Lumion diili.

Anonyymi-ap

Lumion Markku teki helekatin hyvän sopparin näin eläkepäivien kynnyksellä, Kauhavalta tulee 6 kk eroraha, 56700€!!
Kaskisista palkkaa 7250€/kk, + verottomat matkakulut yhteensä yli 8000€/kk.
Ei huano, sano Uotisen Jorkka

16

869

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei sanoa muuta kuin ;Toiset on tekijöitä, onnittelut!!!

    • Anonyymi

      Miksi ikään tehdään tuollaisia sopimuksia kuka tavallinen ihminen saa mitään erorahaa potku perseelle ja se on siinä kuntien päättäjien olis suotavaa maksaa rahat omasta pussistaan ?

      • Anonyymi

        Niin tai kuntien päättäjien opeteltava käytös tapoja ettei tulisi tälläisiä ylilyöntejä.
        Aivan oikein olisi maksattaa eroraha niillä jotka ovat syypäitä syntyneeseen tilanteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tai kuntien päättäjien opeteltava käytös tapoja ettei tulisi tälläisiä ylilyöntejä.
        Aivan oikein olisi maksattaa eroraha niillä jotka ovat syypäitä syntyneeseen tilanteeseen.

        Mikä on se käytöstapa, jota Lumio loukkasi???

        Halaus laivalla!


    • Anonyymi

      Teki Pirtukosket

      • Anonyymi

        Lumio totesi alueuutisissa:”Olen hankalien tilanteiden mies, joskus jopa niistä selvinnytkin”!


      • Anonyymi

        Ilmaista rahhhooooo virkamiehille


    • Anonyymi

      Se on hyvä että Eerolla, Martilla ja Petrillä on messias jota palvoa. Oikein hyvä. Eivätpä papparaiset pääse sekoittamaan mitään kunnan touhuja

      • Anonyymi

        Ei voi enempää sekoittaa!


    • Anonyymi

      Millä ihmeellä Kaskinen nuo rovot maksaa.
      Ainut toivo taitaa olla metsä firman kaavailema tehdas työpaikkoineen.

      • Anonyymi

        Lumion palkan ymmärtää kun katsoo kuinka mittavia energia-alan ja teollisuuden investointeja havitellaan tuonne rannikolle. Kaskisen tehdashanke, Vaasan akkutegnologian hankkeet, tulevat tuulivoima-alueet merelle, kaikki satojen miljoonien hankkeita. Lumio sai isommjat saappaat kuin Kauhavalaiset pystyy käsittämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lumion palkan ymmärtää kun katsoo kuinka mittavia energia-alan ja teollisuuden investointeja havitellaan tuonne rannikolle. Kaskisen tehdashanke, Vaasan akkutegnologian hankkeet, tulevat tuulivoima-alueet merelle, kaikki satojen miljoonien hankkeita. Lumio sai isommjat saappaat kuin Kauhavalaiset pystyy käsittämään.

        Metsä Board teki lopullisen päätöksen vasta sitten kun Lumion tulo varmistui , kaupungin johto piti ensiksi saada vahvoihin ja osaaviin ja luotettaviin käsiin ennenkuin miljardi-investointia uskallettiin julkistaa ja lähteä viemään eteenpäin.
        Tästähän kertoi kaupunginhallituksen pj:n helpotusta huokuva lausuma: ”Markku Lumion tulo oli enemmän kuin lottovoitto kaupungille!”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Metsä Board teki lopullisen päätöksen vasta sitten kun Lumion tulo varmistui , kaupungin johto piti ensiksi saada vahvoihin ja osaaviin ja luotettaviin käsiin ennenkuin miljardi-investointia uskallettiin julkistaa ja lähteä viemään eteenpäin.
        Tästähän kertoi kaupunginhallituksen pj:n helpotusta huokuva lausuma: ”Markku Lumion tulo oli enemmän kuin lottovoitto kaupungille!”

        Iso firma tuo isot yhteisöverotilitykset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Metsä Board teki lopullisen päätöksen vasta sitten kun Lumion tulo varmistui , kaupungin johto piti ensiksi saada vahvoihin ja osaaviin ja luotettaviin käsiin ennenkuin miljardi-investointia uskallettiin julkistaa ja lähteä viemään eteenpäin.
        Tästähän kertoi kaupunginhallituksen pj:n helpotusta huokuva lausuma: ”Markku Lumion tulo oli enemmän kuin lottovoitto kaupungille!”

        Varmaankin pörssiyhtiön hallitus seurasi tarkkaan mihin Lumio asettuu voidakseen tehdä kalliin tehdasinvestoinnin sen perusteella.
        Jos Markku olisi tullut valituksi Pihtiputaalle Äänekosken tehdas olisi alas ajettu tehdäkseen tilaa uudelle Pihtis tehtaalle tämä on varma tieto.


    • Anonyymi

      No Pirttikoskesta saaraan vähintään yhtä hyvä ku Lumiosta.

      • Anonyymi

        Pitää vain katsoa, että liikkuu konttien ojissa, eikä autolla pitkin katuja. Se voi tulla todella kalliiksi.

        Ehdotan Yli-Tornion pirttihirmua. Hän saa paremmin kauhua aikaan toimistossa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe