Lumion Markku teki helekatin hyvän sopparin näin eläkepäivien kynnyksellä, Kauhavalta tulee 6 kk eroraha, 56700€!!
Kaskisista palkkaa 7250€/kk, + verottomat matkakulut yhteensä yli 8000€/kk.
Ei huano, sano Uotisen Jorkka
Lumion diili.
16
869
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sanoa muuta kuin ;Toiset on tekijöitä, onnittelut!!!
- Anonyymi
Miksi ikään tehdään tuollaisia sopimuksia kuka tavallinen ihminen saa mitään erorahaa potku perseelle ja se on siinä kuntien päättäjien olis suotavaa maksaa rahat omasta pussistaan ?
- Anonyymi
Niin tai kuntien päättäjien opeteltava käytös tapoja ettei tulisi tälläisiä ylilyöntejä.
Aivan oikein olisi maksattaa eroraha niillä jotka ovat syypäitä syntyneeseen tilanteeseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tai kuntien päättäjien opeteltava käytös tapoja ettei tulisi tälläisiä ylilyöntejä.
Aivan oikein olisi maksattaa eroraha niillä jotka ovat syypäitä syntyneeseen tilanteeseen.Mikä on se käytöstapa, jota Lumio loukkasi???
Halaus laivalla!
- Anonyymi
Teki Pirtukosket
- Anonyymi
Lumio totesi alueuutisissa:”Olen hankalien tilanteiden mies, joskus jopa niistä selvinnytkin”!
- Anonyymi
Ilmaista rahhhooooo virkamiehille
- Anonyymi
Se on hyvä että Eerolla, Martilla ja Petrillä on messias jota palvoa. Oikein hyvä. Eivätpä papparaiset pääse sekoittamaan mitään kunnan touhuja
- Anonyymi
Ei voi enempää sekoittaa!
- Anonyymi
Millä ihmeellä Kaskinen nuo rovot maksaa.
Ainut toivo taitaa olla metsä firman kaavailema tehdas työpaikkoineen.- Anonyymi
Lumion palkan ymmärtää kun katsoo kuinka mittavia energia-alan ja teollisuuden investointeja havitellaan tuonne rannikolle. Kaskisen tehdashanke, Vaasan akkutegnologian hankkeet, tulevat tuulivoima-alueet merelle, kaikki satojen miljoonien hankkeita. Lumio sai isommjat saappaat kuin Kauhavalaiset pystyy käsittämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lumion palkan ymmärtää kun katsoo kuinka mittavia energia-alan ja teollisuuden investointeja havitellaan tuonne rannikolle. Kaskisen tehdashanke, Vaasan akkutegnologian hankkeet, tulevat tuulivoima-alueet merelle, kaikki satojen miljoonien hankkeita. Lumio sai isommjat saappaat kuin Kauhavalaiset pystyy käsittämään.
Metsä Board teki lopullisen päätöksen vasta sitten kun Lumion tulo varmistui , kaupungin johto piti ensiksi saada vahvoihin ja osaaviin ja luotettaviin käsiin ennenkuin miljardi-investointia uskallettiin julkistaa ja lähteä viemään eteenpäin.
Tästähän kertoi kaupunginhallituksen pj:n helpotusta huokuva lausuma: ”Markku Lumion tulo oli enemmän kuin lottovoitto kaupungille!” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metsä Board teki lopullisen päätöksen vasta sitten kun Lumion tulo varmistui , kaupungin johto piti ensiksi saada vahvoihin ja osaaviin ja luotettaviin käsiin ennenkuin miljardi-investointia uskallettiin julkistaa ja lähteä viemään eteenpäin.
Tästähän kertoi kaupunginhallituksen pj:n helpotusta huokuva lausuma: ”Markku Lumion tulo oli enemmän kuin lottovoitto kaupungille!”Iso firma tuo isot yhteisöverotilitykset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metsä Board teki lopullisen päätöksen vasta sitten kun Lumion tulo varmistui , kaupungin johto piti ensiksi saada vahvoihin ja osaaviin ja luotettaviin käsiin ennenkuin miljardi-investointia uskallettiin julkistaa ja lähteä viemään eteenpäin.
Tästähän kertoi kaupunginhallituksen pj:n helpotusta huokuva lausuma: ”Markku Lumion tulo oli enemmän kuin lottovoitto kaupungille!”Varmaankin pörssiyhtiön hallitus seurasi tarkkaan mihin Lumio asettuu voidakseen tehdä kalliin tehdasinvestoinnin sen perusteella.
Jos Markku olisi tullut valituksi Pihtiputaalle Äänekosken tehdas olisi alas ajettu tehdäkseen tilaa uudelle Pihtis tehtaalle tämä on varma tieto.
- Anonyymi
No Pirttikoskesta saaraan vähintään yhtä hyvä ku Lumiosta.
- Anonyymi
Pitää vain katsoa, että liikkuu konttien ojissa, eikä autolla pitkin katuja. Se voi tulla todella kalliiksi.
Ehdotan Yli-Tornion pirttihirmua. Hän saa paremmin kauhua aikaan toimistossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95912
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286760- 95738
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558