Erika se jaksaa naurattaa vaikka pieremällä

Anonyymi-ap

Erika päästi PIERUN!
Ja kaikkia nauratti.

Erika Vikman on ilmeisesti kärsinyt ilmavaivoista. Laulaja tunnustaa asian naurusta niin paljon nikotellen, ettei Meiju kuule kunnolla, mitä hän sanoo.

– Päästit? Meiju kysyy, ja Erika vastaa:

– Pierun.
Kaikkia naurattaa, kun välikohtauksen syy selviää.
Redrama nauraa hersyvästi.

– Erika päästi pierun. En ymmärrä, miten minulla pysyi pokka, vaikka minä kuulin sen ihan selkeästi, räppäri ihmettelee hekotellessaan.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/bec44645-e88c-452d-8864-673553669a85

17

350

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pierrvä nainen on hirveä!

• Anonyymi

Koko porukka paitsi Alatalo tyhjänpäiväistä. 2 eka kautta katsoin, se riitti. Eikö tuota voisi jo lopettaa. Nyt tullut ihana Elämäni piisi...TODELLA PALJON PAREMPI!!!!!!!!

• Anonyymi

Saksalaisten huumoria.

• Anonyymi

Filosofinen kysymys:
      Jos pieraisee metsässä eikä siellä ole ketään muita, kuuluuko siitä ääni.

• Anonyymi

vai kaatuuko puu?

• Anonyymi

Tottakai kuuluu ääni.

• Anonyymi

Kyllä!ja kaikuu pitkään.

• Anonyymi

Jos pieraisee metsässä niin ääni on kuultavissa. Jos joku sitä kuuntelee se kuuluu. Kysymyksessä pieraisjja itse on metsässä sitä yksin kuuntelemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos pieraisee metsässä niin ääni on kuultavissa. Jos joku sitä kuuntelee se kuuluu. Kysymyksessä pieraisjja itse on metsässä sitä yksin kuuntelemassa.

Jos pieraisija on kuuro, niin hän ei pääse nauttimaan ääniefektistä. Sen vuoksi pierussa on mukana haju.

• Anonyymi

Koulussa tunnilla yks tyyppi sanoi kovalla äänellä,kuka pieras?minä en ainakaan.Kukaan muu ei ollu kuullut mitään,tai tienyt koko pierusta.

• Anonyymi

Erika on sairaalloisen huomionkipeä. Tekee mitä temppuja vaan saadakseen huomiota. On sitten kyse paljaasta pinnasta tai yli-ikäisen ukon kanssa seurustelusta tai pieremisestä, niin huomiota pitää saada.

• Anonyymi

turha tapaus tämä dannyn panema, surullista

• Anonyymi

Naisen piereskely on niin harvinainen tapahtuma että siitä kannattaa tehdä lehteen uutinen.

• Anonyymi

Meinas tulla pieru mutta sai vedettyä sen narinan kans takaisin,siitä ääni.

• Anonyymi

Erikan pieru on hauska!

• Anonyymi

Onko se kerinnyt pieremään vielä Venla-gaalassa vai onko pitänyt
        ryppynarun kireänä?
        Vain asialliset vastaukset huomioidaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe