Lumion diili.

Anonyymi-ap

Lumion Markku teki helekatin hyvän sopparin näin eläkepäivien kynnyksellä, Kauhavalta tulee 6 kk eroraha, 56700€!!
Kaskisista palkkaa 7250€/kk, + verottomat matkakulut yhteensä yli 8000€/kk.
Ei huano, sano Uotisen Jorkka

16

869

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei sanoa muuta kuin ;Toiset on tekijöitä, onnittelut!!!

    • Anonyymi

      Miksi ikään tehdään tuollaisia sopimuksia kuka tavallinen ihminen saa mitään erorahaa potku perseelle ja se on siinä kuntien päättäjien olis suotavaa maksaa rahat omasta pussistaan ?

      • Anonyymi

        Niin tai kuntien päättäjien opeteltava käytös tapoja ettei tulisi tälläisiä ylilyöntejä.
        Aivan oikein olisi maksattaa eroraha niillä jotka ovat syypäitä syntyneeseen tilanteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tai kuntien päättäjien opeteltava käytös tapoja ettei tulisi tälläisiä ylilyöntejä.
        Aivan oikein olisi maksattaa eroraha niillä jotka ovat syypäitä syntyneeseen tilanteeseen.

        Mikä on se käytöstapa, jota Lumio loukkasi???

        Halaus laivalla!


    • Anonyymi

      Teki Pirtukosket

      • Anonyymi

        Lumio totesi alueuutisissa:”Olen hankalien tilanteiden mies, joskus jopa niistä selvinnytkin”!


      • Anonyymi

        Ilmaista rahhhooooo virkamiehille


    • Anonyymi

      Se on hyvä että Eerolla, Martilla ja Petrillä on messias jota palvoa. Oikein hyvä. Eivätpä papparaiset pääse sekoittamaan mitään kunnan touhuja

      • Anonyymi

        Ei voi enempää sekoittaa!


    • Anonyymi

      Millä ihmeellä Kaskinen nuo rovot maksaa.
      Ainut toivo taitaa olla metsä firman kaavailema tehdas työpaikkoineen.

      • Anonyymi

        Lumion palkan ymmärtää kun katsoo kuinka mittavia energia-alan ja teollisuuden investointeja havitellaan tuonne rannikolle. Kaskisen tehdashanke, Vaasan akkutegnologian hankkeet, tulevat tuulivoima-alueet merelle, kaikki satojen miljoonien hankkeita. Lumio sai isommjat saappaat kuin Kauhavalaiset pystyy käsittämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lumion palkan ymmärtää kun katsoo kuinka mittavia energia-alan ja teollisuuden investointeja havitellaan tuonne rannikolle. Kaskisen tehdashanke, Vaasan akkutegnologian hankkeet, tulevat tuulivoima-alueet merelle, kaikki satojen miljoonien hankkeita. Lumio sai isommjat saappaat kuin Kauhavalaiset pystyy käsittämään.

        Metsä Board teki lopullisen päätöksen vasta sitten kun Lumion tulo varmistui , kaupungin johto piti ensiksi saada vahvoihin ja osaaviin ja luotettaviin käsiin ennenkuin miljardi-investointia uskallettiin julkistaa ja lähteä viemään eteenpäin.
        Tästähän kertoi kaupunginhallituksen pj:n helpotusta huokuva lausuma: ”Markku Lumion tulo oli enemmän kuin lottovoitto kaupungille!”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Metsä Board teki lopullisen päätöksen vasta sitten kun Lumion tulo varmistui , kaupungin johto piti ensiksi saada vahvoihin ja osaaviin ja luotettaviin käsiin ennenkuin miljardi-investointia uskallettiin julkistaa ja lähteä viemään eteenpäin.
        Tästähän kertoi kaupunginhallituksen pj:n helpotusta huokuva lausuma: ”Markku Lumion tulo oli enemmän kuin lottovoitto kaupungille!”

        Iso firma tuo isot yhteisöverotilitykset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Metsä Board teki lopullisen päätöksen vasta sitten kun Lumion tulo varmistui , kaupungin johto piti ensiksi saada vahvoihin ja osaaviin ja luotettaviin käsiin ennenkuin miljardi-investointia uskallettiin julkistaa ja lähteä viemään eteenpäin.
        Tästähän kertoi kaupunginhallituksen pj:n helpotusta huokuva lausuma: ”Markku Lumion tulo oli enemmän kuin lottovoitto kaupungille!”

        Varmaankin pörssiyhtiön hallitus seurasi tarkkaan mihin Lumio asettuu voidakseen tehdä kalliin tehdasinvestoinnin sen perusteella.
        Jos Markku olisi tullut valituksi Pihtiputaalle Äänekosken tehdas olisi alas ajettu tehdäkseen tilaa uudelle Pihtis tehtaalle tämä on varma tieto.


    • Anonyymi

      No Pirttikoskesta saaraan vähintään yhtä hyvä ku Lumiosta.

      • Anonyymi

        Pitää vain katsoa, että liikkuu konttien ojissa, eikä autolla pitkin katuja. Se voi tulla todella kalliiksi.

        Ehdotan Yli-Tornion pirttihirmua. Hän saa paremmin kauhua aikaan toimistossa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe