskottomuuden seurauksena.
"Lapsikasteiden väheneminen on alkanut näkyä ripari-ikäisten, 14–15-vuotiaiden, ikäluokassa. Erityisesti pääkaupunkiseudulla rippikouluun tulee yhä enemmän nuoria, joita ei ole kastettu lapsena."
Lainaus Kirkko ja Kaupunki lehden artikkelista.
https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/kun-lapsikasteet-vahenevat-yha-useampi-nuori-kastetaan-riparin-yhteydessa
Rippikoulussa heistä sitten osa ottaa kasteen ja siitä rippipappi toteaa:
"Papille riparilaisen kastaminen on puhutteleva hetki. Matti Hyryn mielestä tilanteesta tekee hienon se, että kaste on nuoren oma valinta ja jokainen sana, joka kastetilaisuudessa sanotaan, tuntuu todella kohdistuvan nuorelle."
Usko Toivonen - Anonyymi
Lahkosaatanat apureineen yrittää estää lapsen kastamisen Jumalan lapseksi kaikilla mahdollisilla valheen keinoilla. Jenkkilahkot on kaikki niitä pahoja eksyttäjiä. Lahkosaatanat kieltää kaikki Raamatun perustotuudet syntiinlankeemuksesta alkaen.
"Ette suikaan kuole, vaan tulette yhtä viisaaksi kuin Jumala." sanoo lahkokäärme.
"Tämä tarkoittaa, etteivät Jumalan lapsia ole luonnolliset jälkeläiset, vaan että jälkeläisiksi luetaan lupauksen voimasta syntyneet lapset."
Älä viitti valheella aina pönkätä piemää jumalasikuvaa- voithan jo irrottautua opitusta pimeästä sokeuttavasta mantrasta, mikä on sinutkin tehnyt sokeaksi.
Luulet omaavasi tiedon, mutta olet hukassa.
Itse oli samanlainen ja raukkana manasin opitun kaavan mukaan, kunnes tajusin, minkä kuvan annoin Jumalasta, jossa Jumala kiduttaisi syntyneitä lapsia, ellen ikäänkuin kastaisi heitä- ei - pitää jo ottaa järki käteen ja nähdä, ettei tämä toimi, koska ihminen puhuu - koska Lucifer puhuttaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tämä tarkoittaa, etteivät Jumalan lapsia ole luonnolliset jälkeläiset, vaan että jälkeläisiksi luetaan lupauksen voimasta syntyneet lapset."
Älä viitti valheella aina pönkätä piemää jumalasikuvaa- voithan jo irrottautua opitusta pimeästä sokeuttavasta mantrasta, mikä on sinutkin tehnyt sokeaksi.
Luulet omaavasi tiedon, mutta olet hukassa.
Itse oli samanlainen ja raukkana manasin opitun kaavan mukaan, kunnes tajusin, minkä kuvan annoin Jumalasta, jossa Jumala kiduttaisi syntyneitä lapsia, ellen ikäänkuin kastaisi heitä- ei - pitää jo ottaa järki käteen ja nähdä, ettei tämä toimi, koska ihminen puhuu - koska Lucifer puhuttaa.Höpölöpö sinun juttuihisi, luonnolliset ja sitten vauvat - ajattele edes mistä puhut.
Itse lahkokäärme puhuttaa siellä martin alttarilla näissä asioissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesusta meidän pitää uskoa, eikä mitään helluntailaisten saarnamiesten myyntipuheita.Helluntailaiset hokee mantrojaan, että lapsi syntyy suoraan Jumalan valtakuntaan,
Täh,amerikkalainen lahkoko näin sanoo?
Tää maailma on ihan helvettiä ja heille Jumalan valtakunta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, onhan se totta, että lapsikasteet vähenevät Suomessa, johtuen uskon Jumalaan vähentymisestä, tämä ei johdu helluntailaisuudesta, vapaakirkollisuudesta, vaan kirkosta eroamisista muista syistä, yleensä uskottomuuden seurauksena.
"Lapsikasteiden väheneminen on alkanut näkyä ripari-ikäisten, 14–15-vuotiaiden, ikäluokassa. Erityisesti pääkaupunkiseudulla rippikouluun tulee yhä enemmän nuoria, joita ei ole kastettu lapsena."
Lainaus Kirkko ja Kaupunki lehden artikkelista.
https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/kun-lapsikasteet-vahenevat-yha-useampi-nuori-kastetaan-riparin-yhteydessa
Rippikoulussa heistä sitten osa ottaa kasteen ja siitä rippipappi toteaa:
"Papille riparilaisen kastaminen on puhutteleva hetki. Matti Hyryn mielestä tilanteesta tekee hienon se, että kaste on nuoren oma valinta ja jokainen sana, joka kastetilaisuudessa sanotaan, tuntuu todella kohdistuvan nuorelle."
Usko Toivonen"Papille riparilaisen kastaminen on puhutteleva hetki. Matti Hyryn mielestä tilanteesta tekee hienon se, että kaste on nuoren oma valinta ja jokainen sana,
Pappihan kastaa mutta oikeasti nuori ei ymmärrä vielä tuoss iässä,se on vaan kuuluu yhteiskuntaan tekona,joten et ymmärrä.
Se ei ole oma valinta,kuten minulla.Menin rippileirille pillu mielessä,kun olin 15v.
Kyllä tytöt kiinnosti vaikka sitä ei tullut saatuakkaan mutta oli hyviä hetkiä:)
Pappi ja uskon paimen tappeli humalassa:)
Olihan sekin virret ja näky,kun katsoimme pentuna.
Kukaan ripari ikäinen ei ymmärrä muut,kuin pakkoa ohjelmassa ja leirillä on se hormooni kiima:) Mitä väliä papista,kun on elämää. Näin se on vain nuorena ne hormoonit,sorry pappi ja saarnat mitkä ei jäänyt mieleen kuten ne toiset osapuolet!
>>Ei Raamattu turhaan lahkosaatanoista ja sen apureista varoita.>>
Putin ei ole lahkosaatana.
😄😄😄😄😄- Anonyymi
No, Pasi Toivonen. Onko sitten putinki enkeli, kun tappaa ihmisiä, uskottomista, uskovaisiin.
Vai olisiko hän sittenkin pimeyden lahkossa, ja kenen se alue on?
- Anonyymi
Helluntailaisille kehitettiin uusi helluntai 100 v sitten ja huonosti se matki alkuperäistä helluntaita.
Helluntailaisuuden perustaja oli seksuaalirikollinen ja bisnesmies.- Anonyymi
PIRAATTI HELLLUT.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PIRAATTI HELLLUT.
Meedia on Babylon persia Iran mesopotania.
- Anonyymi
Raamatullinen aloitus lahkojen vaarallisuudesta.
Hellarit on paniikissa!
Ne ei osaa enää muuta kuin hokea: "vauvakaste, vauvakaste, Putin, Putin" - Anonyymi
Helluntailaisuus on Parhamin kehittämä piraattiuskonto, jonkinlainen kristinuskon jäljitelmä tähän aikaan sijoitettuna.
- Anonyymi
No, näytä sinä esimerkkiä uskosta - ja uskon kautta kasteen haudassa käyneenä. Ei siihen hellutalaisuutta tarvita - Eihän helluntalaisuutta ollutkaan, kun kastettiin Herran kansaa.
- Anonyymi
Mutta Sudenpentujen käsikirjasta saa parempia ohjeita kuin raamatusta.
- Anonyymi
Luterilaisuus on lahko, sen sanan täydessä merkityksessä.
- Anonyymi
Helluntailaisuus eritoten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntailaisuus eritoten
Totta - antisemitismissa kumpikin. Ratkaisu, tehtää parannus - kumpikin.
Vai pitääkö tuoda teille pienet puukot, että pääsette oikein kristillisesti taas tappelemaan.
Sitä vartenhan on kirkkokunnat, että valtajakkarasta tapellaan verissä päin ja siinä on teillä oiva lupa tapella. Siinä näkyy teidän keskinäinen rakkaus, eikös vain?
- Anonyymi
Puhut aloituksessa varmaan pakanallisesta antisemitistisesta uskosta, josta Raamatun Ilmestyskirja varoittaa - koska tuomio kohtaa, niin kovemmin opettajia, kuin kuulijoita, jotka niskoittelevat raamattua, sen sanomaa vastaan.
- Anonyymi
Luet siis 33/38 käännöstä. Olet siis vanhus. Miksi roikut näillä palstoilla? Eikö elämäsi rupea jo olemaan loppuun taputeltu?
- Anonyymi
Aivan niin, aloittaja- lahkosaarnaajat eivät ymmärrä, että vauva pitää pelastaa helvetin tulesta- jos kuolisi, siksi vesi pesee nainnin kautta siittyneen perisyntinen pelastukseen.
Lahkolaiset eivät käsitä sitä helvetillisen kiduttavan meidän jumalamme kuvaa, siksi he ovatkin lahkosaarnaajia. Vauvanpesuvesi pelastaa Halleluja.
Ja kummit meillä puhuu vatsasaarnoja ja papit kuuntelevat näin vauvan suuntunnustuksen, että näin ovat uskossa ja voidaan kastaan.
Toden totta, lahkoissa ei tätä käsitetä. Ja tästä me pidämme kovan mökän päivästä, viikosta, kuukaudesta toiseen. Meidän vauvakaste on ainutkertainen.
Jumalan valtakunnan Herran valtaistuin on meidän istuimen alapuolella. Me määräämme taivaan jäsenrekisterin ja julistamme kuka vauvoista pelastuu.
Halleluja- tehdään yhteinen suun tunnustus. - Anonyymi
Ylläpito sabotoi palstaa postaamalla työkseen solvauksia ja hullutuksiaan ja valheitaan palstalle. Ylläpidon tarkoitus on estää kaikki rauhallinen ja oikeamielinen keskustelu helluntailaisuudesta ja tuoda tilalle luterilaisuuden pakanalliset opit ja saatanan synagoogan valheet.
- Anonyymi
Sinä sabotoit palstaa postaamalla työksesi solvauksia ja hullutuksiaan ja valheitaan palstalle. Tarkoitussesi on estää kaikki rauhallinen ja oikeamielinen keskustelu uskosta ja tuoda tilalle helluntailaisuuden pakanalliset symboliopit ja saatanan synagoogan valheet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991418
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2251377Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1661128Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori311001- 50886
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_183821Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks8815- 64806
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric248766- 45750