Pitääkö miehen siis maksaa naisen huor..misesta?
Risto joutuu maksamaan elatusmaksuja lapselle, jonka biologinen isä hän ei ole
33
201
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa on näin = kellä v**** sillä valta!
Suomen lainsäädännössä on paljon pahasti vialla!
Suomen lainsäädäntö ei ole oikeudenmukainen/tasa-arvoinen.
Laki hyysää naisia, että he ovat pikku raukkoja, joita tulee tukea!
Tuo ei ole lainkaan totta.
Naisilla on Suomessa paljon paremmat mahdollisuudet kuin miehillä.
Suomessa vain miehille on pakollinen asevelvoillisuus!
Naiset voivat käydä armeijan jos huvittaa.
Nytkin Suomessa on nainen Pääminsterinä, joten hyvin naisilla menee.- Anonyymi
Laki suojelee rikollisia. Mutta odittakaas kun pöydät käännetään..
- Anonyymi
Mitäs otti lapsen nimilleen?
- Anonyymi
Kun luuli olevansa sen isä.Vaimo tiesi oikean isän ja kertoikin heti kun jäi kiinni.Mitä tulee väitteeseen ,että aikaili isyyden kiistämisen kanssa,kun myöhästyi 7 viikkoa. Miettikääpä ite ,kun joutuisitte tuollaisen petoksen uhriksi niin kuinka pian kasaisitte itsenne.Vähemmästäkin ihminen lamaantuu ja masentuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun luuli olevansa sen isä.Vaimo tiesi oikean isän ja kertoikin heti kun jäi kiinni.Mitä tulee väitteeseen ,että aikaili isyyden kiistämisen kanssa,kun myöhästyi 7 viikkoa. Miettikääpä ite ,kun joutuisitte tuollaisen petoksen uhriksi niin kuinka pian kasaisitte itsenne.Vähemmästäkin ihminen lamaantuu ja masentuu.
Kontula sitten meni taas ja mokasi itsensä moisilla twiiteillään on siinä yksi surkimus koko akka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin. Kyllä tämäkin ämmä saa sen maistaa. Pistää oikein vihaksi tuollaiset ämmät, horoja ne on
- Anonyymi
Jonkun on aina lapset ja vanhukset maksettava ja ne on valtiossa aina tuloja saavat,muuten ei ole valtiota ollenkaan ja meno aika villiä,sekä kaikki köyhiä ,elelevät vain jossain maakuopissa kun ei ole valuuttaakaan,eikä mitään säännöllisiä tuloja ,jos ei ole mitään yrityksiäkään tai edes kauppoja,eikä maatilat myy kenellekään mitään kun vaan tekevät ruokaa itselleen,ei muille.
Siksi yleensä yksinhuoltajien lapset on yhteiskunnan vastuulla aika pitkälle lapsilisien ja muut lapset rikkaampien vanhempien elatusmaksujen muodossa sekä orpokodit ja sijaisperheet täysin isittömille ja äidittömille.
Työiän töissä olevat ovatkin sitten melkein yksin ilman mitään tukia ja elättävät sitten vaan muita verojen muodossa.
Näin se yhteiskunta toimii,jos ei niin rikas että pystyy elämään jo pelkästään varojensa korkotuloilla ilman mitään valtionvelkaakan mutta Suomessa ei ole näin.
Olisi kivaa nähdä taulukko maailman maista mitkä pystyy elelemään tuollain jo korkotuloillaan ilman että niiden kansojen tarvitsisi tehdä enää mitään muuta työtuloja tai voittoja.
Ainakin kaikki nuo energiaa tekevät ja maan alkuaineita myyvät maat on sellaisia,esim.Lähi-idän maat ja Norja,Venäjä,yms esim. USA.
Mutta Suomi on jo pitkään ollut vain velan varassa,näin ei ollut omavarais aikakautena ennen muinoin.- Anonyymi
Isyys pitäisi pystyä varmistamaan, myös
aikarajojen jälkeen,
eikä vedota siihen, että
” jonkun on pakko maksaa”
Jos äijä on lipsutellut paljaalla,
se voi yhtä hyvin kasvattaa
lapsen joka on tullut maailmaan.
Raha, maksaminen - on ihan eri asia.
- Anonyymi
Miltä mahtaa lapsesta tuntua kun hänelle paljastuu äidin valheet? Ei varmaankaan herätä kunnioitusta äitiään ja biologista isäänsä kohtaan.
Akka ei vielä ymmärrä mitä seurauksia tästä vielä tulevaisuudessa koituu. Voi olla että lapsi täysi-ikäisenä hylkää äitinsä. Saa sitten vanhana muorina katua tekosiaan kun ei näe lastaan eikä lapsenlapsiaan vaan viettää yksinäisen vanhuuden.- Anonyymi
Kyllä koulukaverit viimeistään valistavat mistä on lähtöisin. Kotona kuulevat kun asiaa vatvotaan kahvipöydissä. Voi lapsi raukkaa.
- Anonyymi
”yksinäinen vanhuus”
tehdäänkö lapset maailmaan itsensä hoitajiksi?!
EIKÖ KANNATTAISI ENNEMMIN
PYRKIÄ OLEMAAN HYVÄ IHMINEN
LÄHEISILLEEN
ei hyvänkään perheen lapset aina hoida vanhempiaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”yksinäinen vanhuus”
tehdäänkö lapset maailmaan itsensä hoitajiksi?!
EIKÖ KANNATTAISI ENNEMMIN
PYRKIÄ OLEMAAN HYVÄ IHMINEN
LÄHEISILLEEN
ei hyvänkään perheen lapset aina hoida vanhempiaanPuhuinko minä jotain hoitamisesta. Lapset ja lapsenlapset tuovat niin paljon iloa elämään ettei sitä voi mikään raha korvata. Tätä.tarkoiyin. Älä.lue omia ajatuksiasi rivien välistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuinko minä jotain hoitamisesta. Lapset ja lapsenlapset tuovat niin paljon iloa elämään ettei sitä voi mikään raha korvata. Tätä.tarkoiyin. Älä.lue omia ajatuksiasi rivien välistä.
Ei ole noin yksinkertaista. Voivat tuoda myös paljon surua, tai välit mennä muuten vaan kokonaan poikki.
- Anonyymi
Ostakaa miehet kondomeja,
ja käyttäkää niitä.
JOS TEILLÄ ON EDES VARAA OSTAA JA
JOS EDES OSAAT KÄYTTÄÄ NIITÄ!
Jos ei ole varaa ostaa ehkäisyvälinettä,
olkaa kokonaan ilman.- Anonyymi
Minä ostan ja myös käytän niitä tarvittaessa. Niissä on vaan yksi ongelma, ne ovat liian pieniä. Olen ratkaissut ongelman leikkaamalla niistä sen nupin pois. Hyvin toimii.
T. Compo vielä virtaa
- Anonyymi
Nainen teki niin likaisen ja alhaisen tempun että minä en olisi maksanut vaan antanut akalle sellaisen selkäsaunan että tietäisi ketä kusetti.
Nyt samainen akka lypsää lisää rahaa haastamalla oikeuteen kunnian loukkauksesta vaikka itsellä mitään kunniaa ole.- Anonyymi
tot-ta
kiva-puhetta
Eno-ni Juhakin san-oi että ennen ma-a repee kun huo-ra häp-ee
Mä-kin sain fai-jan paper-eihin vasta kun o-lin murkku. Luulet-teks et oli jotenkin sillee oikee-st kivaa leikkii koko si-tä ennen nuoruus jonku-n teko-faijan kanssa joka haisi koko ajan van-halle viinalle ja kaa-lille. Äi-ti sano mul-le en-nen kun kyse-lin mun isää et-tä sun isä on se jol-la oli suuri-n kyr-pä kaiki-sta sen miehi-stä kun mua teki
https://lyli.fi/siljan-tarina
- Silja -
- Anonyymi
voiko tosta naisesta käyttää nimitystä hu-ra kun tienaa petoksellaan ja v---llaan...
- Anonyymi
Kyllä voi. Ei edes katumuksen häivää vaan tyytyväisenä ottaa vääryydellä hankitut rahat vastaan. Miten kehtaa? Vaan niinhän sanotaan että "ennen maa repeää ennen kuin hu..ra häpeää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä voi. Ei edes katumuksen häivää vaan tyytyväisenä ottaa vääryydellä hankitut rahat vastaan. Miten kehtaa? Vaan niinhän sanotaan että "ennen maa repeää ennen kuin hu..ra häpeää.
Laki on väärä,
mutta jokaisella on mahdollisuus
miettiä omia valiintojaan.
- Anonyymi
Onko siinä biologisessa isässä sen verran miestä että korjaisi tämän vääryyden.
Hän on ainoa joka voi sen tehdä adoptoimalla oman lapsensa.
Ristola loppuisi elatusvelvollisuus.- Anonyymi
Risto voisi ottaa yhteyttä biologiseen isään
jos kerran äippä ei saa kontaktia.
- Anonyymi
Tuolla naisella varmaankin juuret Pohjanmaalla, kun on noin petollinen?
- Anonyymi
Joutuisikohan lapsen äiti maksamaan Ristolle elatusmaksuja lapsesta jonka äiti hän ei ole?
- Anonyymi
Petoksella hankitut rahat perittävä takaisin vaikka ulosoton kautta.
- Anonyymi
MV-lehti selvitti ensimmäisenä mediana koko Suomessa kyseisen petollisen rahastaja naisen henkilöllisyyden. Hän on Paula Miettinen ex Kylä-Harakka.
Hänellä on lisäksi jo ennestään rikostausta kas tässä
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c6a55d88-9a78-48ac-9212-93a2723900ae
Aiheesta lisää illan MV-lehden uutislähetyksissä.- Anonyymi
Tjuo njainen aiheuttaa tjarkoituksella kjärsimyksiä ja hjänestä on kerrottava kaikille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tjuo njainen aiheuttaa tjarkoituksella kjärsimyksiä ja hjänestä on kerrottava kaikille
Hyvää mainosta kokoomukselle muuten asiasta toiseen mihin on unohtunut Wille Rydman?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/201706282200233261
- Anonyymi
Feministi kommunisti Kontula otti asiaan kantaa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009147575.html - Anonyymi
Mikäs nahjus se biologinen isä on kun ei ole miestä tunnustaa lastaan? Häpeää lastaan vai? Aika irvokasta rahastusta naiselta. Hyi.
Eu ihmisoikeus? Biologinen isä pakkotestiin vaikka haasteen kautta ja maksamaan penskansa elatus. Ihme luihuilua.
Vanha sanonta Jättää kuin koira paskansa toisten selviteltäväksi.- Anonyymi
Kokoomuslainen nainen järjestänyt miehen liriin.
- Anonyymi
Eduskunnan ainoan kommunistiämmän mielestä kyllä!
- Anonyymi
Näköjään pitää. Tämän naisen nimi ja naama lehteen. Liekö ulkomaalaistaustainen, kun salataan?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854578
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173572Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102784En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392113Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1101316