Olen väsynyt tähän tilanteeseen. Olen ollut leikkauksessa ja ihoni ei parane.
Nyt olen ruvennut rukoilemaan että Jeesus auttaisi kun muut eivät näytä auttavan.
Rukoilisitteko
3
67
Vastaukset
- Anonyymi
Rukoilen.
- Anonyymi
Rakas väsynyt Jumalaa etsivä ystävä. Avuksesi huuda minua hädänpäivänä, niin minä autan sinua. Mutta sinun täytyy kunnioittaa minua. Tämä ja monet Jeesuksen lupaukset, alkavat toteutua, ei välttämättä siten, kuin sinä haluaisit, vaan paljon kokonaisvaltaisemmin. Jeesus tuo sinulle Pyhän Hengen opastajaksi. Tulet huomaamaan rakkaudellisia yliluonnollisia asioita, jotka hyvyydellään johdattaa sinua, yhä siunatumpaan uskoon. Älä pelkää, sillä Jeesus on kanssasi ja taluttaa sinua pahan ajan yli. Lopulta sinä tulet riemuiten kiittämään Häntä, horjumatttomana kristittynä.
- Anonyymi
Niin totta tuo edellinen vastaus!
Kun olen kaikista huonoimmilla, niin käännyn Jeesuksen puoleen, ja tulee apu ja lohdutus.
Niin ihmeellistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142