Tämä oli tässä. Kiitos kaikille.
Minulle riitti
27
197
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitti riitti.
Vastaanvänkääjä ja besserwisser! - Anonyymi
Ei kai totuus vaan sattunut?
- Anonyymi
Kaikkea hyvää elämällesi.
- Anonyymi
Pas*an puhuminen loppuu.
- Anonyymi
Laitatko uuden nimimerkkisi
- Anonyymi
Trully Real Hurts
- Anonyymi
Älä tee sitä! Mieti vielä ja löydät varmasti jonkun muun vaihtoehdon.
- Anonyymi
Mikä johti päätökseesi?
- Anonyymi
Kiitos kiitos, torvensoitto on niin totista puhallusta välillä https://youtu.be/up_uauSoUyE
- Anonyymi
Joko Bryssel lopetti "palkan" maksun?
- Anonyymi
Soppari loppui?
- Anonyymi
Ei sitten julkiselle paikalle. Lapset järkyttyy. Metsä on paras paikka.
- Anonyymi
Maksettuja puheenvuoroja. Ei mennyt läpi.
- Anonyymi
Harmi. Yksi järkevä tyyppi vähemmän.
- Anonyymi
Kun koirani jäi autonalle
- Anonyymi
Kiitokset itsellesi! Toivotan hyvää syksyn jatkoa, kyllä tämä tässä menee puita poltellessa.
- Anonyymi
TRH, et kai sivuilta poistu?.
Harvoja järkeviä täällä trollaajien sekoittamalla keskustelupalstalla.
Fiksut keskustelijat poistuvat, ääliöt jäävät. Vahinko, että tähän Suomi24 sivustotkin ovat menossa.- Anonyymi
Älä viitsi kehua itseäsi. Se on niin noloa.
- Anonyymi
Puhuit puolestani.
Useilla Suomi24:n palstoilla taso on laskenut merkittävästi, kun trollien osuus kasvaa päivittäin. Aikanaan täällä sai päivänsä kulumaan Eniron aikana, mutta CITY-lehti on laskenut Suomi24:n houkuttavuutta.
- Anonyymi
Kiitos, jo oli aikakin.
- Anonyymi
Vahinko. Olit asiallisimmasta päästä kommentoijia.
- Anonyymi
Palstalla käytetyn ajan ja vaivan määrää kannattaa suhteuttaa siihen mitä tuolla ajankäytöllä saa aikaan. Kukaan ulkopuolinen ei kuvittele täältä löytävänsä oikeasti tietoa kun mitään moderointiakaan ei enää ole.
Venäjän trollien ja salkkareiden ruokkiminen huomiolla on harvinaisen hyödytöntä puuhaa. Ymmärrän varsin hyvin ratkaisusi. - Anonyymi
On otettava huomioon että totuuksia voi olla useita.
Tiedemiehet puhuvat kahvipöydissään jopa ainakin 11 ulotteisista multiversumeista joissa voisi tapahtua kaikki mahdollisuudet, mikäli ymmäsin kvanttifysiikan täydellisesti sanomalehtiartikkelista. - Anonyymi
tili on kaapattu!
- Anonyymi
Eihän tätä eskaripersujen lällättelyä kauaa jaksa.
Eipä kestä kiitellä, mutta harmi kumminkin, että olet ilmeisestikin lopettelemassa täällä.
- Anonyymi
"Kiitos seurasta"!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2301925- 841188
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112998- 83984
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111763
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92709Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante121681- 22657