Olen aina ihmetellyt kunnan epäisänmaallisuutta. Nyt siellä touhuaa outo lintu toimittaen VVK.n ( valta kuuluu kremlille) propagandaa. Ennen siellä oli samaa asiaa ajavia kepulaisia. Saattaa kyllä vielä niitäkin löytyä
Alavus, outo ja epäisänmaallinen
12
648
Vastaukset
- Anonyymi
Talipallon nakertajan hommat kiinnosti jopa Iltasanomia jutun verran. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009131059.html
- Anonyymi
Laita heti nimen omana venäläinen sinkkiämpäri päähäsi puoleksi tunniksi! Tunnin päästä taas ja jatkat niin kauan, että ajatus selkiytyy.
- Anonyymi
Olenkin pitänyt teitä alavutelaisia aina vähän sisäsiittoisina kommareita. Kommentisi vahvistaa ajatustani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenkin pitänyt teitä alavutelaisia aina vähän sisäsiittoisina kommareita. Kommentisi vahvistaa ajatustani
Sulla ei ole mitään ajatuksia -ota ämpäri takaisin päähäsi
- Anonyymi
Puolue jota heti äänestän.
- Anonyymi
Sittenhän teitä on jo kaksi.
- Anonyymi
Lintu laittanut lapselleenkin paidan.
- Anonyymi
Eikö Alavuden osuuskauppa myy sinkkiämpäreitä päänne suojaksi?
- Anonyymi
Tämä se kannustaa muuttamaan Alavudelle, kun kunnassa oikeasti asuu täysin sekaisin olevia puoli vuosisataa yhtä ja samaa salaliittoteoriaa inttäneitä kylähulluja ja nyt tämä Tiainen, Venäjän trolli, "korona-asiantuntija" ja ties mitä?
- Anonyymi
Eipä tätä tinttiä kukaan ota tosissaan,hupimies koko sirkuttaja.
- Anonyymi
On kyllä ihme hiippari-Vastustaa koronarokotuksia,oli kuitenkin ensimmäisiä rokotuksen saaneita.
- Anonyymi
Kuinka niin oli ensimmäisiä rokotuksen saaneita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683031
- 922845
- 492067
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201535- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131243Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241212- 181210